Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Auda......Klager over at jeg var så "smart" at jeg satt ute i sola i 7 timer i dag, og ikke smørte meg!
Er ikke så glad i denne spottingen jeg heller, nei...Enig !
Blir så frustrert nå at jeg nesten tenker av og til at det heller bare kunne gått galt med en gang hvis det skal gå galt, så jeg slipper å pines over tid , men heller kan starte på nytt .
Samtidig så prøver jeg å være positiv , for har jo sett 4 ganger at lillen har d bra selv om jeg spotter . Å nå har jeg jo faktisk hatt sex, å da kan d vel komme litt og som jeg har forstått .
Men uansett ... Jævla dritt !
Solkrem anbefales ja. Definitivt.Klager over at jeg var så "smart" at jeg satt ute i sola i 7 timer i dag, og ikke smørte meg!
Solkrem anbefales ja. Definitivt.
Og ikke bli for varm heller, det liker ikke baby
Er ikke så glad i denne spottingen jeg heller, nei...
Jeg lærte på samme vis for et par uker siden, men jeg ble ikke vondt-brent, bare rød. Aloe-vera gel bidrar til å kjøle. Jeg bruker det som aftersun, og vips er jeg bra igjen.Ja skal helt klart huske på å smøre meg selv også nå
Ja det vet jegBle ikke sånn ubehagelig varm i dag, for kom noen skyer nå og da
![]()
Det har vi ikke prøvd på enda, men her holder det jo stadig på enda, daNope. Stoppet opp tidlig idag igjen så håper det bare var Pga sengevalsn ...![]()
Jeg lærte på samme vis for et par uker siden, men jeg ble ikke vondt-brent, bare rød. Aloe-vera gel bidrar til å kjøle. Jeg bruker det som aftersun, og vips er jeg bra igjen.
Men har smurt meg siden, ja
Både noe til klaging og noe til jubel det derSå kos å se sprelling <3
Føler jeg hadde klikkaEr på en liten ferietur med treåringen, min far og bror. Og jeg må klage på de håpløse mannfolka!! Vi har vært på hyttetur på fjellet og det var en grad og snø! Jeg står opp først med datteren min og henter ved, fyrer opp og ordner for oss. Så står de andre opp og mener at jeg skal lage frokost til dem. Jeg skulle visst også lage middagen og ta oppvasken! Trenger jeg å nevne at min bror og far begge er single??? Hva F....? Bare fordi jeg har vagina så skal jeg gjøre alt husarbeid, er vi tilbake 100 år i tid eller? Huff...
Litt hormoner kan man si. Åh... Nå har vi kommet oss opp til min farmor og det er godt med litt mer østrogener![]()
Tuller du eller?Føler jeg hadde klikka![]()
![]()
Nei,jeg hadde virkelig klikkaTuller du eller?Og det var bare en liten del av turen... Huff! Blir godt å komme hjem igjen og ;-)
Prøvde å holde igjen for alles del... Men når hver ting du gjør i tillegg kritiseres så er det nære på klikk ja!Nei,jeg hadde virkelig klikkaDe skulle fått laget maten sin selv!!
Godt forståelig! All ære til deg som beholdt roen!Prøvde å holde igjen for alles del... Men når hver ting du gjør i tillegg kritiseres så er det nære på klikk ja!
Takk for detGodt forståelig! All ære til deg som beholdt roen!![]()
Haha.. og jeg ble irritert av å lese om detTakk for detBlir i grunnen irritert bare av å skrive om det igjen
![]()