Klagetråd

Jeg har testet positivt på flere tester. Noen billige strimmeltester som gir svakt positivt resultat. Og en clearblue med ukeindikator på, viste "3+". Men hvorfor klarer jeg ikke tro på at jeg er gravid? Blæææ....er livredd for å miste. Fjernet spiral i slutten av mars men var vel ikke forberedt på at det kom til å klaffe så fort. Kanskje det er derfor? Lurer på om jeg skal få en tidlig ul bare for å overbevise meg selv om at eg er gravid og evnt hvor langt på vei?

Jeg er nå 6+5 og har fått tidlig ul hos gynekolog 16 juni så ikke for tidlig og ta ul :) Kjenner til de bekymringene dine, har det sånn slv så føler jeg trenger en bekreftes på at det er en liten spire inni der og at alt står bra til

Arg! Mennen tok med nashe hjem hit........ Sint!!!

Kvalm i dag, å 3 kvarter til jeg skal på jobb:-(

❤️Gutt november 2012❤️

❤️Termin 17. Januar❤️

Endelig fin i hele 4 dager før jeg ble forkjølet... IGJEN!!!:mad::oops:

Dette blir en fin sommer kjenner jeg:(:confused:

?? Var ute på byen og tok med folk hjem? Uten å spørre? Fyyyy!!! Skjønner du er sint da ja ...
Nei de var til en som bor litt bortom, men så måtte de flytte plass og da kom de hit... Fikk sendt hjem den siste nå.. Har en mann som trur han bor alene innemellom

Nei de var til en som bor litt bortom, men så måtte de flytte plass og da kom de hit... Fikk sendt hjem den siste nå.. Har en mann som trur han bor alene innemellom

Hadde nekta de å komme inn døra :P Så får vennene tro hva de vil om meg :P

Dårlig gjort at han ikke spurte deg først da... Og SÅ sent hjem da... Er de single eller?

Jeg syns såå synd i meg selv nå!! Har ENORMT LYST på knekkebrød med salami<3 kalde kjøttpølser, spekemat, bare det jeg ikke kan spise sitter jeg med tårer i øyna fordi jeg har så lyst på :p haha åååå

<3 venter en vinterbebi <3

Forferdelig dårlig dag idag! Gledet meg til stranda men gubben ble plutselig så rar og ville ikke... Men så ombestemte han seg og vi dro likevel. Vel framme ringer han en kompis som kommer kort etter og de ser ut til å kose seg. På veien hjem ble han rar igjen pga bildet jeg hadde lagt ut på Facebook. Jeg sletta jo bildet men han kom med masse tull om at nå er det slutt, vi passer ikke sammen og bla bla... Også avviste han meg da jeg prøvde å holde han i hånda :O Må nevne at han hadde drukket en del også idag. Så etter en bedre middag ble han seg selv igjen. Vet ikke hva som går av han men han må bare kutte ut alkoholen... Ikke at han drikker ofte men de gangene han drikker så er han direkte ufin mot meg. Det var dagens klaging fra meg...

Sent from my iPad using BV Forum

Forferdelig dårlig dag idag! Gledet meg til stranda men gubben ble plutselig så rar og ville ikke... Men så ombestemte han seg og vi dro likevel. Vel framme ringer han en kompis som kommer kort etter og de ser ut til å kose seg. På veien hjem ble han rar igjen pga bildet jeg hadde lagt ut på Facebook. Jeg sletta jo bildet men han kom med masse tull om at nå er det slutt, vi passer ikke sammen og bla bla... Også avviste han meg da jeg prøvde å holde han i hånda :O Må nevne at han hadde drukket en del også idag. Så etter en bedre middag ble han seg selv igjen. Vet ikke hva som går av han men han må bare kutte ut alkoholen... Ikke at han drikker ofte men de gangene han drikker så er han direkte ufin mot meg. Det var dagens klaging fra meg...

Sent from my iPad using BV Forum
Det var jo veldig frekt, jeg hadde blitt kjempe såret. Hvordan pleier han å bli etterpå? Angrer han og unnskylder seg for sin oppførsel?

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Hadde nekta de å komme inn døra :P Så får vennene tro hva de vil om meg :P

Dårlig gjort at han ikke spurte deg først da... Og SÅ sent hjem da... Er de single eller?
Hehe, de var kommet inn i hus før jeg våkna :p lydtette dører..
Var noen single ja, men kjærestene til de andre bryr seg ikke så veldig om kjæresten er på nash. Bor i bygda så er ganske vanlig her. Menmen sinnet mitt har gått over nå :p

Hehe, de var kommet inn i hus før jeg våkna :p lydtette dører..
Var noen single ja, men kjærestene til de andre bryr seg ikke så veldig om kjæresten er på nash. Bor i bygda så er ganske vanlig her. Menmen sinnet mitt har gått over nå :p

Uff da :P godt det gikk over. Kanskje dere skal bli enige om fremtidige nash? :P

❤️Termin 17.jan.15❤️

Uff da :P godt det gikk over. Kanskje dere skal bli enige om fremtidige nash? :P

❤️Termin 17.jan.15❤️
Trur nok det :p jeg spurte han: "hvorfor kunne dere ikke bruke gymsalen istede for å sitte på stua å bråke?" Nei den hadde han helt glemt at vi har :p om du ikke vet det så kjøpte vi oss en nedlagt skole i fjor som vi har gjort om til bolig :)

Trur nok det :p jeg spurte han: "hvorfor kunne dere ikke bruke gymsalen istede for å sitte på stua å bråke?" Nei den hadde han helt glemt at vi har :p om du ikke vet det så kjøpte vi oss en nedlagt skole i fjor som vi har gjort om til bolig :)

Stemmer det :D husker faktisk det :D

Haha. Vanskelig å se gymsalen vet du ;)

Termin 17. Januar

Back
Topp