Klagetråd

Klager over forstoppelse, stramme og ømme livmorbånd, bekkenløsninga som river og sliter i meg- mann som er bortreist, en ex jeg får kjeftemelding fra fordi jeg har holdt vår felles gutt "aaaaltfor mye" hjemme pga sykdom! En jordmor som bare var irriterende idag!
Så måttet den helvetes lønna også dukket opp på konto snart- men fortsatt 1 uke igjen :mad::eek::confused::angry5 Grrrrrr:angry4
 
Er irritert fordi jeg klarte å brekke lilletåa i forrige uke..! Som om jeg liksom ikke gikk rart fra før :eek:
 
Klager over at jeg er superkvalm og ekkel etter at de fikk meg til å drikke glukosebelastning drikke, for så å finne ut at jeg egentlig ikke trengte å ta den. DEN var sur
 
Vil ha bhgplass til 1-åringen! Så forbasket tungt å være hjemme med han de ukene gubben jobber 10-18 skift. Føler ingen andre enn meg selv som skjønner hvor vanskelig det er å ha bekkenlåsning og attpåtil få en bekkenløsning når man ble på str med en flodhest! Måtte januar komme fortere enn forventet !!!!!
 
Såååå lei urolige bein. Vil sove NÅ! :(

Og så har jeg vært kvalm/uvel i hele dag. Enda det ikke er noe som tyder på at jeg trenger å være det :(

Bare 4 uker igjen og "fødeklar" :p ( eller 3, alt ettersom hvilke termin jeg følger :p )
 
Klager fordi jeg har vondt i ks-såret..
 
Må klage litt til... Ligget med uregelmessige vonde kynnere og "menssmerter" store deler av natten. Så lei...
 
Ser vi har lite å klage over for tiden, så jeg dytter den litt opp med min surmuling :)
Hater at noen i familien har fått gutt og tatt navnet vi ENDELIG har blitt enig om!!! Så da må vi bare starte på nytt med den nesten umulige jobben med å finne guttenavn til nr. to... Heldigvis ingen flere snikere jeg vet om :)
 
Klage!!!!

Hvorfor vente med noe son kan hjelpe oss til å få behandling fortere og vi kommer oss hjem????
 
Har en dag hvor eg rett og slett vil sette meg ned og grine uten noe særlig grunn... hormoner på høyt nivå!
Vil bare at vesla skal komme nå
 
Åååå!! Jeg vil føde! Nå!
 
Klarer ikkje å bestemme meg for namn! 12 dagar att til termin. Mannen er heilt sikker på kva han vil snuppemor skal heite, men eg er ikkje like overbevist. Dette gjer meg stressa
 
Back
Topp