Klagetråd

Kastet opp for første gang i dag tidlig. Bra timing at ting skal bli værre nå som gubben har reist vekk på jobb. Skal være på denne jobben 4 dager i uka frem til ferien i juli. Hjelpes, gi meg styrke til å være "alenemamma" til 2 troll som bare krangler :p


Gutt 2008 <3
Jente 2011 <3

Nr. 3 på vei :D

 
Jeg er kvaaaaaalm... Blir ikke bedre heller.. Er til å bli sprø av!:-/

Sent from my D5503 using BV Forum mobile app
 
Nå føler jeg virkelig for å klage litt :( De siste dagene har morgenkvalmen virkelig plaget meg. Det er så ille at jeg har sur munn og føler at jeg må kaste opp med vær eneste bevegelse, må nesten puste som ved fødsel for å få det ned igjen... Har prøvd ingefærkapslene og seaband men det funker ikke :(
 
Kviser og fett hår!!! jeg har sjeldent hatt kviser før men nå popper de opp rundt i ansiktet.. og de sitter dypt.. Føler meg æsj!! :( Noen som har noen tips for å bedre huden? Klage, syte og klage litt til... :(

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Kviser og fett hår!!! jeg har sjeldent hatt kviser før men nå popper de opp rundt i ansiktet.. og de sitter dypt.. Føler meg æsj!! :( Noen som har noen tips for å bedre huden? Klage, syte og klage litt til... :(

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Vask med såpe morgen og kveld, og smør tynt med spenol etterpå for å ikke tørke ut huden :)
 
Nå føler jeg virkelig for å klage litt :( De siste dagene har morgenkvalmen virkelig plaget meg. Det er så ille at jeg har sur munn og føler at jeg må kaste opp med vær eneste bevegelse, må nesten puste som ved fødsel for å få det ned igjen... Har prøvd ingefærkapslene og seaband men det funker ikke :(

Fikk tips om å lage te av ingefær :) har ikke prøvd men skal det i dag.
Kok opp vann, skjær en liiiten bit sv rota og ha i vannet. La stå litt. Så kos deg. Ha i litt sukker eller honning for søtere smak :)


____________________

❤️Termin 17.jan.15❤️
 
Klage litt jeg også :(

Mageknip på 3. dagen, ikke noe godt. Ikke er jeg forstoppa eller noe annet. Kvalm, veldig oppblåst. Startet når jeg startet på jern tablettene mine igjen :( sammenheng? Eller ren tilfeldighet?
Stiv nakke, veldig deilig nå som jeg skal starte i ny jobb enten onsdag til uka eller mandag uka etter. :( demotiverende :(


____________________

❤️Termin 17.jan.15❤️
 
Fikk tips om å lage te av ingefær :) har ikke prøvd men skal det i dag.
Kok opp vann, skjær en liiiten bit sv rota og ha i vannet. La stå litt. Så kos deg. Ha i litt sukker eller honning for søtere smak :)


____________________

❤️Termin 17.jan.15❤️
Tusen takk!! Det skal virkelig ta med meg videre, blir så lei av den kvalmen :(
 
Tusen takk!! Det skal virkelig ta med meg videre, blir så lei av den kvalmen :(

Lei jeg også. Du kan også raspe litt, men litt, for det er sterkt :p ha i en sånn tesil sak og legge i vannet. Men den andre varianten er visst bedre :)
Håper det funker :)


____________________

❤️Termin 17.jan.15❤️
 
Da var "endelig" kvalmen kommet til meg også :p Har ønsket meg mer symptomer så jeg kan vel igrunn ikke klage på det..
MEN ørebetennelse! Det kan jeg klage på! :(
 
Har en svart sky hengende over meg for tiden. Kræsja bilen, holdt på å ødelegge vannpumpa hjemme, punktert på leiebilen og i natt ble katten vår påkjørt :( Og dette bare på de siste 2-3 ukene. Hva blir det neste???


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Har en svart sky hengende over meg for tiden. Kræsja bilen, holdt på å ødelegge vannpumpa hjemme, punktert på leiebilen og i natt ble katten vår påkjørt :( Og dette bare på de siste 2-3 ukene. Hva blir det neste???


Sent from my iPhone using BV Forum
Kjære vene, snakk om å skulle få det da! :( stakkars, kan vel ikke bli stort værre ting nå vel:( :p


<3 venter en vinterbebi <3

 
Kvalmen har kommet hit også de siste dagene:-( om jeg ikke spiser hele tiden så fungerer jeg nesten ikke:(


❤️Gutt november 2012❤️

❤️Termin 17. Januar❤️
 
Kjære vene, snakk om å skulle få det da! :( stakkars, kan vel ikke bli stort værre ting nå vel:( :p


<3 venter en vinterbebi <3


Nei, kan da ikke tro det. Håper ulykken snur før jeg skal på ultralyd! Ville vært for godt til å være sant om alt skulle gå bra der!



Sent from my iPhone using BV Forum
 
Må klage litt! Er det noe jeg hater med sommeren så er det fluer som kommer på soverommet!!!!!! Arg...
 
Klage litt jeg også :(

Er SÅ varmt... :p Skulle ha gjort mye jeg nå :(

Og et lite sukk. Lurer på om jeg har valgt feil utdanning jeg nå :(
 
Jeg må virkelig få liv i tråden her :) må klage over varmen her hjemme el på jobb. jobbing i varmen er ik noe godt :/ men elsker sol og basseng
 
Varmen ja! Den vil jeg også klage på! Verken store eller små syns det er behagelig slik det er nå.

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app
 
Drar fram denne tråden igjen :)

Idag klager jeg for at jeg er rett å slett lei idag :p vil at tiden skal gå fortere
 
Back
Topp