Klagetråd

Liisjja

Oscar<3
Januarskatter 2015
VIP
Lager en klagetråd jeg, var noen som ønsket det :) bare å klage ivei!
 
Se der ja:) klager over at min stakkars prinsesse ligger rett ut med feber i dag:( nå sover hun endelig litt og det er godt både for store og små!



Jente født 02.06.10
App taster :)
 
Klager over å ha altfor mye å gjøre og altfor lite tid!!:( Aaaah skal bli deilig med ferie!:D


14. Januar 2015?
 
Klager over at jeg støtt og stadig er redd for å miste da det er så mange som gjør det her inne! Får helt noia. Tenker over en hver luftboble i magen. Håper at spiren blir i magen og kommer frisk ut igjen i den store vide verden <3 det var dagens klage!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Dagens klage er at jeg våkner hver natt med kraftige magesmerter, som kommer av en fin blanding av gallestein og treg mage/forstoppelse pga den lille spiren i magen! Håper det gir seg snart, men er vell en del av det;)


Fra BV appen :)
 
Jeg spyr og spyr å er sliten av å ligge som ett slakt med kvalmen 24/7.. :'(
Saaavner mat og godteri :p

---------------------------------------
♡ Vi venter nummer 3 ♡
☆Januar 2015☆
 
Jeg er drittlei lita leilighet i tredje etg!!! Er så klar for å flytte inn i stort hus at jeg kan ikke få sagt det. Alt er så tungvint at det ender med at jeg ikke gidder å gjøre noe. Må bare holde ut en mnd til...
 
Jeg er drittlei lita leilighet i tredje etg!!! Er så klar for å flytte inn i stort hus at jeg kan ikke få sagt det. Alt er så tungvint at det ender med at jeg ikke gidder å gjøre noe. Må bare holde ut en mnd til...
Føler med deg der! Vi bodde på 30kvm i 6mnd med en ettåring mens vi ventet på at huset skulle bli bygd. Det var grusomt, jeg gadd ikke gjøre noe, var bare i dårlig humør...



Jente født 02.06.10
App taster :)
 
Er såååå trøtt og sliten etter 4 timer på vannet.. Helt utslått.. Need energi..:)


Termin: 14.januar 2015?❤️
 
Tjaaaa... Hva skal jeg klage over da:p

* Vil flytte, helst i går
* Kjøpe ny bil
* Lei kvalmen. Håper den gir seg, men kan godt vente ca 3-4 uker til :p
* Trøøøøtt, og vil sove, men får ikke det...

* Neste nå er vel fjellet med tøy som må brette :(
 
Jeg har testet positivt på flere tester. Noen billige strimmeltester som gir svakt positivt resultat. Og en clearblue med ukeindikator på, viste "3+". Men hvorfor klarer jeg ikke tro på at jeg er gravid? Blæææ....er livredd for å miste. Fjernet spiral i slutten av mars men var vel ikke forberedt på at det kom til å klaffe så fort. Kanskje det er derfor? Lurer på om jeg skal få en tidlig ul bare for å overbevise meg selv om at eg er gravid og evnt hvor langt på vei?
 
Jeg vil klage over at jeg føler meg så vanvittig FEIT!!
Det skulle nesten ikke vært lovlig. Denne følelsen går hånd i hånd med vondter her og der, et stadig trøttere tryne og et synkende humør.
Håper en god natts søvn gjør underverker, for i øyeblikket er jeg et monster parat til å eksplodere for den minste ting. .
 
Jeg vil klage over at det er sluttspurt på garnsalg, men siden jeg ikke vet hvilket kjønn som vokser i magen så tør jeg ikke slå meg løs og hamstre garn! :(
 
Da vil jeg klage over at jeg er lei av å våkne klokken 04 hver natt for å tisse. Slitsomt å stå opp a gitt!


Sent from my iPad using BV Forum
 
Jeg er drittlei lita leilighet i tredje etg!!! Er så klar for å flytte inn i stort hus at jeg kan ikke få sagt det. Alt er så tungvint at det ender med at jeg ikke gidder å gjøre noe. Må bare holde ut en mnd til...
Huff! Akkurat der er vi og nå! Flytter til hus i trøndelagen om en måned! Det blir virkelig en omveltning, i mitt liv hvertfall. Men digg med hus isteden for knøtt av ei leilighet. Har vært rotete med møkkete vinduer her lenge nå, bare fordi jeg vet jeg skal begynne å pakke ned og vaske hele leiligheten om 2 uker likevel :p
 
Klager over det dumme bekkenet!!:( Gruer meg til å legge meg, begynner å bli vondt å ligge på magen, men det er den eneste stillinga hvor bekkenet får "slappe av".. :(


Gutt 2008 <3
Jente 2011 <3

Nr. 3 på vei :D

 
Huff! Akkurat der er vi og nå! Flytter til hus i trøndelagen om en måned! Det blir virkelig en omveltning, i mitt liv hvertfall. Men digg med hus isteden for knøtt av ei leilighet. Har vært rotete med møkkete vinduer her lenge nå, bare fordi jeg vet jeg skal begynne å pakke ned og vaske hele leiligheten om 2 uker likevel :p
Haha...godt å høre at flere også sliter med å være utålmodig! Er jo egentlig et luksusproblem, mennå når det virkelig begynner å nærme seg så er det bare uutholdelig :-D
Hvorfor vaske, vi skal da flytte likevel?
 
Jeg vil klage over at det er sluttspurt på garnsalg, men siden jeg ikke vet hvilket kjønn som vokser i magen så tør jeg ikke slå meg løs og hamstre garn! :(

Føler med deg :) hamstre inn på nøytrale farger :D skal selv kjøpe noe grått :D er treg på strikkingen , så innen jeg skal ha farger har vi vel vært på OUL :D :p


____________________

❤️Termin 17.januar ❤️
 
Back
Topp