Klagetråd

Så lei av å være forkjøla og påddetedd i desa! Og nesten tisse på meg hver gang jeg nyser. *kniiip*
 
I dag er det virkelig ikke dagen. Er så trøtt og sliten, men må få ryddet bare litt. Men det er så mye bedre å sitte foran tv og slappe av
 
Sååå vondt i nedre rygg + mage, i tillegg til at eg har eksamen imorgen. Burde sitte å lese, men klarer ikke pga smerter... vil bare grine nå.
 
Lei av å ikke kunne kose meg med mat lenger, bebis er blitt så stor, så han tar opp all plassen :p Og å måtte tisse flere ganger om natta!
 
Er så møkka lei bekkenløsning nå.. Å aller værst er det på natta :'( Griner snart!!
 
Lei av å bli andpusten bare jeg bøyer meg for å plukke ting fra gulvet! Flyter en salig blanding av lego og my little pony over hele gangen usjjjjjj
 
Lei av å bli andpusten bare jeg bøyer meg for å plukke ting fra gulvet! Flyter en salig blanding av lego og my little pony over hele gangen usjjjjjj
Føler med deg! Irriterer meg grenseløst over alle smulene på gulvet som jeg feier og feier og feier!
 
...også tror jeg jammen med jeg har fått bekkenløsning i tillegg. Fasiken!
 
Vil ha tilbake kroppen min, vanskelig å ha på seg sko, vanskelig å snu seg eller reise seg i senga, han tar stor plass i magen så ribbeina er vondt.. Glæde mæ syyykt til han bestemmer seg for å komme ut!
 
Lei av å:
* være forkjølet, og nå kom dottene/ørebetennelsen også. Klart meg helt frem til nå :(
* gå på do 3- 6 ganger løpet av natta.
* jage katta om natta fordi han kjeder seg og har sovet heeeeeeeeeeeeeele dagen. Han har funnet ut at det passer fint å stå rett utenfor døra og mjaue/klage. Ender da så klart med at jeg nok en gang må på do.
* Vondt å sove. Pga bekkenet og magen. Ingen gode sovestillinger lengre :(
* ha liten plass. Er forsatt optimist med plassen vi har, men har SÅ lyst på hus, soverom til alle barna.

Sikkert mer :p
 
Lei av at det begynner å bli forbaska trangt i magen! Blæra er konstant full, ribbeina får virkelig gjennomgå - og verst av alt, det er jo ikke plass til mat!! Spiser meg stappmett på tre munnfuller, og sulten igjen en halvtime senere. Det skal bli hardt i jula! :p Og så er det sånt styr å få på seg skoooo!
 
Klager av at alt er så tung.. tungt å stå opp. Tungt å bevege seg, vondt i hele kroppen og ennå er det 8 uker igjen til hun er her... og veldig lite trøst å ha termin 31.januar når alle andre her har komt så mye lengre enn meg :( ... Håper bare hun velger å komme litt tidligere.. uke 38? :p ...
 
Alt er veldig tungt nå, sliten, lei og gleder meg til å få han ut slik jeg kan få kroppen tilbake. I tillegg er jeg forkjølt så blir anpusten bare av å snakke. Føler meg som en hvalross med lår og legger som tømmerstokker.. Har i tillegg en del væske i kroppen som jeg gleder meg til å bli kvitt. Men nå nærmer det seg med stormskritt - under 1 måned igjen med termin 1.1-15:)
 
Back
Topp