Klagetråd

Må klage over at så mange som forlate januar listen :( d er trist og jeg vil ikke at damene skal forlate oss :/

❤️01.01.15❤️

Arh, har gått med småblødninger i en uke nå. Men har enda ikke vært så mye at det kan være en komplett sa, så fortsetter å leve i håpet. Irriterer meg sykt at ingen "vil" sjekke hvorfor jeg blør, eller om det fortsatt er liv der inne.
Jeg er i min syvende uke nå, så om alt går bra er det her jeg hører hjemme :-) Jeg vil bare avvente å se om alt går bra, før
jeg offisielt flytter inn hit!
Jeg vil også klage litt over dette! At man bare må vente og se når man har småblødninger. Frustrerende! Skjønner jo at man ikke kan ta UL hver dag... ;) Legen min sier det er heeelt normalt å småblø. Men jeg synes det er lov å klage litt allikevel! Lykke til til deg! :) (Du kan jo bestille privat UL om du lurer veldig, det gjorde jeg, bare for å se om det var noe der inne.)

Må klage litt på hvor utrolig trøtt og sliten jeg er.. Er på vei til jobb nå etter å ha sovet 14 timer, men uansett hvor mye jeg sover er jeg bare heelt slått ut de få timene jeg orker å være våken. *Sukk*

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Klager over at mannen er bortreist og jeg er hjemme og har mye magesmerter og ryggvondt og... sukk

Jeg vil også klage litt over dette! At man bare må vente og se når man har småblødninger. Frustrerende! Skjønner jo at man ikke kan ta UL hver dag... ;) Legen min sier det er heeelt normalt å småblø. Men jeg synes det er lov å klage litt allikevel! Lykke til til deg! :) (Du kan jo bestille privat UL om du lurer veldig, det gjorde jeg, bare for å se om det var noe der inne.)
Jeg har vært på privat UL i dag.
Å vi så et bankende hjerte:)
Men jordmoren målte fosteret til å være 5+5 i dag, men jeg skulle ha vært 7+6 i dag. Så vet ikke om det er et
bra eller dårlig tegn jeg:confused:

Jeg har vært på privat UL i dag.
Å vi så et bankende hjerte:)
Men jordmoren målte fosteret til å være 5+5 i dag, men jeg skulle ha vært 7+6 i dag. Så vet ikke om det er et
bra eller dårlig tegn jeg:confused:
Hyggelig med bankende hjerte! Jeg ble også satt tilbake på UL, legen sa det kan ta tid før egget fester seg. Dessuten mener jeg å ha lest at utviklinga kan gå i litt rykk og napp i starten... Håper alt er bra der inne hos deg! :)

Sååååå trøtt i dag og har mest lyst til å være hjemme og sove ut :(

Må opp og dusje og få i gang dagen.

❤️Termin 17.jan.15❤️

Klarte å spy på jobben. Heldigvis rakk fram til toalett i tide. Skulle så gjerne bare ligget på sofaen eller sengen og sovet

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Er på kvalmetoppen nå. Ærk! Brekker meg når jeg gir poden middagsglass. Synes det er så ekkelt o_O

Må klage fordi jeg er sultene hele tia men vil ikke spise hele tia.. Men jeg får vondt i magen eller blir småkvalm viss jeg ikke stapper noe i hodet:/
Samme problem her :( Er igrunn lite som frister, men må spise ellers blir jeg dårlig..

Gutt 2008 <3
Jente 2011 <3

Nr. 3 på vei :D

Klagetråd er perfekt! ! Klager over dritt kvalme og utmattelse!

Sent from my GT-I8190N using BV Forum mobile app

Må støvsuge og vaske gulv, bah! Hater det

Hater å være trøtt! Jeg som vanligvis kan klare meg med 5 timer søvn må plutselig ha det dobbelte! Grrrrr... Også var det dette utslettet som klør og klør og legen hadde ikke ledig time før om ei uke :( ikke kan jeg ta allergitabletter heller...

❤️❤️
Storesøster født september-2008
Lillebror (eller søster) januar-2015

Må klage over at huset ser ut som en slagmark og jeg ikke orker annet enn å ligge på sofaen og irritere meg over alt rotet :eek:

Må klage over at huset ser ut som en slagmark og jeg ikke orker annet enn å ligge på sofaen og irritere meg over alt rotet :eek:
Har hatt det sånn lenge jeg å nå :p fikk støvsugd halve huset, tørket støv og brettet klær idag. Sliten nå :p

Har hatt det sånn lenge jeg å nå :p fikk støvsugd halve huset, tørket støv og brettet klær idag. Sliten nå :p

Haha, jeg var sååå fornøyd i går da jeg fikk støvsugd og vaska gulv på kjøkken og stue. I dag klarte jeg å velte et glass sjokolademelk utover heeele stuegulvet, og da var ikke tårene langt unna gitt :D Så nå har jeg bare gitt opp for en liten stund :p

Haha, jeg var sååå fornøyd i går da jeg fikk støvsugd og vaska gulv på kjøkken og stue. I dag klarte jeg å velte et glass sjokolademelk utover heeele stuegulvet, og da var ikke tårene langt unna gitt :D Så nå har jeg bare gitt opp for en liten stund :p
Uff, tårene kommer fort nå om dagen :p

Irriterer meg over null ork og energi...har en maskin med klær som blinker "Ferdig" i mot meg, men orker bare ikke... Kan ikke maskina gjøre noe selv???

Må jo bare dra opp denne tråden med å klage over at jeg glemte å sette bilen i gir slik at den kjøpte i naboens hage slik at vi nå må erstatte hennes busk. Hva er d som skjer med meg. Har aldri vært sånn.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Jeg kan klage over at jeg har klart å dra ut kontakten til fryseren. For et par uker siden... Merka i går at det lukta død i kottet. Fysj. Mannen har en ganske stor ryddejobb foran seg. Jeg har ikke sjans til å hjelpe uten at jeg spyr...

Back
Topp