Må klage over at så mange som forlate januar listen
d er trist og jeg vil ikke at damene skal forlate oss :/
01.01.15
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg vil også klage litt over dette! At man bare må vente og se når man har småblødninger. Frustrerende! Skjønner jo at man ikke kan ta UL hver dag...Arh, har gått med småblødninger i en uke nå. Men har enda ikke vært så mye at det kan være en komplett sa, så fortsetter å leve i håpet. Irriterer meg sykt at ingen "vil" sjekke hvorfor jeg blør, eller om det fortsatt er liv der inne.
Jeg er i min syvende uke nå, så om alt går bra er det her jeg hører hjemmeJeg vil bare avvente å se om alt går bra, før
jeg offisielt flytter inn hit!
Jeg har vært på privat UL i dag.Jeg vil også klage litt over dette! At man bare må vente og se når man har småblødninger. Frustrerende! Skjønner jo at man ikke kan ta UL hver dag...Legen min sier det er heeelt normalt å småblø. Men jeg synes det er lov å klage litt allikevel! Lykke til til deg!
(Du kan jo bestille privat UL om du lurer veldig, det gjorde jeg, bare for å se om det var noe der inne.)
Hyggelig med bankende hjerte! Jeg ble også satt tilbake på UL, legen sa det kan ta tid før egget fester seg. Dessuten mener jeg å ha lest at utviklinga kan gå i litt rykk og napp i starten... Håper alt er bra der inne hos deg!Jeg har vært på privat UL i dag.
Å vi så et bankende hjerte
Men jordmoren målte fosteret til å være 5+5 i dag, men jeg skulle ha vært 7+6 i dag. Så vet ikke om det er et
bra eller dårlig tegn jeg![]()
Har hatt det sånn lenge jeg å nåMå klage over at huset ser ut som en slagmark og jeg ikke orker annet enn å ligge på sofaen og irritere meg over alt rotet![]()
Har hatt det sånn lenge jeg å nåfikk støvsugd halve huset, tørket støv og brettet klær idag. Sliten nå
![]()
Uff, tårene kommer fort nå om dagenHaha, jeg var sååå fornøyd i går da jeg fikk støvsugd og vaska gulv på kjøkken og stue. I dag klarte jeg å velte et glass sjokolademelk utover heeele stuegulvet, og da var ikke tårene langt unna gittSå nå har jeg bare gitt opp for en liten stund
![]()