Du skal bare klageselv om jeg savner symptomer, så regner jeg med at jeg også blir å klage litt hvis kvalmen skulle melde seg
![]()
Ja, kvalme er ikke spesielt godt, men det er verdt det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du skal bare klageselv om jeg savner symptomer, så regner jeg med at jeg også blir å klage litt hvis kvalmen skulle melde seg
![]()
Det er det nokJa, kvalme er ikke spesielt godt, men det er verdt det![]()
Etter 20 min uten å sovne må du stå opp, gjør en liten ting og prøv igjen..Får ikke sove!!!! Ligget i senga siden 23.30 eller noe!![]()
Spydd 3 ganger før jobb, og 2 ganger på jobb!
lov å klage da
men kvalme er vel et godt tegn?
Idag har jeg grått fra jeg sto opp til nå.. Klarer igrunn ikke å stoppe heller. Kjenner tårene presser på hele tiden..Utrolig slitsomt
![]()
Da hadde jeg tatt en tur til legen for hcg prøver, så slipper du å bekymre deg! Krysser fingrene for at det bare er tilfeldigheter!Jeg friker ut... Redd for å miste. Tok en test jeg hadde liggende igår, og den ble svaak positiv bare :-( jeg vet det var dumt å teste, men puppene har blitt litt slappere...
Kanskje best det.. Men det tar jo så mange dager :-( skulle ønske at de kunne målt hcg i blodet der og da..Da hadde jeg tatt en tur til legen for hcg prøver, så slipper du å bekymre deg! Krysser fingrene for at det bare er tilfeldigheter!
Enig i det! Men da får du ihvertfall svarKanskje best det.. Men det tar jo så mange dager :-( skulle ønske at de kunne målt hcg i blodet der og da..