*** Klagetråd ***

Nei, satser på at det er helt tilfeldig :)

Jeg er så uggen at jeg klarer ikke få i meg frokost. Har brukt over 1 time på å få ned et knekkebrød :-/ gutten min på 1 elsker leverpostei på skiven, men jeg holder på å kaste opp bare av lukten på det :-/
håper du har rett :) i dag så er jeg heller ikke sånn super uggen, kanskje fordi jeg fikk sove til 12 ;)
 
Syntes virkelig det er fælt å gå rundt å ikke vite om dagen, jeg har jo ikke hatt noen blødninger eller slikt, men sist jeg mistet var det en MA som ble oppdaget 2 uker etter livet tok slutt, oppdaget det i uke 9! Å siden jeg ikke har tisset på natta i natt eller er like kvalm som jeg pleier, tolker jeg det som negativt :( ahh..
 
Jeg stod opp hal.11 i dag, men har etter det sovet hele dagen utennom ca 1t til sammen som har gått til dobesøk å småspising.. Jeg må være den trøtteste i verden..
 
Er så kvalm!!!
Har fortalt en venninne om graviditeten, og beklagd meg "på forhånd" om det blir mye klaging på kvalme, og beskrev det til henne som å være fyllesyk hver dag uten pause. Og det var derfor jeg var lite med på ting for tiden. Fikk i svar "Det er jo din egen skyld." Ja, det er jo det, men...
 
Er så kvalm!!!
Har fortalt en venninne om graviditeten, og beklagd meg "på forhånd" om det blir mye klaging på kvalme, og beskrev det til henne som å være fyllesyk hver dag uten pause. Og det var derfor jeg var lite med på ting for tiden. Fikk i svar "Det er jo din egen skyld." Ja, det er jo det, men...
Så teit svar av venninnen din! :(
 
Så teit svar av venninnen din! :(


Ja, jeg forventet ikke akkurat det svaret. Jeg støtter alltid hun når hun "klager", hadde ikke falt meg inn å svart henne på den måte. Jeg er første i min venninnegjeng som er gravid, ingen av de er tanter eller noe som helst... Så de vet vel ikke helt hva det innebærer for meg å være det tenker jeg...
 
Ja, jeg forventet ikke akkurat det svaret. Jeg støtter alltid hun når hun "klager", hadde ikke falt meg inn å svart henne på den måte. Jeg er første i min venninnegjeng som er gravid, ingen av de er tanter eller noe som helst... Så de vet vel ikke helt hva det innebærer for meg å være det tenker jeg...
Det var et veldig unødvendig svar, har man ikke no bedre å komme med, så trenger man ikke si no!!!!
 
åå, fantastisk.. "din skyld"... Beste svaret, not!!
Bare prøve å ikke bry deg.. Er helt j**** å være kvalm uansett hvor mye skyld man har i det..
 
Gi meg styrke!!

Måtte legge meg sammen med snuppa kl 20, da hadde jeg vært kvalm gjennom hele Peter Pan. Sovna etter en times tid, og våkna igjen like etter kl 01 av en intens kvalme som ikke gir seg. Klarer ikke å tenke på mat en gang.....

Er dette normalt? Nattkvalme? Fortsetter dette blir det et fryktelig og langt svangerskap!! Djiiiiises....
 
Vet ei venninne av meg hadde "nattkvalme" i første svangerskapet. Altså at hvis hun ikke la seg tidlig nok på kvelden, så ble hun vannvittig kvalm og klarte ikke sove. Eller hvis hun våknet om natten så fikk hun ikke sove igjen pga intens kvalme. Så det finnes helt sikkert. Håper det ikke varer lenge hos deg
 
Gi meg styrke!!

Måtte legge meg sammen med snuppa kl 20, da hadde jeg vært kvalm gjennom hele Peter Pan. Sovna etter en times tid, og våkna igjen like etter kl 01 av en intens kvalme som ikke gir seg. Klarer ikke å tenke på mat en gang.....

Er dette normalt? Nattkvalme? Fortsetter dette blir det et fryktelig og langt svangerskap!! Djiiiiises....


Håper det, for det har jeg også...
Er kvalm så og si hele døgnet.Våkner 5-6 ganger pr natt for å finne en stilling som gjør meg litt mindre kvalm...:/
 
Sitter på kontoret og klarer ikke konsentrere meg. Venter på tlf fra legen om hcg går opp eller ned.. .. Håper ho ringer i dag og at jeg ikke må vente enda lenger..
 
Sitter på kontoret og klarer ikke konsentrere meg. Venter på tlf fra legen om hcg går opp eller ned.. .. Håper ho ringer i dag og at jeg ikke må vente enda lenger..


Håper du får svar snarest!

Sitter på kontoret selv, det er virkelig vanskelig å tenke på noe annet for tiden.
 
Håper du får svar snarest!

Sitter på kontoret selv, det er virkelig vanskelig å tenke på noe annet for tiden.


Ja, det ikke lett å konsentrere seg om jobb. Akkurat nå er det godt å sitte med noen kjasete damer så jeg får tankene bort fra meg selv inn i mellom :)
 
Ja, det ikke lett å konsentrere seg om jobb. Akkurat nå er det godt å sitte med noen kjasete damer så jeg får tankene bort fra meg selv inn i mellom :)

Det skjønner jeg godt :) Alltid fint å la tankemaskineriet hvile. Har du fått svar nå?
 
Plutselig fikk jeg lyst til å legge igjen en liten klage :p I dag har kvalmen meldt seg for fullt, uff for en plage. Håper det ikke blir verre for det er ikke noe godt, samtidig forstår jeg selvsagt at flere av dere savner symptomer.
 
Plutselig fikk jeg lyst til å legge igjen en liten klage :p I dag har kvalmen meldt seg for fullt, uff for en plage. Håper det ikke blir verre for det er ikke noe godt, samtidig forstår jeg selvsagt at flere av dere savner symptomer.

Du skal bare klage;) selv om jeg savner symptomer, så regner jeg med at jeg også blir å klage litt hvis kvalmen skulle melde seg:p
 
Ja, uansett hvor fæl kvalmen er, så er det det beste symptomet man kan få :) :) Da klarer ikke kroppen å kvitte seg med fosteret.. woho! :) Grugleder meg til det kommer her.. Begynner å få følelser om at alt ikke er som det skal :/
 
Back
Topp