Du skal bare klage selv om jeg savner symptomer, så regner jeg med at jeg også blir å klage litt hvis kvalmen skulle melde seg
Ja, kvalme er ikke spesielt godt, men det er verdt det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du skal bare klage selv om jeg savner symptomer, så regner jeg med at jeg også blir å klage litt hvis kvalmen skulle melde seg
Det er det nokJa, kvalme er ikke spesielt godt, men det er verdt det
Etter 20 min uten å sovne må du stå opp, gjør en liten ting og prøv igjen.. Ellers klarer ikke hodet å koble sengen som sovested.Får ikke sove!!!! Ligget i senga siden 23.30 eller noe!
Spydd 3 ganger før jobb, og 2 ganger på jobb!
lov å klage da
men kvalme er vel et godt tegn?
Idag har jeg grått fra jeg sto opp til nå.. Klarer igrunn ikke å stoppe heller. Kjenner tårene presser på hele tiden.. Utrolig slitsomt
Da hadde jeg tatt en tur til legen for hcg prøver, så slipper du å bekymre deg! Krysser fingrene for at det bare er tilfeldigheter!Jeg friker ut... Redd for å miste. Tok en test jeg hadde liggende igår, og den ble svaak positiv bare :-( jeg vet det var dumt å teste, men puppene har blitt litt slappere...
Kanskje best det.. Men det tar jo så mange dager :-( skulle ønske at de kunne målt hcg i blodet der og da..Da hadde jeg tatt en tur til legen for hcg prøver, så slipper du å bekymre deg! Krysser fingrene for at det bare er tilfeldigheter!
Enig i det! Men da får du ihvertfall svar bedre å bekymre seg noen få dager fremfor laaaang tid!Kanskje best det.. Men det tar jo så mange dager :-( skulle ønske at de kunne målt hcg i blodet der og da..