*** Klagetråd ***

Får ikke sove!!!! Ligget i senga siden 23.30 eller noe! :(
 
Sover dårlig om natta. Våkner x antall ganger. Ikke no særlig når man skal på jobb tidlig.
 
Spydd 3 ganger før jobb, og 2 ganger på jobb!


lov å klage da

men kvalme er vel et godt tegn?
 
Vil bare sove! Tenker på husarbeid jeg burde gjort, men kjenner at alt jeg vil er å sove!
 
Idag har jeg grått fra jeg sto opp til nå.. Klarer igrunn ikke å stoppe heller. Kjenner tårene presser på hele tiden.. :( Utrolig slitsomt :(
 
Stakkar;( jeg hadde d sånn for et par dager siden,men det går heldigvis over !
Sent from my ST21i using BV Forum mobile app
 
Stakkar;( jeg hadde d sånn for et par dager siden,men det går heldigvis over !
Sent from my ST21i using BV Forum mobile app
 
Idag har jeg grått fra jeg sto opp til nå.. Klarer igrunn ikke å stoppe heller. Kjenner tårene presser på hele tiden.. :( Utrolig slitsomt :(

Uff da, håper dagen i morgen blir lystigere. Har fått kjenne på hormonene selv, det er ikke noe godt å være lei seg. Sender deg en oppmuntrende klem :)
 
Jeg friker ut... Redd for å miste. Tok en test jeg hadde liggende igår, og den ble svaak positiv bare :-( jeg vet det var dumt å teste, men puppene har blitt litt slappere...
 
Jeg friker ut... Redd for å miste. Tok en test jeg hadde liggende igår, og den ble svaak positiv bare :-( jeg vet det var dumt å teste, men puppene har blitt litt slappere...
Da hadde jeg tatt en tur til legen for hcg prøver, så slipper du å bekymre deg! Krysser fingrene for at det bare er tilfeldigheter!
 
Da hadde jeg tatt en tur til legen for hcg prøver, så slipper du å bekymre deg! Krysser fingrene for at det bare er tilfeldigheter!
Kanskje best det.. Men det tar jo så mange dager :-( skulle ønske at de kunne målt hcg i blodet der og da..
 
Kanskje best det.. Men det tar jo så mange dager :-( skulle ønske at de kunne målt hcg i blodet der og da..
Enig i det! Men da får du ihvertfall svar :) bedre å bekymre seg noen få dager fremfor laaaang tid!
 
Spiste taco i dag, noe jeg ikke har spist på leeeenge! Men det smakte nesten ingenting!!! Whaaaat!! Lagde den ikke annerledes heller! Samtidig smakte den for mye, så jeg ble litt kvalm, og stappmett av to fajitas! Djiiises! Jaja :p
 
Åh! Spydde på 6 busslommer på vei til jobb i dag (ble bilsyk av min egen kjøring) :/ I morgen orker jeg ikke gå på jobb! Tanken på det å sette meg i bilen gjør at hele kroppen min vrenger seg.. (oj.. nå var jeg sutrete). Jaja. Er klagetråden :p
 
Back
Topp