*** Klagetråd ***

Savner å feste! Hadde vert gøy å vert sosial, brisen å full av energi!
Skal selfølgelig ikke gjøre det, å det som venter i fremtidenn med lille mini er mye mer ønskelig - men en fest hadde vert gøy!
Hvis jeg ikke var så kvalm å trøtt!

Skal uten tvil "feste" med alkoholfri øl, når formen er bedre å mini ikke er hemmelig lenger :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Søppel som består av gamle reker å sylteagurk som var gått ut på dato, å en samboer som glemte å kaste det før han dro på fest! Hipphurra for kvalmen ;) hehe

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Jeg har lyst til å klage på mannen!
Han er sikker på at alt er psykisk, eller innbilning eller bare noe jeg sier som en unnskyldning. Kvalmen, oppblåst, ekstremt trøtt, lite matlyst og tissepauser hele tiden.
Ser ikke så frem til at han skal være negativ til mine plager osv. gjennom hele dette.
Noen tips?
Samtidig trur jeg min far kommer til å knekke nakken min når han får vite det. Vi har ikke et godt forhold men håper jo det kan bedre seg.
Tips der og?
Er så godt å kunne få blåst ut litt her inne! :rolleyes:
 
Har fått vondt i korsryggen, det strømmer nedover og utover mot hoftekammene. Andre som er plaget med det?
Dette har jeg og... Fikk bekkenløsning tidlig forrige gang, ser skremmende nok ut som om det går mot det igjen!
 
Første dag på jobb etter sykemeldingen. Får endelig sove igjen, men formen har blitt værre, er småkvalm og slapp hele dagen. Spiser maks to gang for dag. Håper bare det går bra på jobb.
 
Første dag på jobb etter sykemeldingen. Får endelig sove igjen, men formen har blitt værre, er småkvalm og slapp hele dagen. Spiser maks to gang for dag. Håper bare det går bra på jobb.
Liker ikke :(
 
Føler med dere som er kvalme. VIRKELIG. Det er det verste som finnes. Jeg var kvalm i ca. 2 uker før det ga seg. I bytte har jeg fått forstoppelse, og jeg HATER å kjenne på kraftige pulsen som dukker opp av og til. Akkurat som om kroppen virkelig setter i gang med babylaging noen ganger om dagen. Kroppen blir veldig stressa, og jeg tror jo jeg skal få hjerteinfarkt :p
 
Klager på evigvarende kvalme i dag, altfor ømme pupper, trøtthet og leamus på øyelokket.. Blæh :( Men i morgen tenkte jeg å skaffe meg kalsiumtilskudd, håper det hjelper mot ticksene hehe :p
 
Har noe å klage på i dag og:p
I dag klager jeg på at jeg våkna grytidlig på en fridag, pga at jeg var kjempesulten.
 
TRØTT!!!! Var på nattevakt i natt og pga reising i morges og diverse forberedelser til et jubileum i morgen har jeg ikke fått sove litt idag engang. 30 timer siden jeg sov sist, og kan ikke legge meg helt ennå for er ikke ferdig. Blæh!
 
TRØTT!!!! Var på nattevakt i natt og pga reising i morges og diverse forberedelser til et jubileum i morgen har jeg ikke fått sove litt idag engang. 30 timer siden jeg sov sist, og kan ikke legge meg helt ennå for er ikke ferdig. Blæh!

Det hadde jeg aldri klart! :O
Jeg er spent på om jeg klarer å holde meg våken en hel nattevakt:p
 
Nattevakt gikk ikke bra, trenger søvn!!!
 
Nattevakt gikk ikke bra, trenger søvn!!!
Håper det går bedre etter du får sovet litt. Jeg er ihvertfall et helt annet menneske etter og ha sovet i natt ;)
 
Jeg er så misdfornøyd med legen!
Hadde ei som var kjempe grei, men viste seg at hu har flyttet over sommeren. Byttet da til ei annen, men hu er i permisjon.?( viste ikke det da jeg byttet på helfo). Å nå har jeg ikke lov å bytte igjen. Han som har pasientene til hu som er i permisjon nå er ufordragelig . Var der med sjukdom, hoster i 2 uker så tenkte det var relevant å nevne graviditeten. Da fikk jeg beskjed om å holde meg til tema som var hals og hoste å at jeg måtte bestille en ny time om de var noe mer! Ble litt satt ut. Han var like frekk og ekkel under hele timen. Å jeg gruer meg til å komme tilbake. Har så lyst på en ny lege. Prøvde å ringe jordmor, men må gå via fastlege å blir ikke henvist dit før seinere i svangerskapet vist nok!
Noen tips? Har jo brukt opp hyttene mine, da jeg måtte bytte tidligere pga flytting..
 
Håper det går bedre etter du får sovet litt. Jeg er ihvertfall et helt annet menneske etter og ha sovet i natt ;)

Har for det meste sovet i dag, å kunne sovet enda mer:p har flere nattevakter etter hverandre, så håper det blir bedre:)
 
Jeg er så misdfornøyd med legen!
Hadde ei som var kjempe grei, men viste seg at hu har flyttet over sommeren. Byttet da til ei annen, men hu er i permisjon.?( viste ikke det da jeg byttet på helfo). Å nå har jeg ikke lov å bytte igjen. Han som har pasientene til hu som er i permisjon nå er ufordragelig . Var der med sjukdom, hoster i 2 uker så tenkte det var relevant å nevne graviditeten. Da fikk jeg beskjed om å holde meg til tema som var hals og hoste å at jeg måtte bestille en ny time om de var noe mer! Ble litt satt ut. Han var like frekk og ekkel under hele timen. Å jeg gruer meg til å komme tilbake. Har så lyst på en ny lege. Prøvde å ringe jordmor, men må gå via fastlege å blir ikke henvist dit før seinere i svangerskapet vist nok!
Noen tips? Har jo brukt opp hyttene mine, da jeg måtte bytte tidligere pga flytting..

Så utrolig kjipt! Finnes det ikke privat jordmor der du bor? Det er det eneste jeg kommer på.
 
Så utrolig kjipt! Finnes det ikke privat jordmor der du bor? Det er det eneste jeg kommer på.
Ingen desverre! Burde jo ha et alternativ til, men bor på voss så tynt med alternativer her. Har lite lyst å gå til han hver gang! Men får håpe det løser seg! Har ei veninne innenfor faget som skal være med meg! Kanskje hu kan sette han på plass:)
 
Ingen desverre! Burde jo ha et alternativ til, men bor på voss så tynt med alternativer her. Har lite lyst å gå til han hver gang! Men får håpe det løser seg! Har ei veninne innenfor faget som skal være med meg! Kanskje hu kan sette han på plass:)

Ja, da håper vi på det :) Godt med slike venner som stiller opp!
 
Back
Topp