L
lindat
Guest
Ja, må ha vært noen slags voksekrampe! Gikk fort over med varmepose og sengeleieOgså sååå vondt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, må ha vært noen slags voksekrampe! Gikk fort over med varmepose og sengeleieOgså sååå vondt!
Dette har jeg og... Fikk bekkenløsning tidlig forrige gang, ser skremmende nok ut som om det går mot det igjen!Har fått vondt i korsryggen, det strømmer nedover og utover mot hoftekammene. Andre som er plaget med det?
Liker ikkeFørste dag på jobb etter sykemeldingen. Får endelig sove igjen, men formen har blitt værre, er småkvalm og slapp hele dagen. Spiser maks to gang for dag. Håper bare det går bra på jobb.
TRØTT!!!! Var på nattevakt i natt og pga reising i morges og diverse forberedelser til et jubileum i morgen har jeg ikke fått sove litt idag engang. 30 timer siden jeg sov sist, og kan ikke legge meg helt ennå for er ikke ferdig. Blæh!
Nattevakt gikk ikke bra, trenger søvn!!!
Håper det går bedre etter du får sovet litt. Jeg er ihvertfall et helt annet menneske etter og ha sovet i nattNattevakt gikk ikke bra, trenger søvn!!!
Håper det går bedre etter du får sovet litt. Jeg er ihvertfall et helt annet menneske etter og ha sovet i natt
Jeg er så misdfornøyd med legen!
Hadde ei som var kjempe grei, men viste seg at hu har flyttet over sommeren. Byttet da til ei annen, men hu er i permisjon.?( viste ikke det da jeg byttet på helfo). Å nå har jeg ikke lov å bytte igjen. Han som har pasientene til hu som er i permisjon nå er ufordragelig . Var der med sjukdom, hoster i 2 uker så tenkte det var relevant å nevne graviditeten. Da fikk jeg beskjed om å holde meg til tema som var hals og hoste å at jeg måtte bestille en ny time om de var noe mer! Ble litt satt ut. Han var like frekk og ekkel under hele timen. Å jeg gruer meg til å komme tilbake. Har så lyst på en ny lege. Prøvde å ringe jordmor, men må gå via fastlege å blir ikke henvist dit før seinere i svangerskapet vist nok!
Noen tips? Har jo brukt opp hyttene mine, da jeg måtte bytte tidligere pga flytting..
Ingen desverre! Burde jo ha et alternativ til, men bor på voss så tynt med alternativer her. Har lite lyst å gå til han hver gang! Men får håpe det løser seg! Har ei veninne innenfor faget som skal være med meg! Kanskje hu kan sette han på plassSå utrolig kjipt! Finnes det ikke privat jordmor der du bor? Det er det eneste jeg kommer på.
Ingen desverre! Burde jo ha et alternativ til, men bor på voss så tynt med alternativer her. Har lite lyst å gå til han hver gang! Men får håpe det løser seg! Har ei veninne innenfor faget som skal være med meg! Kanskje hu kan sette han på plass