*** Klagetråd ***

Overtid!! Sovnet ikke før 01 pga kvalme. Alarmen dundret løs klokken 05 og jeg måtte jobbe overtid til 18... Tøff dag :)

Ikke misunnelig på det nei! Blir sliten av mine vanlige rutiner for tiden. 8 timers arbeidsdag tapper meg for alle krefter, det er så kjipt!

Har så mensensmerter, den siste uken har vært ekstrem, er så vondt flere ganger om dagen over lengere tid.. men er vell normalt det og?

Blæh. Våknet i natt i totiden og var så kvalm at jeg ikke ver hvor jeg skal gjøre av meg. Nå har jeg i tillegg fått skikkelig vondt i magen og ryggen pluss at jeg holder på å fryse ihjel. Satser på at hva enn det er så går det over snart. Må bare sutre litt her jeg ligger og synes synd på meg selv.

Pass opp for UVI :) jeg merka det ikke før det gikk til nyrene og fikk bare vondt i ryggen og feber.

Auuu, puppene mine er så vonde. Våknet flere ganger i natt av ømhet og stikking. Håper det er normalt og at det ikke varer for lenge. Merket at de begynte å bli ømmere i går i løpet av dagen.

Har egentlig ikke så mye å klage for, men igår fikk jeg såvondt i ryggen som aldri før og ble skikkelig kvalm. Lå og vred meg på golvet, endte opp med at jeg kastet opp (beklager detaljene) og var skikkelig uggen i magen.Ga seg utover natta da, men er hjemme fra jobb idag. Ryggen er fremdeles vond, men har iallefall fått i meg litt mat igjen uten å bli kvalm.Tror kanskje jeg spiste/drakk noe jeg ikke tålte...

Klager på at jeg ikke vet :( siden hcg stigningen sank mellom 8+2 og 8+4, så tenker jeg det værste! Ennå sliter jeg meg mat og lukter! Brystene er ømme til og fra, og bekkenløsningen har også vært tilstede! Dritt at jeg er på ferie og ikke får gjort noe! Dessuten har sambo bestemt at om vi mister denne, så vil han ikke ha flere barn!!!? Noe som gjør det ekstra sårt for meg å miste :( Hatt MA før, å den ble oppdaget ved blødning 2 uker etter den sluttet å vokse! Føler det er det samme som skjer nå :( ikke kjenner jeg det stikker noe særlig heller! Ahhh... Dritt!

Klager på at jeg ikke vet :( siden hcg stigningen sank mellom 8+2 og 8+4, så tenker jeg det værste! Ennå sliter jeg meg mat og lukter! Brystene er ømme til og fra, og bekkenløsningen har også vært tilstede! Dritt at jeg er på ferie og ikke får gjort noe! Dessuten har sambo bestemt at om vi mister denne, så vil han ikke ha flere barn!!!? Noe som gjør det ekstra sårt for meg å miste :( Hatt MA før, å den ble oppdaget ved blødning 2 uker etter den sluttet å vokse! Føler det er det samme som skjer nå :( ikke kjenner jeg det stikker noe særlig heller! Ahhh... Dritt!

Stakkar:( :( så fælt å ikke vite! Krysser fingrene for deg! Dumt at samboeren din må si sånn når du har det så vondt fra før :/

Sent from my ST21i using BV Forum mobile app

Stakkar:( :( så fælt å ikke vite! Krysser fingrene for deg! Dumt at samboeren din må si sånn når du har det så vondt fra før :/

Sent from my ST21i using BV Forum mobile app
Takk for omtanke :) Typisk han :(

Takk for omtanke :) Typisk han :(
Krysser fingre og tær for at alt er bra :-) utrolig trist at du har det slik på ferie, og må si at kjæresten din kunne spart seg for den kommentaren :-(

Det er lett å tenke i verste tilfelle scenarioer, men ofte går det bra :-) sender deg en god klem <3

Krysser fingre og tær for at alt er bra :-) utrolig trist at du har det slik på ferie, og må si at kjæresten din kunne spart seg for den kommentaren :-(

Det er lett å tenke i verste tilfelle scenarioer, men ofte går det bra :-) sender deg en god klem <3
Tusen takk :) Prøver å tenke at det går bra! Han evner dårlig å sette seg inn i andres situasjoner, dessverre :(

Så ufattelig dumt at han skal si noe slik, og akkurat nå. Krysser fingrene og håper for deg at alt skal gå fint! Sender deg omtanke og klemmer. Prøv å nyt ferien litt og <3

Så ufattelig dumt at han skal si noe slik, og akkurat nå. Krysser fingrene og håper for deg at alt skal gå fint! Sender deg omtanke og klemmer. Prøv å nyt ferien litt og <3
Tusen takk :)

Noen som sliter med tett nese? Nesa mi er konstant tett, føler meg forkjølt 24/7. kjempe slitsomt!

Jeg må klage på at FEM viser amerikanske fødeavdelingen isteden for den britiske!

Haha :p Finnes det en norsk utgave forresten?
Vet ikke, men husker at norske "sykehuset" som gikk på tv ble lagt ned bl.a. pga kritikk mot at det la press på mennesker i en sårbar situasjon så tror at det er strengere regler her..

Gikk en veldig bra på NRK for 5 år siden.. Den het jordmødrene. Og så var det en bra på tv2 også fra Ullevål sykehus for et par år siden. Kanskje å se på nettet?

Back
Topp