*** Klagetråd ***

Nå må jeg bare klage litt.. Hatt tidenes mest slitsomme aftenvakt, gått beina av meg, og sitter nå igjen med sinnsykt vonde rygg og bekkensmerter, som stråler langt nedover begge beina :(.. Blææ :(..

Skriver fra iPad :) - Gulljenta født juli 2011 - termin april 2014 :)

Nå må jeg bare klage litt.. Hatt tidenes mest slitsomme aftenvakt, gått beina av meg, og sitter nå igjen med sinnsykt vonde rygg og bekkensmerter, som stråler langt nedover begge beina :(.. Blææ :(..

Hørtes ikke godt ut! Håper det går over snart å at kvelden din blir bedre enten du er på jobb eller hjemme :)

Hørtes ikke godt ut! Håper det går over snart å at kvelden din blir bedre enten du er på jobb eller hjemme :)

Takk for det :).. Ble litt bedre når jeg fikk lagt meg tilrette på sofaen hjemme en stund, før jeg fant senga :).. Men kjenner det litt på kroppen enda da :p

Siden dette er klageteåden må eg berre få klage litt :-) må sei at eg e ganske lei kvalmen og strekkamertene no :-( håper virkelig kvalmen gjer seg snart .. Blir vanskeligere og vanskeligere å holde det skjult når eg e konstant dårlig .. Uff ..

Åh! Så urettferdig! I går var jeg på 50-års fest til faren min. I dag burde alle sammen vært skikkelig fyllasyke, men det er jeg som ligger å spyr :-/. :-)

Ingen desverre! Burde jo ha et alternativ til, men bor på voss så tynt med alternativer her. Har lite lyst å gå til han hver gang! Men får håpe det løser seg! Har ei veninne innenfor faget som skal være med meg! Kanskje hu kan sette han på plass:)

Kan du ikke be om å få gå til turnuslege? De er ofte kjempegreie! Jeg går alltid til turnuslege pga kort ventetid.

Sent from my ST21i using BV Forum mobile app

Har medfølelse for dere alle.. ;) selv så plages jeg av så vanvittig hodepine!:( det er så ille at jeg brekker meg, kaster opp og fungerer ikke.. Vet noen hvor mye og hva slags piller jeg evt kan ta? Vet om at ibux er fy...

Kan du ikke be om å få gå til turnuslege? De er ofte kjempegreie! Jeg går alltid til turnuslege pga kort ventetid.

Sent from my ST21i using BV Forum mobile app
Hørtes ikke dumt ut! Hvordan får jeg fatt i de? Haha

Aiaiai! For å holde kvalme å svimmelhet i sjakk MÅ jeg spise ofte...noe som begynner å føre til ett par ekstra kilo..føler jeg spiser å spiser hele tiden :( håper d går over snart!!

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Er så trøtt, vil bare sove, ikke jobbe....

klager over at prinsessen ha vært våken hver 3 time, med tett nese. Har fått løsnet tett nese bare ved å holde henne opp, til hun sovner. Men idag skal vi på apotek å få saltvannsdråper og nesesuger! :D

Ingen desverre! Burde jo ha et alternativ til, men bor på voss så tynt med alternativer her. Har lite lyst å gå til han hver gang! Men får håpe det løser seg! Har ei veninne innenfor faget som skal være med meg! Kanskje hu kan sette han på plass:)
Er det ikke privat gynekolog heller i nærheten? For de kan også ordne helsepapirer, henvise til ul mv... Men hvis ikke år vi krysse fingrene for at det bedrer seg :)

Har medfølelse for dere alle.. ;) selv så plages jeg av så vanvittig hodepine!:( det er så ille at jeg brekker meg, kaster opp og fungerer ikke.. Vet noen hvor mye og hva slags piller jeg evt kan ta? Vet om at ibux er fy...
Du kan ta to paracet hver 8 t, men helst ikke i ukesvis da det kan gjøre at testiklene ikke går ned i pungen om de er gutt... :)

Er det ikke privat gynekolog heller i nærheten? For de kan også ordne helsepapirer, henvise til ul mv... Men hvis ikke år vi krysse fingrene for at det bedrer seg :)
Føler meg litt lettere i dag, sto i avisa at legen pensjonerer seg å at det er en annen som tar over. Så håper han er snillere:) alt må jo være bedre enn han!

Overtid!! Sovnet ikke før 01 pga kvalme. Alarmen dundret løs klokken 05 og jeg måtte jobbe overtid til 18... Tøff dag :)

Blæh. Våknet i natt i totiden og var så kvalm at jeg ikke ver hvor jeg skal gjøre av meg. Nå har jeg i tillegg fått skikkelig vondt i magen og ryggen pluss at jeg holder på å fryse ihjel. Satser på at hva enn det er så går det over snart. Må bare sutre litt her jeg ligger og synes synd på meg selv.

Klager over kviser. Dumme kviser på øvre del av ryggen og i tinningen. Føsj!
Kjenner til det! er så plagsomt! prøver å spise sunt og drikke masse vann hele tiden men føler ingen ting hjelper!

Back
Topp