Uff da, håper dagen i morgen blir lystigere. Har fått kjenne på hormonene selv, det er ikke noe godt å være lei seg. Sender deg en oppmuntrende klem
Takk <3 Ja, kvelden ble bedre så satser på en good dag imorgen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Uff da, håper dagen i morgen blir lystigere. Har fått kjenne på hormonene selv, det er ikke noe godt å være lei seg. Sender deg en oppmuntrende klem
Klager over skikkelig dårlig smak i munnen. Uansett hva jeg finner på, så er den der, kjedelig. Har hørt at metallsmak visstnok er et symptom, men vet ikke jeg
Huff, jeg ville også tatt en tur til legen så du kan slappe av. Masse lykke tilJeg friker ut... Redd for å miste. Tok en test jeg hadde liggende igår, og den ble svaak positiv bare :-( jeg vet det var dumt å teste, men puppene har blitt litt slappere...
Eier ikke matlyst. spiser lite å alt jeg spiser smaker rart i forhold til hva det pleier. Samt dårlig på søvn selv om jeg er trøtt konstant å tissepauser hele tiden!
Tips mot trøttheten anyone?
Har fått vondt i korsryggen, det strømmer nedover og utover mot hoftekammene. Andre som er plaget med det?
Her også!!!Har fått vondt i korsryggen, det strømmer nedover og utover mot hoftekammene. Andre som er plaget med det?
Også sååå vondt!Jaaaa, klarte ikke å stå opprett igår, måtte bøye ryggen fremover for å slappe av.. Ajaj! Voksesmerter?
Har fått vondt i korsryggen, det strømmer nedover og utover mot hoftekammene. Andre som er plaget med det?