*** Klagetråd ***

Trøtt.. såå trøtt heile tida, men alikevell får eg aldri sove... sovna en halvtimes tid i stolen hos mamma i går, og i natt våkna eg sikkert rundt 4-5 og har ikkje sove sidan det.. men trøtt? jess! og dei puppane da, AU! og konstant luft i magen. Her har ikkje kvalmen komme for fult enda, men sitter liksom å venter på det.
 
Æsj. Må klage litt. Er bare 5 uker på vei og mistenker at de på jobben har begynt å skjønne det. For to ganger inatt måtte jeg være "for travel" til å hjelpe hun ene som spurte om hjelp, selv om jeg ikke hadde noe å gjøre. Gravide har ikke lov å hjelpe med det hun gjorde :confused:

Skikkelig irriterende, for sist var det ingen som mistenkte noe før jeg nærmet med uke 24 :cool:
 
Eier ikke matlyst. spiser lite å alt jeg spiser smaker rart i forhold til hva det pleier. Samt dårlig på søvn selv om jeg er trøtt konstant å tissepauser hele tiden!
Tips mot trøttheten anyone?
 
Eier ikke matlyst. spiser lite å alt jeg spiser smaker rart i forhold til hva det pleier. Samt dårlig på søvn selv om jeg er trøtt konstant å tissepauser hele tiden!
Tips mot trøttheten anyone?

Sove :) Det er det eneste som hjelper her.
 
Har blitt så forkjøla, eller om det er at jeg ikke tør å ta ellergimedisinene mine som har skylda.. Plagsomt er det uansett, å det gjør såå vondt "nedi der" hvor livmora er når jeg nyser :(.. Å nå nyser jeg hele tiden, blir jo nesten redd for å nyse ut spira :p.. Klageklage :p
 
Jeg bare blir kvalm når jeg er sulten, men jeg kan ikke jobbe grunnet sikkerheten på jobb så når man er hjemme hele dagen er det bare å spise med en gang så er det ikke så ille. Men mitt store problem er søvn. Er sinnsykt trett men klarer ikke å sove før 05 og våkner ved 8, hver dag! Æsj!
 
Jeg er ikke kvalm, men er noe trøttere enn vanlig vil jeg si, samt jeg har ømme pupper. Håper jeg slipper unna de verste plagene, siden hverken mamma eller søsteren min hadde noen svangerskapskvalme.
 
Jeg er så kvalm for tiden, fra ca etter lunsjtid til kvelden. Jeg blir utrolig trøtt i løpet av arbeidsdagen og det gjør det verre. Prøver å spise litt hver 2. time, det hjalp i starten, men nå vet jeg sannelig ikke. Får håpe det ikke varer hele svangerskapet :)
 
Luktesansen er helt utrolig! Stakkars mann må børste tennene hele tiden, orker ikke kysse han dersom han lukter mat eller noe :p
 
Angra på at eg jubla fordi kvalmen har komt! Herreguuuud, føler meg skikkelig fyllasjuk, bilsjuk og litt spysjuk på samme tid! og dette er bere begynnelsen!
 
Har fått vondt i korsryggen, det strømmer nedover og utover mot hoftekammene. Andre som er plaget med det?
 
Klager over at jeg er kjempetrøtt! Samt fordi jeg har dårlig matlyst å ikke lyst på noe mat!
 
Har fått vondt i korsryggen, det strømmer nedover og utover mot hoftekammene. Andre som er plaget med det?

Jaaaa, klarte ikke å stå opprett igår, måtte bøye ryggen fremover for å slappe av.. Ajaj! Voksesmerter?
 
Back
Topp