*** Klagetråd ***

Er så kvaaaaalm. Og det eneste jeg har lyst på er ost, men det får jeg skikkelig metallsmak i munnen av :( Gruer meg til kl. blir halv 4, da skal jeg vekke ungene, drasse dem inn i bilen, så ut av bilen for å hente storebror i barnehagen, så inn i bilen med alle 3 for å hente pappa'n på jobb. Også må vi på butikken også før vi kan dra hjem :( Og jeg har mest lyst til å ligge her på sofaen og synes synd på meg selv :/
 
Ser mange klager på kvalme, og jeg hiver meg på! Har ikke vert noe gøy på jobb idag, med sterk kvalme og sterke lukter! I tillegg har ryggen/bekkenet tullet seg idag, er så redd for at jeg skal være dårlig lenge..:/
Samtidig er det dumt av meg å klage, for kvalmen tolker jeg som en positiv ting! Selv om det er et mildt hel***** på jobb:p
 
Trøtt og vondt i hode. Legen mente jeg skulle holde meg unna smertestillende, så venter for å se om det går over av seg selv.
Skal ta meg en halvtime på øyet, så blir det kanskje bedre:)
 
Fortalte til sambo at i morgen er jeg 5 uker på vei, og at den uken begynner hjertet å slå. Han virka ikke veldig interessert, så sier han " sorry vennen, men når man har vært igjennom det før"(han har ei datter).
Hallo, jeg har ikke vært igjennom dette før! Det er første gang han går igjennom det med meg!! Jeg vil kunne fortelle om slike ting, å føle at han er interessert og bryr seg!!
 
Fortalte til sambo at i morgen er jeg 5 uker på vei, og at den uken begynner hjertet å slå. Han virka ikke veldig interessert, så sier han " sorry vennen, men når man har vært igjennom det før"(han har ei datter).
Hallo, jeg har ikke vært igjennom dette før! Det er første gang han går igjennom det med meg!! Jeg vil kunne fortelle om slike ting, å føle at han er interessert og bryr seg!!
Jaaa det er klart du vil!!! Håper det hjelper å si det til han.

Sent from my ST21i using BV Forum mobile app
 
Fortalte til sambo at i morgen er jeg 5 uker på vei, og at den uken begynner hjertet å slå. Han virka ikke veldig interessert, så sier han " sorry vennen, men når man har vært igjennom det før"(han har ei datter).
Hallo, jeg har ikke vært igjennom dette før! Det er første gang han går igjennom det med meg!! Jeg vil kunne fortelle om slike ting, å føle at han er interessert og bryr seg!!

å guuuri!! Og så da!?!? Skal ikke dette barnet få oppmerksomhet fordi han har en fra før? :/
Åå, hadde blitt sååå skuffet..
 
Suuuuper trøtt! Går utover min tålmodighet, som igjen går meget utover mannen som bare ønsker og være god og hjelpe, så går det ut over samvittigheten, så blir jeg irritabel!!!

Tillegg noen ekstreme mage smerter :(
 
Fortalte han hva jeg følte å mente, så håper jeg bare det hjalp. Fikk en god klem etterpå:)
 
Hodepine som føles som at noen drar alt ut av hodet mitt, varm så det holder, første gang jeg ble kvalm etter mat var nå i kveld 6+5 i dag, ikke lenge til tidlig UL heller, skal bli greit å bli beroliget av sykehuset, samt fått time til fysioterapeut i dag også. Snart prøve sove litt igjen håper jeg er bedre form i morgen :(
 
Hodepine som føles som at noen drar alt ut av hodet mitt, varm så det holder, første gang jeg ble kvalm etter mat var nå i kveld 6+5 i dag, ikke lenge til tidlig UL heller, skal bli greit å bli beroliget av sykehuset, samt fått time til fysioterapeut i dag også. Snart prøve sove litt igjen håper jeg er bedre form i morgen :(
Skjønne at det er slitsomt med hodepine! Det andre er også slitsomt, men det er hvertfall symptomer på graviditet :) heldig du er som skal på ul, tror nesten jeg må bestille meg en privat :)
 
Klager på at tårene triller, å vet ikke hvorfor...
 
Orker ingenting :( Er slapp og uggen, ligger på sofaen, har ikke lyst på noe. Elsker kaffe og nå lukter det vondt. Helt tragisk.
 
Poe det er typisk hormonene dine at det ikke frister lenger, mange ting her også som jeg elsket men nå er det bare pyton, noe av det er greit for det er ikke sunt hehe :) Trøst deg med at det blir både verre og bedre dager, jeg tenker på nurket som skal se verden for første gang så hjelper det litt når det er for ille her også, jeg er 6+6 i dag :) Gratulerer og lykke til videre :)
 
Litt lyst ferskt blod i dag. Men håper og tror at det er ufarlig.
 
Andre natten jeg ikke våknet av at jeg måtte tisse :( ikke på rad heldigvis! Men håper ikke det er et dårlig tegn!
 
Andre natten jeg ikke våknet av at jeg måtte tisse :( ikke på rad heldigvis! Men håper ikke det er et dårlig tegn!

Nei, satser på at det er helt tilfeldig :)

Jeg er så uggen at jeg klarer ikke få i meg frokost. Har brukt over 1 time på å få ned et knekkebrød :-/ gutten min på 1 elsker leverpostei på skiven, men jeg holder på å kaste opp bare av lukten på det :-/
 
Back
Topp