Her også!!!Er så heldig og blir kvalm når jeg er sulten og der er jo hele tiden, kommer til å ese ut som en stor hval på kort til
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her også!!!Er så heldig og blir kvalm når jeg er sulten og der er jo hele tiden, kommer til å ese ut som en stor hval på kort til
Jaaa det er klart du vil!!! Håper det hjelper å si det til han.Fortalte til sambo at i morgen er jeg 5 uker på vei, og at den uken begynner hjertet å slå. Han virka ikke veldig interessert, så sier han " sorry vennen, men når man har vært igjennom det før"(han har ei datter).
Hallo, jeg har ikke vært igjennom dette før! Det er første gang han går igjennom det med meg!! Jeg vil kunne fortelle om slike ting, å føle at han er interessert og bryr seg!!
Fortalte til sambo at i morgen er jeg 5 uker på vei, og at den uken begynner hjertet å slå. Han virka ikke veldig interessert, så sier han " sorry vennen, men når man har vært igjennom det før"(han har ei datter).
Hallo, jeg har ikke vært igjennom dette før! Det er første gang han går igjennom det med meg!! Jeg vil kunne fortelle om slike ting, å føle at han er interessert og bryr seg!!
Krysser fingrene for at det var det som skulle tilFortalte han hva jeg følte å mente, så håper jeg bare det hjalp. Fikk en god klem etterpå
Skjønne at det er slitsomt med hodepine! Det andre er også slitsomt, men det er hvertfall symptomer på graviditet heldig du er som skal på ul, tror nesten jeg må bestille meg en privatHodepine som føles som at noen drar alt ut av hodet mitt, varm så det holder, første gang jeg ble kvalm etter mat var nå i kveld 6+5 i dag, ikke lenge til tidlig UL heller, skal bli greit å bli beroliget av sykehuset, samt fått time til fysioterapeut i dag også. Snart prøve sove litt igjen håper jeg er bedre form i morgen
Håper detKrysser fingrene for at det var det som skulle til
Andre natten jeg ikke våknet av at jeg måtte tisse ikke på rad heldigvis! Men håper ikke det er et dårlig tegn!