*** Klagetråd ***

Jeg måtte oppdatere appen og etterpå så var den sånn, så er sååå misfornøyd med den :( lei seg!
Min var på akkurat det samme som før oppdateringen! Hva om du skriver inn informasjonen på nytt :)

Kasta opp i matpausen, så måtte ty til en Postafen rett etterpå :p Jobb i morra også fri til lørdag, så håper det går bra. Hvis ikke ber jeg om sykemelding på torsdag når jeg er på kontroll;)
Håper det går seg til :)

Det hadde vært noe ja! Vi har vaskemaskin, men den står i kjelleren fordi badet skal pusses opp når borettslaget får fingeren ut av ræven :p DET er frustrerende!!!
Åh! Kjenner til den der.. Svigermor bor i blokk..Der ventet hun i 1 1/2 år på at de skulle komme å bytte en rist ute på verandaen.. Tok 5 min når de først kom å gjorde det :P

Klager over at kvalmen er tilbake:( var kvalmefri uke 9 og 10,og så var det slutt. Merkelig og faktisk deprimerende. Jeg syns kjempesynd på meg selv.

Jeg måtte oppdatere appen og etterpå så var den sånn, så er sååå misfornøyd med den :( lei seg!
Det skjønner seg. Håper tipsene Sophiasmamma kommer med fungerer :) Hvis ikke kan du jo kanskje sende en pm til noen her på bv som kan ta tak i det? :)

Klager over at kvalmen er tilbake:( var kvalmefri uke 9 og 10,og så var det slutt. Merkelig og faktisk deprimerende. Jeg syns kjempesynd på meg selv.

Det skjønner jeg veldig godt.. Håper kvalmen forsvinner like fort som den kom tilbake! God bedring.

Fikk plutselig vondt nede i magen og i korsryggen. Antageligvis pga at jeg har stådd mye i dag.

Var hos legen på første kontrolltime i dag, forberedt på blodprøver å div da jeg har lest at gyn. Undersøkelse var frivillig. Men her var det ingen kjære mor, rett på benken å bena i været! Ble virkelig tatt på senga, formem var elendig samtidig så gjorde ikke dagen bedre. Han sa det var rutine celleprøver som måtte tas! Kommer ikke helt over det, samtidig som det var samme legen jeg mislikte sterkt sist å ble byttet bort fra....

Var hos legen på første kontrolltime i dag, forberedt på blodprøver å div da jeg har lest at gyn. Undersøkelse var frivillig. Men her var det ingen kjære mor, rett på benken å bena i været! Ble virkelig tatt på senga, formem var elendig samtidig så gjorde ikke dagen bedre. Han sa det var rutine celleprøver som måtte tas! Kommer ikke helt over det, samtidig som det var samme legen jeg mislikte sterkt sist å ble byttet bort fra....

Hehe.. Ikke noe kjekt med de undersøkelsene der.. Jeg måtte ta celleprøve når jeg var ca 7 uker på vei! Hvorfor måtte du tilbake til legen du har byttet bort fra? Det er jo ikke helt bra.. :/

Uff, det hørtes ikke trivelig ut i det hele tatt! Var det lenge siden du hadde tatt celleprøve?

Åh! Vært hos legen å fått ny sykemelding.. Denne gangen i to uker. Da har jeg rundet 12 uker, så da bør formen være bedre! Var på jobb i går, og i dag våknet jeg helt ødelagt! Tydelig at jeg ikke hadde like godt av å være på jobb som jeg trodde:-/

klager fordi jeg er trøtt! Men det er ikke magetrollet sin feil.. (Denne gang). Neida, det er ei lita prinsesse som var selskapsyk kl 0415, og som holdt det gående til 0530... sovna ENDELIG da, og så var det på an igjen kl 0800.. Og nå, som hun har vært våken i 3,5 time, er det EGENTLIG tid for hvilen hennes, men er hun trøtt? ehh.. nei! <3

klager fordi jeg er trøtt! Men det er ikke magetrollet sin feil.. (Denne gang). Neida, det er ei lita prinsesse som var selskapsyk kl 0415, og som holdt det gående til 0530... sovna ENDELIG da, og så var det på an igjen kl 0800.. Og nå, som hun har vært våken i 3,5 time, er det EGENTLIG tid for hvilen hennes, men er hun trøtt? ehh.. nei! <3
Uff! Vesla mi har også holdt det gående i hele natt! Av og på, ville ikke sove :P Å er jeg trøtt, så kommer kvalmen med engang!! :( Jåper dagen din blir bedre ihvertfall :)

Åh! Vært hos legen å fått ny sykemelding.. Denne gangen i to uker. Da har jeg rundet 12 uker, så da bør formen være bedre! Var på jobb i går, og i dag våknet jeg helt ødelagt! Tydelig at jeg ikke hadde like godt av å være på jobb som jeg trodde:-/
Krysser fingrene for at formen tar seg opp og at du er klar til jobb om 2 uker :)

hun har ENDELIG sovna.. og vi som egentlig skulle på fysiotime nå kl 12.. så heldigvis raskt hvor det gikk, så fikk ringt og bestilt ny time! :) Så nå satser jeg på at hun sover til 1430. Hvertfall det som er normalen. :)

Back
Topp