*** Klagetråd ***

hun har ENDELIG sovna.. og vi som egentlig skulle på fysiotime nå kl 12.. så heldigvis raskt hvor det gikk, så fikk ringt og bestilt ny time! :) Så nå satser jeg på at hun sover til 1430. Hvertfall det som er normalen. :)
Ennå etpar timer før vesla her sovner tenker jeg! Å da skal jeg også sove :D

Håper jeg også ;-) men skal innrømme at jeg etter de siste ukene Jar blitt litt pessimist ;-)

Håper jeg også ;-) men skal innrømme at jeg etter de siste ukene Jar blitt litt pessimist ;-)
Ser den, det er som jeg tenker når jeg sammenligner mine 2 svangerskap, at jeg orket å stå opp å komme meg på jobb sist! Sykt! Det er så godt å kunne sløve og slappe av denne gangen! Det kunne vært ille her også, om vesla var sånn som våknet kl 6 f.eks :P

Har skikkelig vondt i fingeren! Den likte ikke å bli kutta av brødkniven. Så nå er det noen flotte sting der. Håper på et svært arr. :P er bare 1 cm langt men blødde endel, derfor sy! :(

Har skikkelig vondt i fingeren! Den likte ikke å bli kutta av brødkniven. Så nå er det noen flotte sting der. Håper på et svært arr. :P er bare 1 cm langt men blødde endel, derfor sy! :(
Uff! God bedring! Får tenke positivt: fingeren henger fortsatt på ;-p

Er så lei av å være kvalm....!! Og så presterte nettopp mannen å si at HAN snart ikke orket mer når han igjen måtte lage mat til ungen??! Som om ikke jeg heller hadde vært i fin form og ordnet absolutt alt selv med prinsen :mad:

Er så lei av å være kvalm....!! Og så presterte nettopp mannen å si at HAN snart ikke orket mer når han igjen måtte lage mat til ungen??! Som om ikke jeg heller hadde vært i fin form og ordnet absolutt alt selv med prinsen :mad:
Noe mannen min kunne kommet med også :mad:

Jeg må klage litt over at jeg rett og slett ikke får time hos legen! Bytta fastlege som skulle gå over nå den første. Det er da det som er vanlig?! Men neida, ikke på det møkkastedet her. De fikk visst ikke info fra helfo før den 10. Javel.. Ringte tilbake i dag, men neida "du er fortsatt ikke inne i våre systemer". Jeg blødde i uke 6 (er 9+2 nå) og har etter det vært livredd for at ikke alt er som det skal. Selv om gamlelegen min sa det ikke var noe å bekymre seg for. Tror jeg blir gal snart. Hadde det ikke vært for de blodprøvene skulle jeg bare gått hos jm! Ønsker meg også henvisning til ul for å sjekke at alt er ok. Men det kan vel ikke jm gjøre?

Jeg må klage litt over at jeg rett og slett ikke får time hos legen! Bytta fastlege som skulle gå over nå den første. Det er da det som er vanlig?! Men neida, ikke på det møkkastedet her. De fikk visst ikke info fra helfo før den 10. Javel.. Ringte tilbake i dag, men neida "du er fortsatt ikke inne i våre systemer". Jeg blødde i uke 6 (er 9+2 nå) og har etter det vært livredd for at ikke alt er som det skal. Selv om gamlelegen min sa det ikke var noe å bekymre seg for. Tror jeg blir gal snart. Hadde det ikke vært for de blodprøvene skulle jeg bare gått hos jm! Ønsker meg også henvisning til ul for å sjekke at alt er ok. Men det kan vel ikke jm gjøre?
Så kjedelig. Det hørtes da utrolig vanskelig ut. Vet da samboeren byttet fastlege ringte han bare det nye legekontoret dagen etter og sa han hadde bytta dagen før og hvem han hadde bytta til også satte de opp en time til han.

Må klage litt i dag og:P
Har di siste to dagene fått veldig vondt i korsryggen etter jobb. I dag har jeg også fått vondt i underlivet. Tenker jeg skal dra til legekontoret med en urinprøve i morgen, for å utelukke uvi. vil også prøve å få meg en time hos legen siden jeg er helt gåen i ryggen etter en arbeidsdag.

Vi klager ikke mye lenger, måtte lete lenge etter denne tråden :D må bare klage litt på at kvalmen min ikke har fått med seg at jeg er 12 uker på søndag, den burde da virkelig begynne å pakke sakene sine!! Og hormonene kunne latt ansiktet mitt mer i fred, trodde jeg var ferdig, men så kommer det fler megakviser ;) klar for litt skinnende graviditetsglød i stedet :D

Har mye vondt i hodet om dagen :( veldig slitsomt når det bare funker å sove og jeg har en viktig prøve å lese til :(

Spyr igjen, er så utrolig lei av å ikke fungere skikkelig :( I tillegg ser huset helt bomba ut fordi gubben ikke gidder å hjelpe til hjemme. Har sagt til han at hadde jeg visst at han ikke kom til å gidde å hjelpe til med ungene og huset om jeg ble dårlig, så hadde jeg ikke gått gravid nå.

Haha, så fort denne tråden kom opp igjen så føler jeg søren meg for å klage litt selv! Vesla våknet kl 3 i natt, hentet henne, også våknet hun kl 6 og 9. Dvs lite sammenhengende søvn i natt. Å pga den latterlige dårlige søvnkvaliteten jeg har fra før så er jeg nå, uvel og så innmari sliten! Heldigvis kommer samboer hjem ca kl 2, da sa han jeg kunne sove ut og slappe av <3 Jaaaaa!!! :D

Bare jeg som klager om dagen? :P Hode verker, noen naboer i første etasje har krangla så busta føyk tidligere i kveld, å nå har jeg lyst på pølse :(

Sent from my iPhone using BV Forum

Har skikkelig hodepine og verk i skuldrene/nakken:(
Hadde sårt trengt en god massasje. ..
Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

Ser jeg ikke er alene om den grusomme hodepinen. Føler meg rastløs og trett samtidig og klarer hverken fungere eller slappe av.. herlig.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Til alle dere som sliter med hodepine: God bedring! Hadde det i en uke når jeg var rundt 12 uker på vei.. Nå kommer det å går.. Men håper det stabiliserer seg snart :)

Back
Topp