*** Klagetråd ***

Såååå drittlei at mannfolket ikke skjønner noe!!! At han som begynner kl 6 skal sove etter jobb skjønner jeg! Men i det siste har han trent etter jobben og ikke hatt behov for trening, fordi da har han fått så mye energi! Men i dag f.eks så kommer han hjem fra jobb og er hjemme i 2 timer, våken! Å når vi står opp, da skal han sove! Så sier jeg, nå er klokken 15 allerede, så om du skal sove nå er det fint om du ikke bruker 2 timer på å stå opp, for så å klage på at det blir sen middag etterpå! Så blir han drit sur og sier at jeg ikke lar han sove!!! HØRTE HAN HVA JEG SA ELLER??? DUST! Men det er greit! Skal ta med meg vesla på kjøkkenet nå, å lage noe, som er kaldt når han står opp! Så får han takke seg selv! Skulle tro det var han som var full av hormoner assa! JÆ... hormontroll til en mann jeg har!!!

Såååå drittlei at mannfolket ikke skjønner noe!!! At han som begynner kl 6 skal sove etter jobb skjønner jeg! Men i det siste har han trent etter jobben og ikke hatt behov for trening, fordi da har han fått så mye energi! Men i dag f.eks så kommer han hjem fra jobb og er hjemme i 2 timer, våken! Å når vi står opp, da skal han sove! Så sier jeg, nå er klokken 15 allerede, så om du skal sove nå er det fint om du ikke bruker 2 timer på å stå opp, for så å klage på at det blir sen middag etterpå! Så blir han drit sur og sier at jeg ikke lar han sove!!! HØRTE HAN HVA JEG SA ELLER??? DUST! Men det er greit! Skal ta med meg vesla på kjøkkenet nå, å lage noe, som er kaldt når han står opp! Så får han takke seg selv! Skulle tro det var han som var full av hormoner assa! JÆ... hormontroll til en mann jeg har!!!

Skjønner godt frustrasjonen din! Har mye av samme greia her, bare at gubben jobber natt, å sover dagen og kvelden, litt våken med meg og frøkna etter barnehagen, til hennes leggetid... Men ofte han ikke kommer seg opp til middagen er klar, så han får værsågod spise kald mat, evt varme oppat selv.. Velger det jo selv, men såå frustrerende å være den som prøver å få mannfolket til å stå opp, å kjempe den kampen hver dag :(...

Må klage litt for at jeg er trøtt, sliten, kvalm, vondt i rygg og bekken, har blitt forkjøla, kjeder meg og er ensom fordi jeg er sykmeldt :p.. Lista er lang over ting, har såå mye å klage over nå, å jeg syns egentlig litt synd på meg selv :p

Skjønner godt frustrasjonen din! Har mye av samme greia her, bare at gubben jobber natt, å sover dagen og kvelden, litt våken med meg og frøkna etter barnehagen, til hennes leggetid... Men ofte han ikke kommer seg opp til middagen er klar, så han får værsågod spise kald mat, evt varme oppat selv.. Velger det jo selv, men såå frustrerende å være den som prøver å få mannfolket til å stå opp, å kjempe den kampen hver dag :(...
Så godt at noen forstår! Takk for tilbakemeldingen <3

Sent from my iPhone using BV Forum

Kje

Kjenner meg igjen her ja. Og så klager han på meg fordi jeg ikke orker å stå på pinne å rydde hver eneste dag i tillegg. Er da vell for F.. Ikke så vanskelig å hjelpe til heller? :(

Kje

Kjenner meg igjen her ja. Og så klager han på meg fordi jeg ikke orker å stå på pinne å rydde hver eneste dag i tillegg. Er da vell for F.. Ikke så vanskelig å hjelpe til heller? :(
Mannfolk altså!!!

Klager over at bronkitten ikke er borte. Liker ikke å hoste... Hvertfall ikke når vi skal i bryllup imorgen.. :(

Lei av at folk maser om de $#@%$# takkekortene fra bryllupet. Skulle begynne å bestille bilder og kort i august, men så ble jeg gravid og var dårlig i nesten 3 mnd men nå er gubben sur og det er "pinlig" at ikke kortene er kommet ut, og det var jeg "som skulle fikse dem"

@&%$# skulle tro han var åreforkalket og har glemt at det har skjedd en million ting de siste 3 mnd.

Grrrr

Tror vi skulle hatt en SINNATRÅD, for jeg klager ikke - jeg FREEESER!!

Off. Syns syns i dere som sliter med kvalme ennå. Håper dere kommer dere snart :)

Arg, klager over mannen som ligger å snorker, høylytt!! Jeg får ikke sove!!!

Samme problemet her også! :P

14 dager hjemme alene og jeg er blitt invadert av mus :-(

Klage over eksemen min som som er værre enn noen gang :(.. Arrg, må få meg noe nytt å kline på snart, kremene jeg vanligvis bruker bør ikke brukes under svangerskap, så tør jo ikke bruke de :p

Sent from my iPad using BV Forum

Jeg er fortsatt kvalm. Og sliten. Og trøtt. Og vi har hatt vannlekasje, og jeg har sykt mye å gjøre på jobb. Og jeg våkner flere ganger pr natt også får jeg ikke sove igjen.

:(

Student i utlandet og skulle lykkelig flytte til ny og mer barnevennlig kjæreste med kjæresten. Ble ganske frustrert i natt da rockemusikken ikke kom fra en nabo, men en rockeklubb i kjelleren 3 etasjer ned. Lyden bærer altså i bygget og ventiler. Ikke utenifra og inn kunne til og med høre stoler som ble skjøvet på! Er så utrolig sliten og vondt i ryggen etter pakking og flytting!
Klarer ikke bestemme meg for om jeg skal klare å falle til ro i denne leiligheten eller ikke!
Jeg vil bare ha et sted jeg kan slappe av og ha det bra i mitt siste halvannet år her :( det bra i halvannet

Back
Topp