Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Såååå drittlei at mannfolket ikke skjønner noe!!! At han som begynner kl 6 skal sove etter jobb skjønner jeg! Men i det siste har han trent etter jobben og ikke hatt behov for trening, fordi da har han fått så mye energi! Men i dag f.eks så kommer han hjem fra jobb og er hjemme i 2 timer, våken! Å når vi står opp, da skal han sove! Så sier jeg, nå er klokken 15 allerede, så om du skal sove nå er det fint om du ikke bruker 2 timer på å stå opp, for så å klage på at det blir sen middag etterpå! Så blir han drit sur og sier at jeg ikke lar han sove!!! HØRTE HAN HVA JEG SA ELLER??? DUST! Men det er greit! Skal ta med meg vesla på kjøkkenet nå, å lage noe, som er kaldt når han står opp! Så får han takke seg selv! Skulle tro det var han som var full av hormoner assa! JÆ... hormontroll til en mann jeg har!!!
Så godt at noen forstår! Takk for tilbakemeldingen <3Skjønner godt frustrasjonen din! Har mye av samme greia her, bare at gubben jobber natt, å sover dagen og kvelden, litt våken med meg og frøkna etter barnehagen, til hennes leggetid... Men ofte han ikke kommer seg opp til middagen er klar, så han får værsågod spise kald mat, evt varme oppat selv.. Velger det jo selv, men såå frustrerende å være den som prøver å få mannfolket til å stå opp, å kjempe den kampen hver dag ...
Såååå drittlei at mannfolket ikke skjønner noe!!! At han som begynner kl 6 skal sove etter jobb skjønner jeg! Men i det siste har han trent etter jobben og ikke hatt behov for trening, fordi da har han fått så mye energi! Men i dag f.eks så kommer han hjem fra jobb og er hjemme i 2 timer, våken! Å når vi står opp, da skal han sove! Så sier jeg, nå er klokken 15 allerede, så om du skal sove nå er det fint om du ikke bruker 2 timer på å stå opp, for så å klage på at det blir sen middag etterpå! Så blir han drit sur og sier at jeg ikke lar han sove!!! HØRTE HAN HVA JEG SA ELLER??? DUST! Men det er greit! Skal ta med meg vesla på kjøkkenet nå, å lage noe, som er kaldt når han står opp! Så får han takke seg selv! Skulle tro det var han som var full av hormoner assa! JÆ... hormontroll til en mann jeg har!!!
Mannfolk altså!!!Kje
Kjenner meg igjen her ja. Og så klager han på meg fordi jeg ikke orker å stå på pinne å rydde hver eneste dag i tillegg. Er da vell for F.. Ikke så vanskelig å hjelpe til heller?
Klager over at bronkitten ikke er borte. Liker ikke å hoste... Hvertfall ikke når vi skal i bryllup imorgen..
Sent from my iPhone using BV Forum
Samme problemet her også!Arg, klager over mannen som ligger å snorker, høylytt!! Jeg får ikke sove!!!
Sent from my iPhone using BV Forum
Å huff da, du har min fulle omtanke!! Mus er IKKE stas14 dager hjemme alene og jeg er blitt invadert av mus :-(