*** Klagetråd ***

Å huff da, du har min fulle omtanke!! Mus er IKKE stas :(

Neeeeei :-( fikk tatt en i går, håpa det var synderen, helt til jeg la meg og hørte det kravla på soverommet :-(

Må klage litt over at jeg hadde pause i bekkenløsningssmertene, men nå er de tilbake.. Hadde håpa de aldri kom tilbake, selv om jeg visste de ville komme før eller senere.

Sent from my iPhone using BV Forum

Måtte lete lenge etter klagetråden i dag :p

Har kastet opp 10 ganger i dag, og karrer meg modig til bussen som jeg MÅ ta for å komme meg noe sted som helst, fordi ingen kan kjøre meg.
Så stiller det en dame seg ved siden av meg på den ellers helt TOMME bussholdeplassen og RØYKER.

WHYYYY?

Åååh jeg er så irritert. Og kvalm.

Åh, nå må vi flytte og jeg sliter med å finne et sted som er stort nok når vi nå blir 5 stk. Ikke får vi kjøpt noe og leiemarkedet er elendig her vi bor. Blur bare så utrolig lei meg av hele situasjonen:(

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

DRITTLEI av oppblåst mage og magevondter som hører med :( Og mye tissing og trøtthet. Vil bare ha babymage og ikke noe annet.

Hater vintertid litt akkurat nå :( I går våknet ungene 04.15, og i dag startet minstemann kl 04.23 til tross for at vi jobbet så hardt for å drøye dupp og legging til "normal" tid i går. Dessuten var guttene så urolige inatt, så jeg var oppe 7 ganger mellom midnatt og kl 4!!!! Så idag er jeg helt utslitt og kvalm :(

Har skikkelig vondt i ryggen og bekkenet:( Aldri vært plaget før, men i går vaska jeg gulvene hjemme og det skulle jeg visst ikke gjort.

Seriøst misliker dama til broren min så sterkt at jeg holder på å tilte! Hver gang det er noe med han hun er misfornøyd med så spammer hun meg med meldinger type en ny lang mld anna hvert minutt i timesvis pluss hun ringer innimellom det også! Har forsøkt å si til henne i flere år at det som er med min bror får hun ta med han, ikke med meg. Blir så lei!!!

Phu... var litt godt å blåse ut litt :p

Irriterer meg at jeg ikke klarer å plassere hva magen min plutselig reagerer på. Tror det er melk. Plutselig etter en timestid blir jeg skikkelig dårlig og kaster opp. Så er jeg helt fin igjen !?

Seriøst misliker dama til broren min så sterkt at jeg holder på å tilte! Hver gang det er noe med han hun er misfornøyd med så spammer hun meg med meldinger type en ny lang mld anna hvert minutt i timesvis pluss hun ringer innimellom det også! Har forsøkt å si til henne i flere år at det som er med min bror får hun ta med han, ikke med meg. Blir så lei!!!

Phu... var litt godt å blåse ut litt :p

Høres veldig fjortisfakter ut.. tror mannen min hadde klikket i pissevinkel om jeg hadde gjort noe sånt! Og vice versa..

Klage... Hm. Nei, har ikke noe :)

Høres veldig fjortisfakter ut.. tror mannen min hadde klikket i pissevinkel om jeg hadde gjort noe sånt! Og vice versa..

Klage... Hm. Nei, har ikke noe :)
Ja! Veldig fjortis! Eller psyco som jeg pleier kalle det :p Og det verste med det er at begge er i førtiårene! Argh! :mad:
Men har "unfrienda" henne på facebook nå, så da blir det litt roligere. Phu. :p

Høres litt psyko ut hun der ja flubber! Førtiårene? Djees. Tenkte mersom 14 år eller noe jeg.

Jeg vil klage litt på denne klagesiden.... Jeg er så innmari trøtt ennå! Type, jeg holder på å sovne mens jeg kjører bil-trøtt! Ikke bra!

Du får mer energi i andre trimester! Ja, men.. når da????

Du har sikkert fått det, Brødhue. Det kommer ikke mer.

*har akkurat litt energi igjen til å koke posesuppe til middag*

Vaskemaskin og tørketrommel som har tatt kvelden på samme uka. Juuuhuu.. :(

Klager over at jeg klager og surver, selv når ting ikke er så ille :-P

Min også!! Midt i ryggsøylen! Litt skummelt. Aldri hatt sånn vondt i ryggen før. Vondt! Før har jeg vel bare vært øm/sår/støl...

Vondt i ryggen her også:( Stråler litt i hoftene når jeg ligger, så da mente jordmor det var bekkenløsning. Aldri hatt det før, men en gang må vel være den første:p

Alt for tidlig å få det! (Protest, ikke påstand)

Jeg er lei av å være gravid. Har ingen spesielle plager lenger, men dette er jo virkelig bare kjedelig! Kan ikke barnet være ferdig nå?

Back
Topp