Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Fortsatt vondt i hodet, og i dag må jeg på jobb. Får bare gjøre det beste ut av det de timene det varer. Husker jeg hadde det sånn sist svangerskap også, så nå må det gi seg snart.
Jeg har blødd litt igjen, ikke mengder men nok til at det er ubehagelig... Hadde ul etter forrige blødninger der alt var i skjønneste orden, men nå er det jo ikke planlagt noe før oul om over en mnd!
Baaaaahh
Au, au, dumme bekkenløsning! Har hundre ting jeg skulle gjort, men pga tjenestene jeg gjorde svigermor i morges, har ryggen klikka helt. Og jeg er alene med lillesnuppa... Og ikke får jeg vært med på IKEA i dag. Også er det kaldt. Gleder meg til frøkna skal sove! Da skal mor sove også
Mannen reiser bort i fire dager. Med andre ord, jeg må levere og hente barna som selvfølgelig går i forskjellige barnehager i forskjellige bydeler, være på jobb 100% ( umulig for da rekker jeg ikke hente før bhg stenger), underholde en 3åring og 4åring mens alt jeg vil er å spy og sove. Middager, klær, vasking, stell......
Klager over at jeg f... meg spyr igjen
Ansiktet er full av blodutredelser og jeg har ikke sminke til å skjule det. Blir vel å skremme bort alle kundene som ser meg på jobb i ettermiddag
Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
Kan også legge til at jeg er lei av å være så VARM... svetter... hehe jeg er vanligvis en frostpinne, og spesielt når jeg skal legge meg. Føttene mine er som to varmeputer.. BAH!