Vondt i ryggen her også Stråler litt i hoftene når jeg ligger, så da mente jordmor det var bekkenløsning. Aldri hatt det før, men en gang må vel være den første
Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
Stråler i hoftene mine også
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vondt i ryggen her også Stråler litt i hoftene når jeg ligger, så da mente jordmor det var bekkenløsning. Aldri hatt det før, men en gang må vel være den første
Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
Haha! Man ødelegges absolutt ikke for alltid Bare for etpar mndEr det bare jeg som er lei allerde? Ikke noe stas å være gravid. Har vel aldri innbilteg at det var noe jeg kom til å elske, men ååååååh at det skulle være så kjedelig kunne jeg ikke forutsett.
Sukk. Og så skal man klemme ut en baby gjennom en alt for liten åpning til slutt, og området "der nede" ødelegges for godt.
Den ungen bør faen meg være søt!
Er det bare jeg som er lei allerde? Ikke noe stas å være gravid. Har vel aldri innbilteg at det var noe jeg kom til å elske, men ååååååh at det skulle være så kjedelig kunne jeg ikke forutsett.
Er det bare jeg som er lei allerde? Ikke noe stas å være gravid. Har vel aldri innbilteg at det var noe jeg kom til å elske, men ååååååh at det skulle være så kjedelig kunne jeg ikke forutsett.
Sukk. Og så skal man klemme ut en baby gjennom en alt for liten åpning til slutt, og området "der nede" ødelegges for godt.
Den ungen bør faen meg være søt!
*Knis* ja jeg driter egentlig i alt som ryker bort, var litt ekstra sutrete i hele går. Jeg føler meg bare så alene om å synes at NEI det å gå gravid er IKKE det mest vidunderlige i hele verden. Har bare lyst til å være ferdig med denne rugingen, jeg. Ække no' stas! Hjelper selvsagt ikke at mannen ikke skjønner at jeg føler det sånn. Hans søster eeeeeeelsket jo å gå gravid, mens jeg føler meg utilpass(FEEEEIT og forstoppet), kjedelig og tidvis ubehag fra bekkenet
Senere i dag skal jeg klage over at vi ikke får pensjonspoeng for fødselspermisjon