*** Klagetråd ***

Er det bare jeg som er lei allerde? Ikke noe stas å være gravid. Har vel aldri innbilteg at det var noe jeg kom til å elske, men ååååååh at det skulle være så kjedelig kunne jeg ikke forutsett.

Sukk. Og så skal man klemme ut en baby gjennom en alt for liten åpning til slutt, og området "der nede" ødelegges for godt.

Den ungen bør faen meg være søt!

Er det bare jeg som er lei allerde? Ikke noe stas å være gravid. Har vel aldri innbilteg at det var noe jeg kom til å elske, men ååååååh at det skulle være så kjedelig kunne jeg ikke forutsett.

Sukk. Og så skal man klemme ut en baby gjennom en alt for liten åpning til slutt, og området "der nede" ødelegges for godt.

Haha! Man ødelegges absolutt ikke for alltid ;) Bare for etpar mnd :P

Haha, kjenner meg SÅ igjen!
Jeg kan nok bli sitert fra uke 12 "Fy faen, å ver gravid e bare ikkje noko for meg da" til samboeren. En ganske oppgitt og skamdårlig gravid der og da:P

Hahaha, gratulerer dette er starten på ditt nye liv! Nå handler det ikke om deg lengre og det kommer det ikke til å gjøre mer heller. Den "ungen" er ditt evige liv - vis deg verdig!

*Knis* ja jeg driter egentlig i alt som ryker bort, var litt ekstra sutrete i hele går. Jeg føler meg bare så alene om å synes at NEI det å gå gravid er IKKE det mest vidunderlige i hele verden. Har bare lyst til å være ferdig med denne rugingen, jeg. Ække no' stas! Hjelper selvsagt ikke at mannen ikke skjønner at jeg føler det sånn. Hans søster eeeeeeelsket jo å gå gravid, mens jeg føler meg utilpass(FEEEEIT og forstoppet), kjedelig og tidvis ubehag fra bekkenet

Senere i dag skal jeg klage over at vi ikke får pensjonspoeng for fødselspermisjon :P

*Knis* ja jeg driter egentlig i alt som ryker bort, var litt ekstra sutrete i hele går. Jeg føler meg bare så alene om å synes at NEI det å gå gravid er IKKE det mest vidunderlige i hele verden. Har bare lyst til å være ferdig med denne rugingen, jeg. Ække no' stas! Hjelper selvsagt ikke at mannen ikke skjønner at jeg føler det sånn. Hans søster eeeeeeelsket jo å gå gravid, mens jeg føler meg utilpass(FEEEEIT og forstoppet), kjedelig og tidvis ubehag fra bekkenet
Senere i dag skal jeg klage over at vi ikke får pensjonspoeng for fødselspermisjon :p

Du må ikke høre på alle andre, du må få lov til å føle akkurat det du vil. En uke kan du føle deg uvel, pløsete osv. Neste uke kan du være på en rosa sky og føle deg herlig gravid. Sånn er det bare med oss, det går opp og ned både i løpet av en dag, en uke, en måned og gjennom svangerskapet! :)

Veksler mellom å synes det er koselig og stolt av det til å få kvelningsfornemmelser fordi jeg ikke får puste. 8 kg ekstra på en liten kropp på 155 cm merkes fryktelig godt. Bh en er blitt min værste fiende og puppene går på selvstyr 99% av tiden. Flere ganger tenker jeg : hva er det vi har gjort?? hehe.. det går fra å føle seg spent og klar til å kjenne på den egoistiske trangen til å være slank og fri igjen hehe.. nå har babymagen komt så langt ut at den plutselig er i veien når hjernen min fremdeles tror den kan "snike seg forbi" trange passasjer... den tiden er visst forbi.

Jeg har fått dobbelhake, dagros tendenser for jeg lekker melk som en sil, alle bher kjennes ut som en tvangstrøye som hindrer meg i å puste og selv bare en halv skive får meg til å føle at jeg har spist opp en hel stor dolly pizza alene. Det er ikke plass til noen ting og jeg får ikke puste!!! Jeg tror ikke jeg vil føle meg fysisk komfortabel når jeg blir enda større :p må sikkert til med oksygen maske hehe

Jeg tror heller ikke jeg vil føle meg fysisk komfortabel når jeg blir større :/
Er allerede flere ubehageligheter, og gleder meg ikke til flere!

Lagt på meg nesten 10 kg siden jeg ble gravid, til tross for oppkast fra uke 7 til 10:eek: Resultatet er nå sykt vonde åreknuter i underlivet, igjen!!! Må holde ut i 5 dager til på jobb før jeg sykemelder meg for da betaler jobben for all lønna som skal ut i desember.

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

Må klage litt over at jeg FORTSATT spyr :( i går ble det så ille at det ble like mye blod som magesyre på slutten... Sukk, men er takknemlig for at jeg skal få belønning i april. 17+2 nå, "bare" 23 uker igjen ;)

Tok på en glødende vedkubbe i ovnen i dag. F. for en idiot jeg følte meg som da. Fikk heldigvis god førstehjelp av mamma, så tror jeg skal klare jobb i morgen, men er redd jeg skal få vondt igjen (er i en jobb der folk forsikrer hendene sine, kan påstå at de er alfa og omega for det jeg gjør). Har verket i hele kveld, endelig gitt seg nå.

Må klage over det supervonde bekkenet mitt, som oppfører seg helt jævli mot meg om dagen:(.. Vondt fra jeg står opp, til jeg legger meg, nesten samme hva jeg gjør.. Forsåvidt vondt om natten å, våkner av det hver gang jeg snur litt på meg.. For engangskyld glad gubben jobber natt, å jeg har senga for meg selv ca 20 netter i måneden:p..
Visste det skulle bli vondt denne gangen også, men ikke så ille, så tidlig! Er jo bare 17 uker på vei, ser ikke spesielt lyst på de neste 23-24 ukene:/..
Bah...

Må også klage litt for at jeg skal ta den grusomme glukosebelastninga i morgen (strengt tatt i dag).. Grøss, hater den, dårlige minner fra sist.. Å ikke minst at magen min blir veldig sinna om den ikke får mat på morgenen:p... Fysj..

Sent from my iPad using BV Forum

Jeg sliter også med bekkenet nå. Og ryggen. Og i dag tror jeg at jeg kan sprekke av sinne og irritasjon for den minste lille ting i tillegg. Så dette er IKKE min dag.
Drittkropp og dritthumør!!!

Æsj. Snart mandag. Orker ikke glede meg til helg engang, for den går bare vekk i oppussingsarbeid likevel. Gleder meg til januar!! Da blir alt så meget bedre :) sitter med to boliger og to boliglån, så det skal bli godt når den andre kan legges ut for salg i januar.

vi sitter på 3 boliger og 3 boliglån og to leiligheter ute for salg i 6 mnd som ikke blir solgt, og en bil som ikke vil starte og som er på verksted, med en inntekt. å pusse opp i helgene høres ut som rene rekreasjonen hehe

Nå er hele høyre fot full av åreknuter, fra underlivet og ned til ankelen:eek: Men foreløpig er det ikke så vondt som sist, bare ubehagelig. Men kjenner det strammer litt når jeg sitter, så er litt bekymret for at det har gått innvendig også. Må vel snart bare innse at full jobb blir for tungt, og be legen om gradert sykmelding:p

Må klage over at jeg ikke fikk time hos legen før på onsdag, til tross for store smerter i ryggen og bekkenet. Har i tillegg så vondt i lysken der åreknutene er, at jeg nå våkner når jeg snur meg i senga om natta:( Håper legen ringer opp igjen snart, for jeg klarer ikke å jobbe i to dager til.

Back
Topp