Vondt i ryggen
Sent from my iPhone using BV Forum
Sent from my iPhone using BV Forum
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg føler jeg hoster opp lungene mine, og derfor sov jeg dårlig i natt. Skulle gjerne blitt hjemme i dag, men har ingens ukedagene igjen og har legen min langt opp i halsen..
Hoster du opp slim? Jeg har også en forferdelig hoste - har hatt den i en måneds tid. Har ingen andre sykdomstegn enn denne enorme hosten (hoster så mye at jeg må sitte ned for at det ikke skal komme begge veier) Og det er stort sett når jeg har ligget nede, men også av og til ellers.
Jeg hørte med legen på Ahus og han sa at det kan komme av sensitive slimhinner i disse dager. Jeg er veldig glad for at jeg har en lang og lukket livmorhals, ellers så hadde jeg vært redd for at tvillingene ville poppe ut når jeg hoster hehe
Uff det hørtes skikkelig vondt ut. Må være den store skli-og-ramle dagen i går. Svigerinnen min trynte ned trappen og sklei rett inn i veggen og laget et svært hull (hehe). Huset er helt nytt og de har bodd der kun noen få dager. Litt komisk men det hørtes skikkelig vondt ut hehd
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app