*** Klagetråd ***

Måtte lete etter klagetråden!!!

har hatt en drittdag, supermye stress på jobben, sår nakke og vondt nederst i ryggen og i hoftene. Har egentlig utrolig lyst på et glass vin i kveld. Men det kan jeg jo ikke, så da klager jeg over det også :(

Klager litt fordi jeg føler meg så svær og uhamslig! Alle bevegelser må gjennom nøye planlegging og arrangering! Jeg er som en liten bowlingkule! hehe

Måtte finne igjen denne.

Klager for at vi etter tre timer med feilsøking kom frem til at problemene med jordfeilbryteren bår stammet fra varmtvannsberederen vår. Så nå er vi uten varmvann resten av helgen, og må få ordnet med ny tank neste uke. :mad: Akkurat det jeg ville bruke neste lønning på :mad:

Æsj har ligget å vridd meg i sengen helt siden vi la oss kl 23.00. Tusen tanker som spinner i hodet. Pluss har vært i dårlig form i hele dag med vond hals og verkende kropp.:(

Jeg føler jeg hoster opp lungene mine, og derfor sov jeg dårlig i natt. Skulle gjerne blitt hjemme i dag, men har ingens ukedagene igjen og har legen min langt opp i halsen..

Jeg føler jeg hoster opp lungene mine, og derfor sov jeg dårlig i natt. Skulle gjerne blitt hjemme i dag, men har ingens ukedagene igjen og har legen min langt opp i halsen..

Hoster du opp slim? Jeg har også en forferdelig hoste - har hatt den i en måneds tid. Har ingen andre sykdomstegn enn denne enorme hosten (hoster så mye at jeg må sitte ned for at det ikke skal komme begge veier) :) Og det er stort sett når jeg har ligget nede, men også av og til ellers.

Jeg hørte med legen på Ahus og han sa at det kan komme av sensitive slimhinner i disse dager. Jeg er veldig glad for at jeg har en lang og lukket livmorhals, ellers så hadde jeg vært redd for at tvillingene ville poppe ut når jeg hoster hehe

Hoster du opp slim? Jeg har også en forferdelig hoste - har hatt den i en måneds tid. Har ingen andre sykdomstegn enn denne enorme hosten (hoster så mye at jeg må sitte ned for at det ikke skal komme begge veier) :) Og det er stort sett når jeg har ligget nede, men også av og til ellers.

Jeg hørte med legen på Ahus og han sa at det kan komme av sensitive slimhinner i disse dager. Jeg er veldig glad for at jeg har en lang og lukket livmorhals, ellers så hadde jeg vært redd for at tvillingene ville poppe ut når jeg hoster hehe

Jeg ble skikkelig forkjølet på fredag og har holdt meg i ro i helgen og ble faktisk bedre til i går, men nå er det bare hosten som har satt seg. Den kommer alltid litt på slutten av en forkjølelse hos meg. Hoster opp litt slim ja, men jeg er veldig vandt til det. Jeg har hatt så mye bronkitt og slikt oppover. Det eneste som faktisk bekymrer meg er at det skal utvikle seg til å bli nettopp bronkitt eller noe, og med tanke på at lungekapasiteten er svekket når man er gravid så blir jeg litt bekymret, men siden allmenntilstanden min er god og slimet er blankt så satser jeg foreløpig på at det bare er forkjølelsens gang og at dette er siste trinn. Nesen var pottetett på mandag, men det ble bedre allerede i går.

Men å hoste er så utrolig irriterende og ubehagelig, spesielt når kroppen ikke er i normal tilstand og man kjenner at det strekker litt her og der midt i en hostekule :p

Har vondt i ryggen:/ Sklei på isen i ei trapp i går, så ryggen min er ganske fortslått.

Uff det hørtes skikkelig vondt ut. Må være den store skli-og-ramle dagen i går. Svigerinnen min trynte ned trappen og sklei rett inn i veggen og laget et svært hull (hehe). Huset er helt nytt og de har bodd der kun noen få dager. Litt komisk men det hørtes skikkelig vondt ut hehd

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Uff det hørtes skikkelig vondt ut. Må være den store skli-og-ramle dagen i går. Svigerinnen min trynte ned trappen og sklei rett inn i veggen og laget et svært hull (hehe). Huset er helt nytt og de har bodd der kun noen få dager. Litt komisk men det hørtes skikkelig vondt ut hehd

Var ikke no særlig nei, men det første jeg tenkte på var den lille i magen. Ble så glad når jeg kjennte at han sparket:)
Hehe, det hørtes komisk ut ja, men vondt....

Klager over lønningsdama som var treg med å sende inntekstopplysninger til NAV, så nå er alt forsinka! Og vi som skal flytte 2 januar og trenger å skrape sammen 40 000 til depositum og husleie. Skjønner ikke hvordan vi skal klare det...

Vi har 3 huslån fordi vi ikke får solgt leilighetene våre.... 65 tusen blir det denne mnd... ikke råd tiø julegaver :(

Back
Topp