*** Klagetråd ***

Er så utrolig tett i nesen, blir helt gal. Tunga suger seg fast i gommen Og ingenting nytter. :(

50.000 av stipendet mitt ble omgjort til lån fordi jeg tjente for mye :-/ til og med forsørgerstipendet ..
Hva skal man gjøre da som alenemor?! Blæ!

Jeg HATER å være tett i nesa!!! Jeg er så jæææææææææævli lei! Og alt vi kan bruke er saltvannsløsning?!? Den fløy akkurat ut vinduet, for etter 5 føkkings månder med blodbuser trenger jeg no skikklige saker; Hello otrivin!

Jeg HATER å være tett i nesa!!! Jeg er så jæææææææææævli lei! Og alt vi kan bruke er saltvannsløsning?!? Den fløy akkurat ut vinduet, for etter 5 føkkings månder med blodbuser trenger jeg no skikklige saker; Hello otrivin!
Har brukt rinox i 12 år, og fikk beskjed av apoteket og jordmor at det gikk bra :) Kos deg med åpen nese igjen:D

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

Ååh.. må klage over sambuaren min. Han skuffa meg så grusomt. Eg slite med skikkelig vondt i bekkenet, og alikevell ligger han bere på sofaen og ser på at eg pina meg igjennom husarbeid. Spurte han på tirsdag om han kunne ta ut av oppvaskmaskina, og det var enda ikkje gjort i dag, så eg måtte gjer det sjøl, pluss resten av husarbeidet. No sitte han å surmula å høre på radio på tv'n. E ikkje snakk om at eg skal få sjå på tv... Eg e SÅ skuffa at eg har sippa som en unge omtrent sia eg kom heim.. skjerpa han seg ikkje, e det på haue og ræva ut snart...

Og der stoppa bilen vår :mad: Veldig avhengig av den nå som det er avslutninger og slikt, og ingen bussforbindelser. Ser bare at de få oppsparte depositumspengene går til verkstedregning nå:(

Jeg blir så provosert av å høre setningen "Graviditet er ingen sykdom" - det er en klisje og en floskel uten like. Unødvendig å si, rett og slett, samme om man har sykdomslignende plager eller ei.

Jeg blir også lei av folk som skal fortelle meg om hvordan det er å være gravid uten at de selv er gravide. Må nesten le litt også, blir jo litt komisk...

Dame x: "Det er helt normalt å bli trøtt når man er gravid"
Jeg tenker: Hvorfor si dette til meg (spesielt siden jeg har kommet til uke 23 og merker det på kroppen selv? Hvorfor ikke bare spørre meg istedet?
... og jeg ender opp med å si: "Det føles som om jeg er i overgangsalderen"
Dame x: så litt paff ut (tenker sannsynligvis at hun snart er i overgangsalderen selv og at jeg kanskje var ørlite frekk)

Ops! Men er man med på leken, så får man tåle steken ;-)

Auu, mandlene mine:( Har så vondt at jeg klarer ikke å snu på hode:p Merkelig nok så er det ikke vondt "inn i" halsen, men kun litt utenom selve svelget.. Kjenner det er hovent nedover:(

Våger meg ut døren med vondt i bekkenet og ryggen og kunnere i hytt og gevær. Så kommer jeg til busstoppet, og ut av det blå kommer det en diger hund uten bånd rett imot meg.
Jeg skvetter himmelhøyt og får enda vondere overalt.
Sier skjelvende til eieren at jeg er redd hunder, så han tar den vekk.
Men åååh fysj :(
Er redd dem og trengte ikke å bli skremt i dag!

Er skikkelig MØKKSUR, og det føles som om selv hybelkaninene søker tilflykt fra temperamentet mitt i dag hehe.. hater at ryggen og bekkenet gjør så vondt... jeg vil bare ha en lite pause!!!! et par dagers opphold hadde gjort humøret mitt mye bedre! MØKKARYGG.

Jippi! Samboeren har fått omgangssyke. Da er det vel bare et spm om tid før jeg og snuppa får det :(

Ligger våken, rastløs og får ikke sove. Er så trøtt at jeg er kvalm, men finner ikke ro for fem flate øre.
Merker at jeg er trøtt nå, for nå er jeg sur for alt og ingenting -.-

Vondt/strekking nede i magen i dag:/ Såvidt jeg klarer å løfte foten uten at det strammer og gjør vondt i magen.

Vondt i hodet i dag og i underlivet etter en snartur nede i byen. Gleder meg allerede til kvelden:p

Først kom en mann inn i skuret på bussholdeplassen og tente sin forbanna rullings. Idiot. Så ble jeg ført av dumme Google Maps i feil retning slik at jeg først måtte gå evig langt (fort) for så å miste neste buss. Og så måtte jeg sitte ute en plass hvor det ikke fantes en eneste butikk for å vente på neste buss. Og da har jeg brukt 1,5 timer for å komme meg fra jobb til sentrum i stede for 1 time. Noe som også er helt tragisk når det egentlig tar maks 25 min fra jobben min til sentrum med bil. Hvorfor straffes jeg fordi jeg velger å kjøre kollektivt? Og jeg som hadde en fantastisk fin dag fram til da. :(

To syke foreldre og en frisk 2,5-åring er ikke mindre slitsomt enn syke barn! :(

Back
Topp