*** Klagetråd ***

Klage, klage, klage. Har så vondt opp mot ribbeina. Tror diverse greier presser oppover sånn at det blir vondt under ribbeina.... Prøver å strekke på meg, men det hjelper ikke...
Samme her... Blir HELT gal. Gjør så vondt, hele tiden. Klarer ikke ta på ribbeina engang... Håper det går over snart:)

Blitt forkjøla og med astmaen som blir værre og bekkenløsning er formen en smule redusert.. Var godt at mannen kunne levere i barnehagen i dag, så jeg kunne ta det rolig lenge men sofaen er tatt inn jeg dytter i meg astma medisiner og nesespray ☺️

Klager over vond fot og såre knær etter et hardt møte med asfalten utenfor nav :p Mest sannsynlig forstua den da jeg ikke klarer å tråkke på den. Gikk bra med magen da knærne og hendene tok for støtet.

Sliiiten etter rier annenhvert minutt som ikke gir seg, men som (heldigvis) ikke skaper åpning enda heller :( terror å ha så vondt, og samtidig håpe at det ikke har noen effekt!

Hormonell.no!! :(
Vært på gråten hele ettermiddag. Er irritert og så plutselig trist og så irritert og så trist igjen. Er sliten av å svinge sånn.
Håper i morgen blir bedre! :/

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Bah!

Guttungen har vært litt småsnørrete siden helgen, og i dag har han klaget på at han har vært sliten.
La seg på sofaen og skulle slappe av med en gang vi kom hjem. Sovnet en time før tiden og har fått litt feber (38.5).
Håper ikke det kommer noen barnesykdommer (eller RS-viruset osv.) da jeg bare har hatt kusma.
Er litt redd noen av disse barnesykdommene nå som jeg er gravid.
Og må jo selvfølgelig tenke det værste....huff! Sikkert bare forkjølelse og feber (håper).
Men tørr ikke Google . Blir bare skremt.

Vondt i magen og beina :/ Ikke veldig venn med kroppen i dag :(

Gjør så intenst vondt i høyre bein ved låret og leggen at det er klin umulig å sove.
Kjemper for å ikke grine, det gjør så voooooondt! :(

Fikk selvfølgelig omgangssyke igjen på mandag :( Andre gang på 2 mnd... Kjenner det tærer fælt på kreftene å hangle sånn.

Streptokokkinfeksjon i halsen :-( 30 dager til termin og 8 dager til på pencelin! Aldri før følt meg i såååå dårlig form! Har i 3 dager variert fra å ha normal kropstemperatur på 36,5-37 og plutselig opp i over 40! Dette er ikke noe gøy! Er jo nå jeg skulle gjøre siste forberedelsene og slappe av å nyte tiden før fødselen! I stede ligger jeg under dyna og fryser, svetter, hoster og tar medisiner :-(

Sent from my iPhone using BV Forum

Streptokokkinfeksjon i halsen :-( 30 dager til termin og 8 dager til på pencelin! Aldri før følt meg i såååå dårlig form! Har i 3 dager variert fra å ha normal kropstemperatur på 36,5-37 og plutselig opp i over 40! Dette er ikke noe gøy! Er jo nå jeg skulle gjøre siste forberedelsene og slappe av å nyte tiden før fødselen! I stede ligger jeg under dyna og fryser, svetter, hoster og tar medisiner :-(

Sent from my iPhone using BV Forum
God bedring

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Fikk selvfølgelig omgangssyke igjen på mandag :( Andre gang på 2 mnd... Kjenner det tærer fælt på kreftene å hangle sånn.
God bedring

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Presrerte å miste passordet til forumet her, og i tillegg ha pc krøll så jeg ikke kom meg på den mailen jeg er registrert på. Så tok bare en eeevighet å få logget inn her igjen. Irriterende!

Snart reise på jobb, frister ikke :-(
Begynner bli mektig lei, sliten og tung

Hatt en fin tur ute med ungene i dag, fikk rakt opp en del i hagen. Men nå gjør det bare vondt i magen, ryggen og bekkenet, så skulle nok ha latt være :( Ene foten har vært veldig hoven også, så har vært ubehagelig å ha sko på...

Back
Topp