*** Klagetråd ***

Jeg har spruta ild i snart 9 mnd nå;) du må være en rolig og beherska person!:) lov å være lei og banne litt... Føler med deg! Siste innspurt nå, bare resten igjen <3

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

argh. Var våken til over 03.30 i natt pga er dritsur på mannen (som snorker fornøyd), bråvåkner kl 5 - kjenner svilukt! opp av sengen i en fei, men alt ok i huset. sannsynligvis min egen fislukt som har vekket meg, for jeg kjenner det når jeg legger meg igjen. Alarmen til mannen ringer 0730 og da er jeg våken. Vondt i ryggen og i høyre arm, bare pause av de vanlige kynnerne som nå også gjør vondt i rævva og korsrygen.

Fiser du flammer siden du våknet av svilukt? :-)

Sent from my C6903 using BV Forum mobile app

Kvalm :( må bort på nav etterpå og da passer det meg særdeles dårlig å være kvalm :(

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Fiser du flammer siden du våknet av svilukt? :)

nja men svidd svovellukt fra dynen kan kun komme fra herr eller fru, og siden fru er "litt" eksplosiv i magen pga graviditeten så er det lettere å skylde på seg selv.

Åååh fyyy.. paain :( har vært så forstoppa så fikk beskjed om å ta en sånn klyx eller hva det heter. Noe så jævelig :(

Åååh fyyy.. paain :( har vært så forstoppa så fikk beskjed om å ta en sånn klyx eller hva det heter. Noe så jævelig :(

det gjorde jeg forrige uke. fy f. trodde jeg skulle få livmorfremfall eller gå i fødsel. Vondere i hufsa enn noe annet faktisk. Men har hjulpet veldig bra etterpå, så sånn sett verdt det - men gjør det ikke en gang til.

det gjorde jeg forrige uke. fy f. trodde jeg skulle få livmorfremfall eller gå i fødsel. Vondere i hufsa enn noe annet faktisk. Men har hjulpet veldig bra etterpå, så sånn sett verdt det- men gjør det ikke en gang til.
jeg har fremfall :( var virkelig ikke behagelig. Som du sier, fikk mer vondt i dåsa :p

Grusomme maserier i hele natt igjen, er lei!! :( og trøøøøøtt... :( nå kan det godt ta seg opp enda et hakk så hun kommer ut syns jeg, om det skal være sånn her.

Jeg har litt frustrasjon å få ut idag merker jeg!!
Frustrert over jobben min som det bare er rot med!!

I forrige uke fikk jeg brev fra NAV om mulig avslag på søknaden min om foreldrepenger, fordi jobben ikke hadde sendt inn lønnsopplysninger. Og om de ikke fikk de innen 14dager ville jeg få avslag.
Snakket med lønnsdama på jobben og ho visste jo så vidt hva ho skulle sende inn!! Men ho fikk iallefall ordna det og sendt det. (Etter hva ho sa til meg)

Igår fikk jeg samme brevet igjen, så ringte NAV idag for å sjekke det ut, men det var bare at brevet var blitt sendt to ganger.
Samtidig spurte jeg hvordan det lå ann med søknaden min som svangerskapspenger som jeg søkte på tidlig i JANUAR(!!), siden jeg fortsatt ikke hadde hørt noe. Men den hadde jo aldri de fått!!!!!!

Har prøvd å få tak i lønningsdama i hele dag, men er jo umulig! Merker det er veldig kjedelig med kun halv lønn nå i Mars som alle regningene kommer samtidig. Hjelp!!

Jaja, lese dette de som gidder. Jeg merker iallefall at det var deilig å klage litt ;-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg har litt frustrasjon å få ut idag merker jeg!!
Frustrert over jobben min som det bare er rot med!!

I forrige uke fikk jeg brev fra NAV om mulig avslag på søknaden min om foreldrepenger, fordi jobben ikke hadde sendt inn lønnsopplysninger. Og om de ikke fikk de innen 14dager ville jeg få avslag.
Snakket med lønnsdama på jobben og ho visste jo så vidt hva ho skulle sende inn!! Men ho fikk iallefall ordna det og sendt det. (Etter hva ho sa til meg)

Igår fikk jeg samme brevet igjen, så ringte NAV idag for å sjekke det ut, men det var bare at brevet var blitt sendt to ganger.
Samtidig spurte jeg hvordan det lå ann med søknaden min som svangerskapspenger som jeg søkte på tidlig i JANUAR(!!), siden jeg fortsatt ikke hadde hørt noe. Men den hadde jo aldri de fått!!!!!!

Har prøvd å få tak i lønningsdama i hele dag, men er jo umulig! Merker det er veldig kjedelig med kun halv lønn nå i Mars som alle regningene kommer samtidig. Hjelp!!

Jaja, lese dette de som gidder. Jeg merker iallefall at det var deilig å klage litt ;-)

Herlighet så utrolig kjipt!!!! Håper alt ordner seg.

Jeg er innom for å klage på rastløse ben, holder på å gå på veggen...

Ååå er ikke e-bruker, så får ikke sjekket skatten :-P

ødem i beina og 7 t på tog venter meg. blæ! har vært heldig og hatt lite frem til nå, men før helgen kom det snikendes. buuuuu

Er så sliten at jeg kjemper for å ikke gråte. Skjønner ikke hvordan jeg skal klare morgendagen med to legetimer på hver sin side av byen og så være sosial etterpå :(

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Lei av halsbrann og rastløse ben!!! Klikker snart i vinkel!!!

Igangsettelse om 11 dager, da er jeg 37+2 :( er så lei meg, vil ha naturlig fødsel!!

Back
Topp