Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ææh.. mannen er ute på fest og jeg kjenner jeg ikke liker det så godt. har så sterke kynnere osv
Har ikke termin før den 27, så jeg har fortsatt igjen en stund. Han er liksom så sjeldent ute også, så han fortjener jo en tur ut liksom men kjenner virkelig at det ikke hjelper på at jeg blir nærvøs ^^ sterke kynnere som sitter i ryggen og alt har jeg hatt en stund også. Så jeg trenger vell egentlig ikke å bekymre meg tror jeg. Men gjør det alikevell. HeheUff da. Du får gi beskjed til han, i alle fall i morgen, om at nå er det lurt å trappe ned. Og spesielt hvis du har slike plager. Når har du termin? Min kjære hadde sin siste utekveld forrige helg, det var fristen vi hadde satt oss for nå er det bare 3 uker til termin.
Sent from my iPhone using BV Forum
Har ikke termin før den 27, så jeg har fortsatt igjen en stund. Han er liksom så sjeldent ute også, så han fortjener jo en tur ut liksom men kjenner virkelig at det ikke hjelper på at jeg blir nærvøs ^^ sterke kynnere som sitter i ryggen og alt har jeg hatt en stund også. Så jeg trenger vell egentlig ikke å bekymre meg tror jeg. Men gjør det alikevell. Hehe
Skal visst gå fint å gå til tannlegen når man er gravid. De har en egen bedøvelse ihvertfall som vi kan bruke. Lykke til om du får time i morraTannpine :-(
Har tannlegeskrekk (bruker lystgass hos tannlegen til vanlig, verdt hver krone. 1000 kr).
Men hvordan er det nå rett før termin?
Er bedøvelsen skadelig for den lille?
Man kan jo få lystgass under fødsel, men hvordan ville det vært nå?
Røntgen vet jeg de er litt forsiktige med, men kan jo få sånn kappe over magen....
Huff! Skulle egentlig hatt noe bare for å gå inn på venterommet.....
Og hva om fødselen starter i tannlegestolen?
Skal til jordmor i morgen. Er i samme bygning som tannlege.
Skal manne meg opp og bestille time.
Håper å få time på sekundet slik at jeg ikke rekker å grue meg
(vet jeg ikke gjør det altså, det er vel lettere å vinne i Lotto)
Takk!Skal visst gå fint å gå til tannlegen når man er gravid. De har en egen bedøvelse ihvertfall som vi kan bruke. Lykke til om du får time i morra
Tannpine :-(
Har tannlegeskrekk (bruker lystgass hos tannlegen til vanlig, verdt hver krone. 1000 kr).
Røntgen vet jeg de er litt forsiktige med, men kan jo få sånn kappe over magen....
Tannpine :-(
Helvettesnatt på meg ! Mannen fikk heller ikke sove da jeg lå å grein og vrei meg av svie i magen. Løp att og frem på do flere ganger for at det kom i begge ender plutselig gikk det over og jeg fikk sove. Heldigvis merket jeg ikke noe av det i dag heller.
Takk håper det ikke kommer igjen.Uff høres skikkelig fælt ut
Håper du ikke merker mere til det
Her har jeg hatt sterke kynnere og murringer i mage og rygg i hele dag. Litt plagsomt...