*** Klagetråd ***

Ææh.. mannen er ute på fest og jeg kjenner jeg ikke liker det så godt. :( har så sterke kynnere osv :(

Ææh.. mannen er ute på fest og jeg kjenner jeg ikke liker det så godt. :( har så sterke kynnere osv :(

Uff da. Du får gi beskjed til han, i alle fall i morgen, om at nå er det lurt å trappe ned. Og spesielt hvis du har slike plager. Når har du termin? Min kjære hadde sin siste utekveld forrige helg, det var fristen vi hadde satt oss for nå er det bare 3 uker til termin.

Sent from my iPhone using BV Forum

Uff da. Du får gi beskjed til han, i alle fall i morgen, om at nå er det lurt å trappe ned. Og spesielt hvis du har slike plager. Når har du termin? Min kjære hadde sin siste utekveld forrige helg, det var fristen vi hadde satt oss for nå er det bare 3 uker til termin.

Har ikke termin før den 27, så jeg har fortsatt igjen en stund. Han er liksom så sjeldent ute også, så han fortjener jo en tur ut liksom :p men kjenner virkelig at det ikke hjelper på at jeg blir nærvøs ^^ sterke kynnere som sitter i ryggen og alt har jeg hatt en stund også. Så jeg trenger vell egentlig ikke å bekymre meg tror jeg. Men gjør det alikevell. Hehe

Har ikke termin før den 27, så jeg har fortsatt igjen en stund. Han er liksom så sjeldent ute også, så han fortjener jo en tur ut liksom :p men kjenner virkelig at det ikke hjelper på at jeg blir nærvøs ^^ sterke kynnere som sitter i ryggen og alt har jeg hatt en stund også. Så jeg trenger vell egentlig ikke å bekymre meg tror jeg. Men gjør det alikevell. Hehe

Hehe, jeg ser den. Man unner jo pappan å kose seg :) Men så er det plutselig litt skummelt og da, man vet jo aldri med disse små som plutselig bestemmer deg for å komme :p Jeg har vært så heldig, har ikke hatt slike plager i det hele tatt så har liksom sluppet å bli minnet på det av den grunn hehe.

Har hittil ikke forstått hva folk mener med at tiden går tregt på slutten.. Har jo hatt samboeren hjemme siden november siden han har jobbet bare med brøyting i vinter og dermed bare vært borte på natta for det meste. De 6 siste ukene har han vært hjemme med brukket arm og jeg fikk dermed enda lengre selskap hær hjemme. Torsdag gikk gipsen av og i går, i dag og i morgen er han borte på kurs hele dagen. I går kjørte jeg og henta han så jeg hadde bilen og fikk dermed dagen til å gå, men det var i grenseland litt langt å kjøre med litt vondt i bekkenet så valgte å la han ta bilen i dag.. og siden jeg bor litt langt utenfor byen så har jeg ikke sjans til å komme meg noe sted heller.. Så jeg skal bare ligge på soffan å klage for meg selv over tørt brød, med lite pålegg og at pæra i eneste lampa i stua har ryki... Jippiii! I tillegg hat jeg litt små vondt i hodet så orker verken å ha på tv eller musikk :/ bare 16... lange dager til termin nå, så jeg krysser fingrene og håper veldig på å ikke gå en dag over ! :)

Tannpine :-(
Har tannlegeskrekk (bruker lystgass hos tannlegen til vanlig, verdt hver krone. 1000 kr).
Men hvordan er det nå rett før termin?
Er bedøvelsen skadelig for den lille?
Man kan jo få lystgass under fødsel, men hvordan ville det vært nå?
Røntgen vet jeg de er litt forsiktige med, men kan jo få sånn kappe over magen....
Huff! Skulle egentlig hatt noe bare for å gå inn på venterommet.....
Og hva om fødselen starter i tannlegestolen?
Skal til jordmor i morgen. Er i samme bygning som tannlege.
Skal manne meg opp og bestille time.
Håper å få time på sekundet slik at jeg ikke rekker å grue meg
(vet jeg ikke gjør det altså, det er vel lettere å vinne i Lotto)

Har tannlegeskrekk (bruker lystgass hos tannlegen til vanlig, verdt hver krone. 1000 kr).
Røntgen vet jeg de er litt forsiktige med, men kan jo få sånn kappe over magen....
Skal visst gå fint å gå til tannlegen når man er gravid. De har en egen bedøvelse ihvertfall som vi kan bruke. Lykke til om du får time i morra:)

Skal visst gå fint å gå til tannlegen når man er gravid. De har en egen bedøvelse ihvertfall som vi kan bruke. Lykke til om du får time i morra:)
Takk!
Godt å ha jordmor i samme bygg hvis fødselen skulle starte i tannlegestolen.
Gruer meg. Men kan ikke gå rundt sånn her heller. Huff!

Min aller største medfølelse!
Tannlege er pyton :-(
Veit om ei som fikk en betent visdomstann helt i begynnelsen av svangerskapet og tannlegen hadde sagt det var opp til legen, og legen mente det måtte vente til etter fødselen. Men det er jo selvfølgelig en vurderingssituasjon for hvert enkelt tilfelle :-)

Jeg har vært hos tannlegen 2 ganger mens jeg har vært gravid. Det skulle ikke være noe problem med vanlig bedøvelse hvertfall.
Lystgass vet jeg ikke med.
Nå sist så sa tannlegen at jeg måtte ta den grundigste tannlegejobben etter fødsel, men det er fordi jeg brakk meg sånn i stolen, og han trenger at jeg sitter stille.

Har tannlegeskrekk selv, så føler virkelig med deg!

Ikke farlig å gå til tannlegen nå. Vanlige rutineundersøkelser og små hull tas ikke nå så nær termin, men anbefaler deg å få akuttbehandling. Angående premedikasjon bør du kontakte legen din, da du er helt sikker på at forsvarlig medikament foreskrives Angående bedøvelse er det bare en type som ikke bør benyttes, og den er ikke standard hos de fleste tannleger.

Har gledet meg helt enormt til å få ny vaskemaskin og tørketrommel nå til uka, men siden mannen starter i ny jobb så får vi nesten en måned uten hans lønning så da måtte vi bruke de pengene vi hadde satt av til å betale alle faste utgifter så vi ikke kommer bakpå i april :-(
Så klart er det viktigere det nå når lillegutt snart kommer, men er så klart kjipt ! Har gleda meg sååå mye en stund nå! :-)
Vi har hatt trang økonomi så lenge vi har bodd sammen (3år), men må si vi har aldri hatt så mye kontroll og struktur før som vi har fått siste 8 mnd! For ett år siden var vi som de som er med i luksusfellen og hadde 60000 i ubetalte regninger etter lønna var brukt opp.. Nå går vi i + hver måned og har greid å kjøpe inn alt vi trenger til babyen, så klart fått litt hjelp av familie på begge sider, men greid det meste helt selv. Er egentlig kjempe stolt over hva vi har greid! Og fra å ha ingen kontroll til å ha full kontroll og ser at all gjeld, MasterCard og sånn er helt borte innen 2,5 år. Det er deilig! I tillegg til å greie å legge av litt penger på en buffer konto! :-)
Det var dagens.. Må få ut av hodet :-)

da var endelig de vanlige ryggsmertene byttet ut med ryggvondt som stråler ut i armen. Nydelig!

Må klage litt på nav som drøyer med foreldrepenger, oppgjør for leilighet og evig lange regninger når jeg måtte bruke de siste tusenlappene på innkjøp til lillegutt i magen og vann og kloakk avgiften.. Nå forstår jeg hvorfor mars er den dyreste mnd i året. Ikke bare er det årsavgift på bil, men kommunale avgifter også i tillegg til å betale for to lån på to leiligheter og ett huslån kjenner jeg det er godt at siste betaling er gjort og vi nå kan komme oss oppå. Drittlei av å vende på 50 øringen. Money cant buy happines sier de.. Men de kan senke skuldrene ned fra ørene hehe

Sent from my C6903 using BV Forum mobile app

Duste nav her også!
Blir så frustrert! Går ikke an å få tak i noen jo! De har registrert feil kontonummer på meg (enda det står riktig inne på mitt nav)og de som skal ha det riktige er ikke å få tak i!
Og jeg er så kvalm at jeg bare ligger her, men får beskjed om at det er jo "bare å komme ned på nav kontoret da".
"Bare" meg her, og "bare" meg der! -.-

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Helvettesnatt på meg ! Mannen fikk heller ikke sove da jeg lå å grein og vrei meg av svie i magen. Løp att og frem på do flere ganger for at det kom i begge ender :( plutselig gikk det over og jeg fikk sove. Heldigvis merket jeg ikke noe av det i dag heller.

Helvettesnatt på meg ! Mannen fikk heller ikke sove da jeg lå å grein og vrei meg av svie i magen. Løp att og frem på do flere ganger for at det kom i begge ender :( plutselig gikk det over og jeg fikk sove. Heldigvis merket jeg ikke noe av det i dag heller.

Uff høres skikkelig fælt ut :(
Håper du ikke merker mere til det :)

Her har jeg hatt sterke kynnere og murringer i mage og rygg i hele dag. Litt plagsomt...

Uff høres skikkelig fælt ut :(
Håper du ikke merker mere til det :)

Her har jeg hatt sterke kynnere og murringer i mage og rygg i hele dag. Litt plagsomt...
Takk :) håper det ikke kommer igjen.
huff, jeg kjenner til den også, skikkelig slitsomt er det :(

Klarte å sprute glovarm stekefett på magen når jeg skulle lage middag...så nå svir det godt og det kommer små blemmer rundt omkring:(

Back
Topp