God bedring, håper det går fort overBlitt syk igjen. (Mer)oppkast, feber, slapp, teit mage og vondt i hodet, ørene og halsen
Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
Sent from my iPhone using BV Forum
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God bedring, håper det går fort overBlitt syk igjen. (Mer)oppkast, feber, slapp, teit mage og vondt i hodet, ørene og halsen
Æsj Masse god bedring!
God bedring, håper det går fort over
Blitt syk igjen. (Mer)oppkast, feber, slapp, teit mage og vondt i hodet, ørene og halsen
Uff da Masse god bedring!
Huff at det går anNå er jeg furt. Etter ett par mnd med småsmerter i underlivet som flere leger har sett på og kalt fremfall av fremre skjedevegg som dem som ikke kunne gjøre noe med. Så sprakk den i dagtidlig og kom masse væske ut av den. Ringte jeg igjen sykehuset og kom inn med engang. Han legen konstanterte vaginalcyste som var infisert så fikk antibiotika. Han ble også sur for at ingen hadde fortalt meg det når han så tydelig at det ikke var skjedeveggen.. baah, kunne ha slippa mye hafde dem bare undersøkt skikkelig med engang.. baah
Enig heldigvis er det bedre allerede etter den sprakk godt å vite at nå blir det borte om noen dager.Huff at det går an
Nå har jeg ligget med rastløs KROPP i hele natt, det er helt forferdelig!
Har tidligere hatt det i beina, men nå var det hele kroppen. Og det har ikke gått over i løpet av natten slik det pleier. Har sovet så lite, har ikke rukket å få vondt i hoften jeg ligger på en gang fordi jeg snur meg hele tiden
Årh, fælt!! Har du prøvd å ta magnesium?
Jeg får så innmari rastløse ben noen dager, da hjelper det å ta magnesium tbl... Om det er placebo eller ikke vet jeg ikke, men så lenge det hjelper!
Jeg har aldri vært så frisk som gjennom hele svangerskapet, og tror dere ikke at jeg plutselig nå, 11 dager før termin, har blitt forskjølet?!?! Hva gir du meg liksom, haha, får pleie meg så godt jeg kan for å bli frisk i rekordtid