*** Klagetråd ***

tror det må være våren eller den plutselige våren som har truffet vestlandet\ rogaland hehe.. jeg kjenner på "influensa lukten" i nesen... følte jeg hanglet et par dager men så gikk det heldigvis over. satser på å få føde uten influensa, jeg holder meg hvertfall inne til tross for nydelig vær ute :) NEKTER å føde med influensa.

Måtte bort på nav i dag, og presterte å kaste opp der. Nå vil jeg ha han uuuuut så jeg slipper være kvalm!! *syte syte*

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Har vært syk siden før helgen, og blir bare verre istedet for bedre. Synes vannvittig synd i meg selv siden jeg har trasket i vei på jobb med bekkenløsning siden før jul og bare gledet meg til permisjonen skulle starte og jeg skulle slappe av og kose meg med å stelle i stand til lillebror og kose meg med kommende storesøster. Istedet ligger jeg rett ut i senga, har ikke ork til å fikse noe, kort lunte til stakkars kommende storesøster som bare vil ha mammas oppmerksomhet litt, er totalt utslitt uten å gjøre noe, og har i tillegg selvfølgelig dårlig samvittighet fordi jeg ikke får gjort det jeg ville/skulle :(

Blæh! Drittdag/helg/uke, hva det nå ender med :(

Har vært syk siden før helgen, og blir bare verre istedet for bedre. Synes vannvittig synd i meg selv siden jeg har trasket i vei på jobb med bekkenløsning siden før jul og bare gledet meg til permisjonen skulle starte og jeg skulle slappe av og kose meg med å stelle i stand til lillebror og kose meg med kommende storesøster. Istedet ligger jeg rett ut i senga, har ikke ork til å fikse noe, kort lunte til stakkars kommende storesøster som bare vil ha mammas oppmerksomhet litt, er totalt utslitt uten å gjøre noe, og har i tillegg selvfølgelig dårlig samvittighet fordi jeg ikke får gjort det jeg ville/skulle :(

Blæh! Drittdag/helg/uke, hva det nå ender med :(

Føler med deg på denne!

God bedring til alle som ikke føler seg noe bra!

Er så sur! Begynte med rier i natt, som endte opp i ingenting annet en rastløse ben, skallebank og søvnløshet.. Skikkelig bra start på april... årh, er så sur! og så vondt i hodet!!!

I dag dro jeg til Bogstadveien for å handle siste småting før fødselen. Er nå 37 uker på vei, med stor og godt synlig mage. Jeg må si at jeg syntes det er utrolig dårlig at et sted som Bogstadveien, med alt av butikker, ikke har ett eneste toalett. Jeg var innom sikkert ti butikker av forskjellig slag, og spurte pent om det var mulig å få lånt et toalett, (skikkelig tissetrengt). "Nei, det har vi nok ikke" var svaret jeg fikk da, eller "ja, men ikke for kunder". Jeg gikk I TO TIMER, uten å få gått på do, selv om butikkene åpenbart hadde toaletter for ansatte. Jeg forstår ikke at folk kan være så lite greie, når det er helt åpenbart at jeg kan føde når som helst. I tillegg til å måtte tisse, så hadde jeg det travelt (alle butikkene stengte kl 18), så kunne ikke sette meg ned på en kafe, for å låne toalett der. (da skal man jo helst kjøpe noe). Jeg klarer ikke si fra eller være sint, men jeg kjente det kokte litt, da jeg først fikk beskjed i første etasjen på en butikk at jeg sikkert kunne få låne doet i andre etasje, om jeg spurte de i kassa der, men neida "beklager, vi har ikke noe toalett her" arggghhh! heldigvis fikk jeg til slutt lånt toalettet på jernvarehandelen, av en hyggelig eldre mann. "Vi har egentlig ikke kundetoalett, men jeg husker hvordan det var for kona, da hun ventet barn, så du skal bare låne toalettet" "TAKK! <3"

I dag dro jeg til Bogstadveien for å handle siste småting før fødselen. Er nå 37 uker på vei, med stor og godt synlig mage. Jeg må si at jeg syntes det er utrolig dårlig at et sted som Bogstadveien, med alt av butikker, ikke har ett eneste toalett. Jeg var innom sikkert ti butikker av forskjellig slag, og spurte pent om det var mulig å få lånt et toalett, (skikkelig tissetrengt). "Nei, det har vi nok ikke" var svaret jeg fikk da, eller "ja, men ikke for kunder". Jeg gikk I TO TIMER, uten å få gått på do, selv om butikkene åpenbart hadde toaletter for ansatte. Jeg forstår ikke at folk kan være så lite greie, når det er helt åpenbart at jeg kan føde når som helst. I tillegg til å måtte tisse, så hadde jeg det travelt (alle butikkene stengte kl 18), så kunne ikke sette meg ned på en kafe, for å låne toalett der. (da skal man jo helst kjøpe noe). Jeg klarer ikke si fra eller være sint, men jeg kjente det kokte litt, da jeg først fikk beskjed i første etasjen på en butikk at jeg sikkert kunne få låne doet i andre etasje, om jeg spurte de i kassa der, men neida "beklager, vi har ikke noe toalett her" arggghhh! heldigvis fikk jeg til slutt lånt toalettet på jernvarehandelen, av en hyggelig eldre mann. "Vi har egentlig ikke kundetoalett, men jeg husker hvordan det var for kona, da hun ventet barn, så du skal bare låne toalettet" "TAKK! <3"

Teit at det ikke går an å vise litt medmenneskelighet når ståa er som den er. Opplevd det samme selv dessverre.
Bra du møtte på en som var behjelpelig til slutt da :)

Fy søren så dårlig! Tror nesten jeg hadde postet innlegget ditt (noe moderert) på facebook-siden til Bogstadveien jeg, syns det er så tåpelig at de ikke kunne låne deg et toalett i noen av butikkene. Godt at du fant en snill en til slutt.

Sent from my iPhone using BV Forum

Virkelig?! Omg! Det er jo som å ikke reise seg for en gravid på kollektiv transport! De menneskene du har vært borti burde prøve å legge 2,5kg på blæra :angry5

Ligger våken med sååå vondt i beina, ryggen og rævva (av alle steder)!
Var så smart å rake i hagen i dag, etterfulgt av en tur på butikken. Var så glad fordi jeg hadde en oppkastfri dag for en gangs skyld, og for at forkjølelsen var på vei vekk.
Nå ligger jeg og bare har vondt og får ikke sove.
Skulle være kortvarig den lykken jeg kjente på i dag -.-

5 timer søvn på over to døgn. Føler meg pissefjern.

Sent from my C6903 using BV Forum mobile app

har lyst til å kaldkvele den UNGEN jeg er gift med. Bestemt seg på forhånd at han ikke liker noe jeg laget til middag (potetsalat, han så jeg hadde litt majones i) og nekter (!!) å smake. Sutrer litt også. Hadde lyst til å ta fra ham koteletten og be ham lage seg en skive. Og han som spiser opptil flere bokser butikkjøpt potetsalat i løpet av en sommer. Som om at den er mindre majones i!? De smaker bare majones, syns jeg. Klarer ikke spise dem pga majonessmaken. Helt noe annet enn 2-3 ss på 3dl rømme . Grrr. Men den er grei. Neste gang han kommer hjem med sitt fastegrilltilbehør skal jeg skyte ham ned fra den skyen han har hodrt sitt i.

har lyst til å kaldkvele den UNGEN jeg er gift med. Bestemt seg på forhånd at han ikke liker noe jeg laget til middag (potetsalat, han så jeg hadde litt majones i) og nekter (!!) å smake. Sutrer litt også. Hadde lyst til å ta fra ham koteletten og be ham lage seg en skive. Og han som spiser opptil flere bokser butikkjøpt potetsalat i løpet av en sommer. Som om at den er mindre majones i!? De smaker bare majones, syns jeg. Klarer ikke spise dem pga majonessmaken. Helt noe annet enn 2-3 ss på 3dl rømme . Grrr. Men den er grei. Neste gang han kommer hjem med sitt fastegrilltilbehør skal jeg skyte ham ned fra den skyen han har hodrt sitt i.
Må lett litt av denne.. Forstår godt at du blir sur da :)

og bare fordi han har fått meg i gang i dag har jeg nå kommandert ham til å vaske speilene på badet fordi han presterte å si at det får han ikke til (!!). Fryktelig vanskelig! Så nå er han i gang på badet og kom nettopp ut og spurte om han skulle vaske hyllene. Trengs det da, spør jeg. Det vet jeg ikke, svarer han. HALLOOOO!! BRUK ØYNENE. At det skal være så vanskelig å gjøre litt husarbeid? Han gikk rundt seg selv en halvtime før han klarte å begynne.

Blitt skikkelig forkjøla i dag, hoven i hele kroppen og frøkna gnukker seg langt ned i bekkenet så det føles ut som om jeg skal spjæres:p. Åh som jeg gleder meg til hun kommer ut!

og bare fordi han har fått meg i gang i dag har jeg nå kommandert ham til å vaske speilene på badet fordi han presterte å si at det får han ikke til (!!). Fryktelig vanskelig! Så nå er han i gang på badet og kom nettopp ut og spurte om han skulle vaske hyllene. Trengs det da, spør jeg. Det vet jeg ikke, svarer han. HALLOOOO!! BRUK ØYNENE. At det skal være så vanskelig å gjøre litt husarbeid? Han gikk rundt seg selv en halvtime før han klarte å begynne.
Er jo fordi han er lat og ikke vil kan skjønne :-) høres ut som en som er i trass alder hehe

Er jo fordi han er lat og ikke vil kan skjønne :) høres ut som en som er i trass alder hehe

han gjør seg alltid veldig hjelpesløs når det er snakk om.rydding og vasking, men skal nok få litt å bryne seg på når datteren hans kommer. Blir nok ikke mye tid mor har til å vaske klærne hans i tillegg til alt det andre han ikke "får til". stakkaren får gå naken :P

han gjør seg alltid veldig hjelpesløs når det er snakk om.rydding og vasking, men skal nok få litt å bryne seg på når datteren hans kommer. Blir nok ikke mye tid mor har til å vaske klærne hans i tillegg til alt det andre han ikke "får til". stakkaren får gå naken :p

Min far fant tidlig ut at om han gjorde ting "feil" slapp han å gjøre ting igjen.
F.eks. KOKTE han trusene og strømpebuksene til søstern og meg, alt det hvite ilag med noe blått da vi var små. Han har ikke fått vaske klær etter det..:P
Mamma bare gav opp, jeg er (heldigvis?) litt strengere med min gubbe. "Du får gjøre det du, du trenger visst mer øving";) Og om han gjør det feil står jeg der "Nei, se nå..." og det vil han helst unngå, så da bør han helst gjøre det rett!

Back
Topp