*** Klagetråd ***

hehe, ja evt vasker jeg kun mitt eget, så får han "øve seg" på sine egne klær :p
 
Må innrømme at jeg småflirer litt av mannfolkene deres her i de siste postene haha! :p

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
Jeg har brukt de siste 24t til å kjempe en kamp mot no purre som var en del av middagen mandag. Jeg raper og gulper og fiser. Alt som kommer opp dunster purre. Alt som kommer ut i gassformat nedenifra lukter gammel eggesalat på en varm dag. Og for å by ekstra på meg selv og mine plager, var vel krona på verket da jeg skulle nr 2, men det som kom ut var som vann. Eller som jeg så delikat la det frem for samboer: " Jeg tissa fra 2ern. Restene fra den purra går i søppla nuh!"
 
jeg skylder på moren hans. hun lever på 50tallet. han ble aldri opplært i husarbeid og vet faktisk ikke forskjell på en vaskefille og en kjørlehåndduk
 
så du tåler plutselig ikke purre? jaja kan trøste deg med at jeg har våknet av min egen fislukt og trodd at det brant..
 
Mistenker den purra for å ha sett bedre dager, og derfor var litt raus med den kjemiske reaksjonen i magen min.
Og så spiste jeg dobbelt så mye som samboer (ca 4dl) av den bulgur+purre+paprika delen av middagen, for jeg likte ikke/fikk ikke ned andebryst med seig skinn+østerssopp fra boks delen av middagen.
 
Hyler av dere terne og pusemor :-D skikkelig humor <3

Sent from my C6903 using BV Forum mobile app
 
Haha huff må nesten bare le litt her nå :p god start på dagen :-D

Skulle egentlig inn for å klage på begynnende sår hals og tett nese :p og kan jo da (når vi snakker om mannfolka) legge til at det har sambo og - så kan bli mange koselige dager med mannesyken her fremover ;-)
 
Haha huff må nesten bare le litt her nå :p god start på dagen :-D

Skulle egentlig inn for å klage på begynnende sår hals og tett nese :p og kan jo da (når vi snakker om mannfolka) legge til at det har sambo og - så kan bli mange koselige dager med mannesyken her fremover ;-)
uff. sjukt mannfolk... føler med deg ;)
 
Tenkte jeg skulle inn for å sutre litt med dere...men etter å ha lest ett par sider her, så føler jeg meg egentlig lettere til sinns ;) :p

Haha...

Må nok inn her og tømme meg litt senere en gang, men denne gangen hjalp det å høre andre klage litt ;)
 
Hoftene mine dreper meg, det verker så fælt, spesielt på høyre side og nedover låret. Hadde en rimelig dårlig natt så nå skal jeg prøve å sove litt. Godt å få klage litt :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Har en liten miniklage ;)

Jeg er 2 dager på overtid nå og har svart folk jeg møter (i en uke nå kan jeg tenke meg) på vei for å hente fra sfo og til og fra barnehage at jeg er skikkelig lei av å vente og kjenner jeg veldig fort blir sliten. Sånn i forhold til hvordan det går.

Nå de siste dagene har jeg prøvd å unngå folk i levere/hente situasjoner - for jeg får kommentarer som: nå ser du skikkelig sliten ut! FØR jeg har sagt noe som helst eller jeg bare har sagt "ja nå venter vi veldig".

Blæææ..... jeg vet at jeg har store blå ringer under øynene, og at jeg våkner så alt for mange ganger i løpet av natten. Jeg orker ikke å sminke meg for at jeg skal hente eller levere i barnehage eller skole! Jeg er jo mesteparten av dagen hjemme, helt alene... :p

En ting er sikkert og det er at jeg i alle fall ikke kommer til å se freshere ut etter å enda en gang har fått høre hvor sliten jeg ser ut :p
 
Krysser fingre for at den utømminga magen min hadde nå er enda ett tegn på fødsel er i nærheten :p og jeg har ikke rørt no dårlig purre heller :p haha
 
Jamen for f.. hvor langt ned i bekkenet mitt skal du da lille venn? Føler at hun ligger å stanger mot det punktet jm bruker ved sf måling. Og da iler det godt der nede.

Nesten så jeg får forhåpninger om at det skal skje noe, men det er vel litt vel forhåpningsfullt. 38+4

Hjertesukk

Sent from my HTC One S using BV Forum mobile app
 
Jamen for f.. hvor langt ned i bekkenet mitt skal du da lille venn? Føler at hun ligger å stanger mot det punktet jm bruker ved sf måling. Og da iler det godt der nede.

Nesten så jeg får forhåpninger om at det skal skje noe, men det er vel litt vel forhåpningsfullt. 38+4

Hjertesukk

Sent from my HTC One S using BV Forum mobile app


Er sånn her også! Føles som han har små horn som han liker å stange meg med akkurat der nede -.-

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
Ok, nok en elendig natt! Merker at jeg har vært bortskjemt med god søvn og slikt i svangerskapet. Men i natt igjen hadde jeg ikke bare vondt i hoftene, men det var denne dumme kriblingen og rastløsheten i kroppen. Og spesielt i hendene?!?! Sist jeg hadde slik rastløshet i kroppen hadde vi hatt druer til kveldskos, og i går hadde vi en sen smoothie, kan det være noe med fruktsukkeret eller?


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Ligger rett ut med kraftig halsbetennelse :( Fikk antibiotika av legen i dag og håper den virker før babyen har lyst til å komme ut.. Snakk om uflaks!!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Hater de i etg over. Hva faen driver dere med? Flytter møbler? Legger nytt gulv? Er generelt evneveike? Har lyst til å kjøpe de bløteste posetøfflene som finnes i str kvinne og str aktivt barn, og gå opp å gi dem. Men snart er det paybacktime! Kommer bare til å sitte å le og kose meg hver gang ungen min hylgriner, for jeg vet at det høres en etg opp *mohahahaaaaa*
 
Hater de i etg over. Hva faen driver dere med? Flytter møbler? Legger nytt gulv? Er generelt evneveike? Har lyst til å kjøpe de bløteste posetøfflene som finnes i str kvinne og str aktivt barn, og gå opp å gi dem. Men snart er det paybacktime! Kommer bare til å sitte å le og kose meg hver gang ungen min hylgriner, for jeg vet at det høres en etg opp *mohahahaaaaa*

Hevnen blir søøøøøt hahahaha! :D
 
Back
Topp