Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
uff. sjukt mannfolk... føler med degHaha huff må nesten bare le litt her nå god start på dagen :-D
Skulle egentlig inn for å klage på begynnende sår hals og tett nese og kan jo da (når vi snakker om mannfolka) legge til at det har sambo og - så kan bli mange koselige dager med mannesyken her fremover ;-)
Jamen for f.. hvor langt ned i bekkenet mitt skal du da lille venn? Føler at hun ligger å stanger mot det punktet jm bruker ved sf måling. Og da iler det godt der nede.
Nesten så jeg får forhåpninger om at det skal skje noe, men det er vel litt vel forhåpningsfullt. 38+4
Hjertesukk
Sent from my HTC One S using BV Forum mobile app
Hater de i etg over. Hva faen driver dere med? Flytter møbler? Legger nytt gulv? Er generelt evneveike? Har lyst til å kjøpe de bløteste posetøfflene som finnes i str kvinne og str aktivt barn, og gå opp å gi dem. Men snart er det paybacktime! Kommer bare til å sitte å le og kose meg hver gang ungen min hylgriner, for jeg vet at det høres en etg opp *mohahahaaaaa*