*** Klagetråd ***

Det håpet jeg også, men her har det stukket og "borret" i bekkenet i 2 uker uten at noe som helst skjer:(

neeeeei! jeg MÅ snart få slippe! har så mye ødem i beina (inkl. fotsålene) at huden verker :(:(:(

Æsj, har menssmerter og murringer i magen og ryggen. Men det har jeg hatt mange ganger, så er sikkert ikke et tegn på noenting. Bare irriterende å ligge her våken og ha vondt :/

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Forkjølelsen herjer i vei. Godt det er ei stund til termin så dette kan gå over. I tillegg da så er mannen noe redusert etter gårsdagens øl. Finnes det virkelig no verre enn en fyllesyk mann når du selv har vært klin edru de siste 9mnd :-/

Virkelig unødvendig å bli tett i hals og nese når lungefunksjonen alt er halvert btw ..

Har lenge hatt mye plager og vondter, men har liksom alltid hatt perioder i løpet av dagen som har vært fine. Men nå siste tiden har det liksom vært kronisk ett eller annet + utmattelse. Føler både at jeg ikke har krefter til forekommende fødsel, samt at målet fortsatt er så uendelig langt borte. Føles nesten uoverkommelig.

Må bare sutre igjen. Jordmor mente jeg burde ta jerntilskudd etter sist kontroll, og tok det en dag, og nå har jeg så vondt i magen at jeg holder på å krepere. Jern får være jern. Det tar jeg ikke igjen ihvertfall :(

Må bare sutre igjen. Jordmor mente jeg burde ta jerntilskudd etter sist kontroll, og tok det en dag, og nå har jeg så vondt i magen at jeg holder på å krepere. Jern får være jern. Det tar jeg ikke igjen ihvertfall :(

Er det piller eller flytende jern du tar? Tror det er pillene som er kjent for å ha den virkningen, så flytende kan være bedre for magen.

Er det piller eller flytende jern du tar? Tror det er pillene som er kjent for å ha den virkningen, så flytende kan være bedre for magen.
Var piller ja. Hemofer som skal være milde for magen. Kom plutselig på det da jeg satt oppe i hele natt pga mageknip, at slik var det da jeg tok jerntabeletter etter sist fødsel også:( Prøvde flere typer, men fikk dritvondt uansett. Kanskje prøve flytende da, det har jeg ikke prøvd før...

Her fikk det motsatt effekt. Tar en om dagen og flyr på do nesten hver time etter det:p Jeg fikk beskjed om å slutte på de om jeg ble hard i magen, men det er fordi jeg har så mye åreknuter i hele underlivet, og jern kunne visst forverre det.

Ååh, jeg er så kvalm. Hele magen føles ut som en sandsekk som presser alt nedover. Sitter med oppkast i halsen og orker ingenting. Bah :(

Jeg hater symaskiner!!! Men mest av alt hater jeg å sy det forpulte babynestet!!! Hælvete fryser til is før jeg får det til! Og jeg har brukt symaskin før. Til å sy fine firkantede ting som gardiner og puter. Men det babynestet, det jævla "enkelt-meg-i-renneræva" babynestet... Faen altså!

Sent from my iPhone using BV Forum

Jævla halsbrann! Har vært litt av og på, men nå er den tydeligvis blitt kronisk :-/ lever på en diett bestående av melk og kun melk :-P

Vil ha henne uuuuut! Men ikke et j tegn på at noe er på gang. Vet det er litt vel forhåpningsfullt 9 dager før termin, men dette er så langdrygt!

Skal rase litt sammen med dere ;)

Men først må jeg flire litt av deg Pusemor ;)
Det hjelper ikke akkurat med mage ;)

Jeg er så utrolig lei av å ha kipe kynnere på kvelden :P
Kjennes ut som om det starter, avstanden blir ned mot 7 minutter også er det sånn så lenge at jeg mister trua og går å legger meg...med ett håp om at jeg skal våkne med kjempevondt i løpet av natten..

Men det har bare blitt ett par turer opp i løpet av natta også våkner jeg uten noe vondter igjen på morgenen :P

Jeg hater symaskiner!!! Men mest av alt hater jeg å sy det forpulte babynestet!!! Hælvete fryser til is før jeg får det til! Og jeg har brukt symaskin før. Til å sy fine firkantede ting som gardiner og puter. Men det babynestet, det jævla "enkelt-meg-i-renneræva" babynestet... Faen altså!

Uff :( Hva er det du ikke får til da? Kanskje jeg har noen lure løsninger eller teknikker som gjør det lettere for deg! :)

Uff :( Hva er det du ikke får til da? Kanskje jeg har noen lure løsninger eller teknikker som gjør det lettere for deg! :)

Takk som byr, men nå er det sydd sammen. Var det kantbåndet som var værst, etterfulgt av å sy de siste hullene på slutten (der man har stuffet). Heldigvis har jeg en samboer, og sammen bannet og sydde vi oss igjennom. Da det var ferdig begynte jeg å gråte, men så begynte han å le, og da endte vi der. Nå er det som det er, men det blir ikke avbildet i noe magasin, for å si det sånn. :P

*pppprrrrrtttttt*

flatulens.. holder på å lette her! Og det hjelper ikke akkurat på trykket å ha en 3,5 kg makk som masserer tarmene mine Føler meg bare mer og mer sexy...

Kjente noe krypende i senga, skrudde på lyset, og der var det 2 ekle, store maur!
Åååå jeg HATER insekter så intenst! -Spessielt i senga mi!
Nå føles det som om det er maur her, enda jeg ikke ser noen. Skvetter plutselig til og klør og må se meg rundt.

I går natt høljregnet det her, men vinduet sto åpent på soverommet siden det er så varmt. Og jammen meg kom det plutselig hoppendes inn en fremmed (og søkkvåt og gjørmete) katt rett ned i senga mi!
Kan alle skogens ville dyr bare la meg være i freeeed?
Ahhhhgrrrr er irritert!
Får ikke sove fra før, men det hadde vært fint å kunne slappe av uten å ligge å vente på neste dyr som skal komme å ambushe meg om natta -.-

Er IKKE klar for masse besøk i dag.
Kommer IKKE til å være i godt humør!

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Back
Topp