*** Klagetråd ***

har nå hatt konstant klump i halsen i 2 døgn og har vel egentlig kommet frem til at det må være brokk jeg har fått. Faderullan så ekkelt! Blir bare verre også kjennes det ut som :( :'( svelger hele tiden, kjennes ut som om noe er stuck der, typ eplebit el.l.
Jeg har også klump i halsen, men fikk høre det var normalt nå på slutten!? :s pga halsbrann , lukkemuskel som ikke fungerer normalt osv. Det sksl bli helt borte av seg selv når det ikke er noe som presser på lenger !?
 
Jeg har også klump i halsen, men fikk høre det var normalt nå på slutten!? :s pga halsbrann , lukkemuskel som ikke fungerer normalt osv. Det sksl bli helt borte av seg selv når det ikke er noe som presser på lenger !?

det kom helt plutselig på meg. Er muskelspasmer pga reflux, ja. Kan forsvinne når refluxplagen forsvinner (etter fødsel), ellers så må det en logoped inn for å løse opp musklene. Snakket med KK, de hadde ikke egentlig noe annet råd enn å oppsøke lege. Gikk på Volvat og kom til hos ønh spesialist 30 min etter time hos allmennlege.
 
det kom helt plutselig på meg. Er muskelspasmer pga reflux, ja. Kan forsvinne når refluxplagen forsvinner (etter fødsel), ellers så må det en logoped inn for å løse opp musklene. Snakket med KK, de hadde ikke egentlig noe annet råd enn å oppsøke lege. Gikk på Volvat og kom til hos ønh spesialist 30 min etter time hos allmennlege.
Aha, okei. Har hatt det en ukes tid nå. Ble bekymra når du måtte igjennom så mye, men jeg fikk bare "det går over" :s slitsomt og ekkelt er det ihvnertfall :(
 
Hvorfor finnes det ikke universelle regler eller oppskrift, mal -hva som helst - som kunne fortalt akkurat NÅR fødselen vil starte?
Hvorfor har ingen funnet opp en digital fødselsberegner eller noe, der det kunne stått hvor lenge det var igjen til fødsel på en liten skjerm.
Jeg ønsker meg en sånn.

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
Hvorfor finnes det ikke universelle regler eller oppskrift, mal -hva som helst - som kunne fortalt akkurat NÅR fødselen vil starte?
Hvorfor har ingen funnet opp en digital fødselsberegner eller noe, der det kunne stått hvor lenge det var igjen til fødsel på en liten skjerm.
Jeg ønsker meg en sånn.

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Haha, enig! Forstår det spesielt siden du er så dårlig. Jeg er bare altfor nysgjerrig :p samtidig så gjør denne uvissheten at jeg ikke går rundt og gruer meg så jeg skal ikke klage.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Hvorfor finnes det ikke universelle regler eller oppskrift, mal -hva som helst - som kunne fortalt akkurat NÅR fødselen vil starte?
Hvorfor har ingen funnet opp en digital fødselsberegner eller noe, der det kunne stått hvor lenge det var igjen til fødsel på en liten skjerm.
Jeg ønsker meg en sånn.

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
Skulle vært en knapp man kunne trykke på når man var klar. Hater å vente, så nå gleder jeg meg bare til å føde :p
 
Håper d ikke blir fødsel de nermeste dagene! Her har vi fått omgangssyken i hus i natt :( regner med d er min tur om ett døgn eller to :(

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
Frøkna fikk omgangssyken i går, syns det passa veldig bra nå som jeg skal settes igang til helga:/.. Hun har heldigvis blitt bedre, men jeg går bare å venter på å merke symptomer, å sikkert bli syk selv:(.. Kunne ikke kommet på et værre tidspunkt, å vi som har gjort "alt" for å slippe unna svineriet nå, burde sikkert isolert oss helt har jeg skjønt nå:p..
Gjør ikke saken noe bedre at hovedbadet som er under oppussing og burde vært ferdig til påske, står halvferdig pga. Sykdom hos de som har jobben, så vi er uten mulighet til å ta en dusj her hjemme.. :(


Jente født juli 2011 ~ termin med lillebror, i april 2014 :)
 
Frøkna fikk omgangssyken i går, syns det passa veldig bra nå som jeg skal settes igang til helga:/.. Hun har heldigvis blitt bedre, men jeg går bare å venter på å merke symptomer, å sikkert bli syk selv:(.. Kunne ikke kommet på et værre tidspunkt, å vi som har gjort "alt" for å slippe unna svineriet nå, burde sikkert isolert oss helt har jeg skjønt nå:p..
Gjør ikke saken noe bedre at hovedbadet som er under oppussing og burde vært ferdig til påske, står halvferdig pga. Sykdom hos de som har jobben, så vi er uten mulighet til å ta en dusj her hjemme.. :(


Jente født juli 2011 ~ termin med lillebror, i april 2014 :)
Uff stakkars deg det var mye på en gang! Vi hadde nettopp den syka men jeg slapp, heldigvis! Håper du slipper..


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Uff stakkars deg det var mye på en gang! Vi hadde nettopp den syka men jeg slapp, heldigvis! Håper du slipper..


Sent from my iPhone using BV Forum

Vi har nok å stri med om dagen ja (har også endel andre kjipe utfordringer for tiden), jeg har heldigvis ikke merka noe til sykdommen enda, men går liksom å venter på det:/.. Værste som kan skje meg akkurat nå, å det ville jo bare vært så typisk min flaks å få omgangssyke nå.. :(


Jente født juli 2011 ~ termin med lillebror, i april 2014 :)
 
Må bare få ut svigers-frustrasjon.
Jeg sliter med utrolig "sprengt" følelse i underlivet etter fødselen. Har ikke fått do-gåingen i gang uten hjelpemiddel (lactulose), hemorideplager, og 8 i hb som gjør at jeg blir anpusten og svimmel av å stå og gå.
I tillegg har melkesprengen meldt seg, og jentungen dier og dier, er veldig sulten.

Dagen vi kom hjen fra sykehuset inviterte svigers på middag i påsken, men sambo sa til moren sin at nei, vi må nesten se an hvordan jeg og min form er.
Likevel får jeg melding idag om at de gler seg til vi kommer på middag alle tre på søndag.
Viss do-trangen melder seg hos meg rekker jeg jo såvidt frem før ting skjer:p Orker ikke tanken på å ikke være hjemne.

Igår meldte barseltårene seg, da de ville komme på besøk i 20-tida, mens jeg satt her med melkespreng, ømme brystvorter og en sulten baby.

De vil bare være snille og "ordne" for oss...
Men alt jeg vil er å være i fred!
Hver dag må jeg takke nei til nye tilbud, og av og til "går det ikke inn" hos de...
Kan vi ikke selv bestemme når vi er klare for besøk...
 
uff så kjedelig å lese junelol. Du har det akkkurat slik jeg fryktet det skulle bli med meg og mine svigers, men utenom et lite populært besøk søndag (hun kom natt til søndag) som heldigvis var høflig kortvarig, så har dette gått veldig bra! Føler med deg og håper du er kommet deg såpass til søndag at du kan glede deg til ferdig middag og å få vise frem elsklingen din. Ta det dag for dag og meld avbud om det ikke går. Disse dagene er bare deres!
 
Har så vondt i korsryggen+halebeinet!Og det forplanter seg bare videre oppover ryggen. Får ikke sove :'( Har vel sittet feil, og gått feil i dag. *trøtt og grinete*
 
Føler med deg Pusemor :(

Hadde endelig to netter der jeg fikk til å sovne, ingen rastløse føtter eller hender og lite verk i hoftene og lårene. Men så måtte akkurat denne natten bli jævlig :(

Rastløshet fra h****** og så vondt i hoftene.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Klager på utrolig såre nipplær og at amming enn så lenge er en pain fra hell!!!


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Bare tanken på å våkne i morgen og fortsatt være gravid -spy!
 
Back
Topp