*** Klagetråd ***

Våkna flere ganger i natt av menssmerter i både magen og ryggen. Frøkna i magen har vært mye våken, noe som er uvanlig til å være henne på den tiden av døgnet. Går nå rundt med de vanlige kynnerne jeg alltid har, er trøtt og sliten, og krangler allerede med han på 22 mnd. Er drittlei sånne her lurerier som kommer og går :mad:
 
Vært på overtidskontroll, og må opp igjen på onsdag om ingenting starter før det.
Livmorhals var heldigvis bare 1 cm og myk, og hadde 2 cm åpning, så jeg scoret bra på bishop-testen... Men kan de ikke bare sette meg i gaaaang. De estimerte baby til 4 kg... Hun trenger absolutt ikke ligge inni der og "godgjøre" seg lenger!!
 
Er ikke i form i dag. Så smått svimmel og litt kvalm, hatt mange vonde kynnere i tillegg. Måtte bare få opp gubben så han kunne ta minstemann så jeg fikk hvilt meg litt. Blir det ikke bedre i kveld når ungene er lagt så ringer jeg nok føden, har fått beskjed om å ringe om jeg føler meg rar i kroppen pga hellp med nr 1.
 
Spydd og løpt på do i hele dag, og har nå feber også. Vet ikke hvorfor, men slitsomt er det. :(

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
har hatt så mye vondter og ubehag i kveld altså! nesten så jeg lurer på om noe kan skje, men jeg våkner nok opp tjukk og feit og hoven i morgen også.
 
Spydd og løpt på do i hele dag, og har nå feber også. Vet ikke hvorfor, men slitsomt er det. :(

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Var visst/er visst matforgiftning. Typisk altså! Dumme egg!
Jeg er ikke så glad i egg en gang, og er alltid forsiktig, og så klarer jeg å bli dårlig av det.
 
Selvfølgelig gikk vannet ikveld! Og vi som ikke får barnevakter til snuppa før imorgen kveld! Får håpe på fødsel i barnehagens åpningstid imorgen da...
 
våkner med vondt i hele magen og nede i ryggen. Tror der er lange, vonde kynnere - eller luft. Hjelper ikke å snu meg, men blir litt bedre av å sitte/stå. Flottings! Jeg sover alltid så godt stående! Trodde jeg skulle få hvile litt før fødsel jeg, men dette er noe liknende i går natt...
 
Speil speil på veggen der hvem er tjukkest i verden nå :p uff!! Aldri vert så mange kilo før som jeg er nå.. kroppen er full i vann og jeg kjenner nesten ikke igjen mitt eget ansikt :( bra att svangerskapet snart er over :)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
Vondt i hodet i dag:( Føles i tillegg ut som om frøkna prøver å komme seg ut keisersnittarret, for der stikker det godt om dagen. Time hos jordmor i morra tidlig så skal helt klart ta det opp da. Hadde ikke sånne smerter i arret sist gang.
 
sånn! da var jeg lagt med beina høyt pga elefantføtter og hodet høyt pga sure oppstøt. Kjenner dette blir en behagelig natt, gitt :(:(
 
har nå hatt konstant klump i halsen i 2 døgn og har vel egentlig kommet frem til at det må være brokk jeg har fått. Faderullan så ekkelt! Blir bare verre også kjennes det ut som :( :'( svelger hele tiden, kjennes ut som om noe er stuck der, typ eplebit el.l.
 
har nå hatt konstant klump i halsen i 2 døgn og har vel egentlig kommet frem til at det må være brokk jeg har fått. Faderullan så ekkelt! Blir bare verre også kjennes det ut som :( :'( svelger hele tiden, kjennes ut som om noe er stuck der, typ eplebit el.l.

Å nei, så ekkelt og kjedelig! :(
Får du gått til legen?
 
venter på volvat for å få kameraslange ned i halsen, men er blitt advart om at jeg nok ikke kan hjelpes så lenge jeg er gravid. Men skal bli greit å finne ut hva det evt er..
 
Gjør vondt å sitte, gjør vondt å gå:( Føles ut som om underlivet skal revne i to, er helt mørbanka der nede. Herregud jeg gleder meg til å få henne ut så det slutter å gjøre vondt!!!
 
Gjør vondt å sitte, gjør vondt å gå:( Føles ut som om underlivet skal revne i to, er helt mørbanka der nede. Herregud jeg gleder meg til å få henne ut så det slutter å gjøre vondt!!!
ratet først enig, og så liker. men det jeg mener er å si jeg føler med deg og håper du får føde snart og at du blir kvitt plagene raskt etter :)
 
ratet først enig, og så liker. men det jeg mener er å si jeg føler med deg og håper du får føde snart og at du blir kvitt plagene raskt etter :)
Takk, skjønte hva du mente med ratinga:) Skal bli godt å bli ferdig, blir siste ungen det her nå;)
 
Back
Topp