Helt enig! I morra kl 06.45 er jeg like langt på vei som jeg var når vannet gikk med forrige. Føles ut som et nederlag å fortsatt gå rundt å ikke ha et plagg som dekker magenBare tanken på å våkne i morgen og fortsatt være gravid -spy!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Helt enig! I morra kl 06.45 er jeg like langt på vei som jeg var når vannet gikk med forrige. Føles ut som et nederlag å fortsatt gå rundt å ikke ha et plagg som dekker magenBare tanken på å våkne i morgen og fortsatt være gravid -spy!
Rett og slett fysisk og psykisk FERDIG med å være gravid for denne gang!
Orker ikke mer halsbrann, økende hemoroider, hoven dåse, pingvingange, halvert lungnefunksjon, melkesyre i ryggen osv osv ..
Har nå fattet et vedtak om å bure meg inne på soverommet til lillebror er ute, rett og slett streike i lag med helsen. Og spesielt ikke finne på å gå på do noensinne igjen
ALL medfølelse! Jeg har også lyst til å grave meg ned frem til det skjer noe. På godt og vondt må jeg daglig oppholde min 20mnd gammel datter - det får meg heldigvis på andre tanker, men fy å slitsomt det er nå!!!!! BUH!!! Når har du termin?
Har så syke smerter der nede etter revning og sting. Er alene med Mini, og bare å stå å skifte på han er så vondt.
I går lå jeg å gråt og gråt fordi ikkenoe hjalp.
Og har hb som falt fra 12 til 8 under fødsel, så nå er jeg Forferdelig sliten og anpusten av ingenting.
Håper dette ikke drøyer med å gå over!
Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
Har du fått resept på sheriproct stikkpiller? Det anbefaler jeg mot hemorider, og jeg fikk beskjed fra sykehuset i dag om at jeg ikke må være redd for å ta to daglig! I tillegg smører jeg jevnlig med salve. Det gjør jo så intenst vondt, og ødelegger såå mye! Anbefaler å bruke klut med lunket vann etter dobesøk, i stedet for toalettpapir.. Litt mere skånsomt!! Og du er ikke urenslig selvom du har hemorider!!!!!!!!Jeg vil ikke ha vondt i musa mi lenger. Det stikker og presser hele tia. Kjennes it som noe klemmer på klitten min konstant. Var jo heldig, revna ikke eller noe. Men fy å vondt jeg har alikevell. Og hemoroider; jeg hater dem. Så vondt og urenslig.
Har så syke smerter der nede etter revning og sting. Er alene med Mini, og bare å stå å skifte på han er så vondt.
I går lå jeg å gråt og gråt fordi ikkenoe hjalp.
Og har hb som falt fra 12 til 8 under fødsel, så nå er jeg Forferdelig sliten og anpusten av ingenting.
Håper dette ikke drøyer med å gå over!
Har så vanvittig vondt enda. Føles som om det aldri skal gå over. Er ikke i stand til å gå lengre enn på do, og nå tar jeg alle bleieskiftene i sengen. Klarer ikke sitte i en stol ute lengre engang.
Sjekket med speil der nede i går og grein nesten av synet som møtte meg. Ser ut som om de har ommøblert alt der nede når de sydde meg.
Kapitulerte i går og dro til foreldrene mine med katt og barn. Orket ikke være hjemme mer.
Tror jeg skal ringe barsel i dag, samt kjøpe meg lactulose. Dette ødelegger barseltiden min veldig
Nei, har ikke det. Men salva har hjulpet en god del nå på 3 dager. Neida, er ikke det. Men føles ut som at jeg aldri blir ren. Vasker skikkelig hver gang nå ^^ gleder meg til å bli tilnærmet normal der nede igjenHar du fått resept på sheriproct stikkpiller? Det anbefaler jeg mot hemorider, og jeg fikk beskjed fra sykehuset i dag om at jeg ikke må være redd for å ta to daglig! I tillegg smører jeg jevnlig med salve. Det gjør jo så intenst vondt, og ødelegger såå mye! Anbefaler å bruke klut med lunket vann etter dobesøk, i stedet for toalettpapir.. Litt mere skånsomt!! Og du er ikke urenslig selvom du har hemorider!!!!!!!!