Klarte å sprute glovarm stekefett på magen når jeg skulle lage middag...så nå svir det godt og det kommer små blemmer rundt omkring
Å huff! Sånn er så vondt!!
Gå å dusje magen i kaldt vann?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Klarte å sprute glovarm stekefett på magen når jeg skulle lage middag...så nå svir det godt og det kommer små blemmer rundt omkring
Har gått rundt med lunka klut for var alene med lillegutt. Hjalp litt, men svir vel ei stund til før det går over.Å huff! Sånn er så vondt!!
Gå å dusje magen i kaldt vann?
Har gått rundt med lunka klut for var alene med lillegutt. Hjalp litt, men svir vel ei stund til før det går over.
Æsj! Det er kjipt! Bestill nytt asap, kanskje du rekker å få nytt før helgaMista bankkortet mitt
Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
Æsj! Det er kjipt! Bestill nytt asap, kanskje du rekker å få nytt før helga
Sent from my iPhone using BV Forum
Hatt ei natt på sykehuset med blødning og rier. Er moden osv. Slumproppen har delvis gått. Ooh, tung natt
Takk detta er nok sikkert noe jeg må leve med til over ternim. (Skikkelig optimistisk i dag) venter på lege for å høre mer nå. BlæMasse lykke til nå!
Nå er du snart i mål!
Lei av halsbrann og rastløse ben!!! Klikker snart i vinkel!!!
Sent from my C6903 using BV Forum mobile app
Blitt syk igjen. (Mer)oppkast, feber, slapp, teit mage og vondt i hodet, ørene og halsen
Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app