*** Klagetråd ***

Mista bankkortet mitt :( :(

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
Æsj! Det er kjipt! Bestill nytt asap, kanskje du rekker å få nytt før helga :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Æsj! Det er kjipt! Bestill nytt asap, kanskje du rekker å få nytt før helga :)

Kan jo håpe :)
Skal sperre det nå når jeg kommer hjem hvertfall og så bestille nytt.
Jeg var på vei på helsekosten for å kjøpe bringebærbladkapsler, men når jeg kom dit var kortet borte. Kjipern!

Søvnmangel!! Ligger bare å hører på snorkinga til mannen når jeg legger meg og er oppe på do minst en gang før jeg sovner.. Så prøver jeg å sove lenge om morgenen siden det er så stille hær, men da våkner jeg tidlig..!!

Jeg er så lei. :( ingen matlyst, småkvalm, stikkninger i korsryggen og magen er øm og hard. Magen fungerer normalt men noe er rat alikevel :p haff. Føler det er noe nytt å klage på hver dag. Håper hver gang at det kanskje er ett tegn på at jeg snart er ferdig men har gitt opp det også :p

Føler det er noe å klage på hver dag nå jeg også.
Og så lurer jeg veldig på om alt er så ille sånn egentlig (for meg) som det føles, eller om jeg har 10doblet hormonnivå nå den aller siste tiden, sånn at alt føles 100 ganger verre enn det egentlig er?
Uansett så er jo min opplevelse av hverdagen min nå ikke helt på topp...

Rakk ikke do når jeg måtte spy, så måtte vaske badegulvet.... :(
Blir fint å slippe å være kvalm mer.

Masse lykke til nå! :)
Nå er du snart i mål! :D
Takk :) detta er nok sikkert noe jeg må leve med til over ternim. (Skikkelig optimistisk i dag) venter på lege for å høre mer nå. Blæ

Håoer formen din er litt bedre også :) kjedelig med oppkast -_-

Da jeg la meg i går kveld (22.30) hadde jeg ikke sovet mer enn ca 3,5 timer på ett og et halvt døyn :-/ fikk heldigvis sove ganske fort i går, men våknet av at samboeren ikke hadde slått av vekkerklokka da han dro på jobb i dag...! Mobilen lå på nattbordet og lyden ble høyere og høyere..! Og trøtte meg lå bare å ropte og kjefta på han, men han hadde våkna for fler timer siden av seg selv å dratt tidlig på jobb og bare tatt med jobb mobilen :-) jaja, da kommer han vertfall tidligere hjem i dag da :-D

Lei av halsbrann og rastløse ben!!! Klikker snart i vinkel!!!

Sent from my C6903 using BV Forum mobile app

Kan anbefale akupunktur for halsbrann ;) min er så å si borte og jeg hadde MASSE!!!

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Blitt syk igjen. (Mer)oppkast, feber, slapp, teit mage og vondt i hodet, ørene og halsen :(

Blitt syk igjen. (Mer)oppkast, feber, slapp, teit mage og vondt i hodet, ørene og halsen :(

Æsj :( Masse god bedring! :)

Back
Topp