*** Klagetråd ***

Herregud som det blåser her i hovedstaden da!

Sent from my iPhone using BV Forum

Bekkenlåsning og bekkenløsning. Alt er låst. Isjassmerter nedover hele høyre bein pluss att det er dobbelt så digert pga vann. Blæææ.. kiropraktor om en time. Håper det hjelper litt!

Vært på kontroll i dag og hb hadde gått fra 14,1 til 9,7, så da blir det jerntabletter i minst 2 uker :confused:

Hadde høyt blodtrykk i dag og jordmora var litt bekymret! Skal dit en tur over helga for å sjekke på nytt, kan jo være siden jeg har vært syk i 2 uker kanskje :-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Vil bare gråte, er så sliten :(
Lyst å frese fra meg om dama som kommenterte hvor stooor jeg liksom er, og hvor fæl jeg så ut mens jeg sto naken i dusjen i svømmehallen, og om brevet jeg fikk fra NAV når jeg kom hjem.
Men er så sliten at jeg ikke orker forklare det skikkelig en gang.
Er bare fortvila og utmattet :(

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Når du har verdens beste samboer, som gjør alt for deg, men du veit egentlig at han ikke helt skjønner hva du meiner og hvordan du har det, og du selv klarer egentlig ikke sette ord på det ..

vondt to plasser i ryggen. ligger jeg sånn at ene plassen ikke gjør vondt, gjør det vondt den andre plassen og vise versa. Sånn var det i natt også, i tillegg til leggkramper og en urolig unge i magen, så det ble dårlig med søvn. I tillegg er mannen sur for at jeg ikke bidrar med noe i heimen i dag- sier at han ikke er det men jeg kjenner til det humøret. Grunnen til at jeg har vondt er jo at jeg bidro i går for å slippe sutringen hans, så dette hjelper ikke akkurat på humøret.

Vil bare gråte, er så sliten :(
Lyst å frese fra meg om dama som kommenterte hvor stooor jeg liksom er, og hvor fæl jeg så ut mens jeg sto naken i dusjen i svømmehallen, og om brevet jeg fikk fra NAV når jeg kom hjem.
Men er så sliten at jeg ikke orker forklare det skikkelig en gang.
Er bare fortvila og utmattet :(
Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

venter selv på brev fra nav. fikk et for 3 uker siden om at arbeidsgiver ikke hadde sendt inn skjema. purret selv på arbeidsgiver, men har mine bange anelser om at det er mer problemer i vente og at jeg må søke på nytt. grr

På tide å ta et hint når det er så rotete at man nesten ikke vil være hjemme selv :-P

Maserier i hele kveld. Gjør så vondt i ryggen så nå vil jeg bare legge meg å sove. Vil virkelig ikke gå sånn her i mange uker til:(

venter selv på brev fra nav. fikk et for 3 uker siden om at arbeidsgiver ikke hadde sendt inn skjema. purret selv på arbeidsgiver, men har mine bange anelser om at det er mer problemer i vente og at jeg må søke på nytt. grr

Åh så slitsomt!
Det skulle ikke vært så vanskelig å få det til å gå rundt smertefritt når det er standard prosedyre når noen blir gravid å sende inn og behandle skjemaer.

Håper dere med dumme maserier slipper å ha det sånn og at det går over (eller helst har gått over! ):)
Forsvant bår jeg la meg, men har kommet jevnt å trutt hele dagen. Fant risputa mi frem og det hjalp på de verste smertene i ryggen ihvertfall:) Skal på vekstkontroll på tirsdag så skal nevne det for de da;)

oppdaget at jeg nok har vært mer ødematøs enn jeg visste. Målte omkrets lår (+3 cm) og legger (+1,5 cm), klovnefotføtter og pølsetær.

Merker at alle plagene samlet nå begynner å tære på psyken!
Er så lei av å være gravid, herregud!:P
Samboeren ble advart av kolleger i starten av svg.skapet om at jeg kom til å bli en "Ildsprutende drage".
I stad banna jeg høyt for meg selv pga. utrolig sviende smerter i ribbeina (dårlig plass inni der!), og mumla om at dette barnet kom til å være enebarn, og sambo sier "er det den ildsprutende dragen som endelig viser seg?".

Vondt hver dag, hele dagen, en eller annen plass. I lysken og bekkenet om natten, pluss minimum 5 dobesøk pr. natt. Vondt i ribbein og rygg på dagtid. Hjelper å stå oppreist, men da blir beina sykt opphovna og kynnerne tar helt av.

Blir helt deppa av tanken på at jeg faktisk kan gå en hel mnd til sånn som dette ("siste frist" er 14. april for mitt svg.skap).

Dagens syting:P Jeg liker ikke å syte for dette barnet er så ønsket, men nå er jeg så lei etter 5 mnd med dette:P

Back
Topp