Herregud som det blåser her i hovedstaden da!
Sent from my iPhone using BV Forum
Sent from my iPhone using BV Forum
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vært på kontroll i dag og hb hadde gått fra 14,1 til 9,7, så da blir det jerntabletter i minst 2 uker
Eneste er at jeg blir fort trøtt og sliten,også er jeg veldig bleikLav hb er ikke gøy :/
Det er vanlig at den synker litt når man er gravid, men det var jo ganske mye det har falt.
Merker du noe til det?
Eneste er at jeg blir fort trøtt og sliten,også er jeg veldig bleik
Vil bare gråte, er så sliten
Lyst å frese fra meg om dama som kommenterte hvor stooor jeg liksom er, og hvor fæl jeg så ut mens jeg sto naken i dusjen i svømmehallen, og om brevet jeg fikk fra NAV når jeg kom hjem.
Men er så sliten at jeg ikke orker forklare det skikkelig en gang.
Er bare fortvila og utmattet
Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
Her også...Maserier i hele kveld. Gjør så vondt i ryggen så nå vil jeg bare legge meg å sove. Vil virkelig ikke gå sånn her i mange uker til
venter selv på brev fra nav. fikk et for 3 uker siden om at arbeidsgiver ikke hadde sendt inn skjema. purret selv på arbeidsgiver, men har mine bange anelser om at det er mer problemer i vente og at jeg må søke på nytt. grr
Maserier i hele kveld. Gjør så vondt i ryggen så nå vil jeg bare legge meg å sove. Vil virkelig ikke gå sånn her i mange uker til
Her også...
Forsvant bår jeg la meg, men har kommet jevnt å trutt hele dagen. Fant risputa mi frem og det hjalp på de verste smertene i ryggen ihvertfall Skal på vekstkontroll på tirsdag så skal nevne det for de daHåper dere med dumme maserier slipper å ha det sånn og at det går over (eller helst har gått over! )