JaHjelpe meg! Lurte han på gallestein da eller?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
JaHjelpe meg! Lurte han på gallestein da eller?
Det høres ugreit ut! Kanskje ta deg en tur til lege for blodttykksmåling?Æsj... I dag holdt jeg på å svime av på jobb da jeg ble stående rett opp og ned ei lita stund.... ble kald I ansiktet, kvalm og ble så sinnssykt svimmel... hele synet ble uklart og holdt på å gå I bakken fram til jeg fikk satt meg.. så ufattelig ekkelt .:/
Rimelig ugreit... er så typisk. hadde egentlig legetime I dag kl 11 men pga teit tidspunkt så flyttet jeg jo den... har time til tirsdagen igjen, men hvis jeg får noe mer sånt før det får jeg ta en tur innom..Det høres ugreit ut! Kanskje ta deg en tur til lege for blodttykksmåling?
Tusen takk <3 godt flere syns det høres nesten umulig ut!Hjelpe meg, det høres faktisk nesten umulig ut. Haha. Uff. Masse lykke til med alt! Krysser fingrene for snarlig bedring.
Trøtt men sover så dårlig at jeg snart blir sprø.
Sover greit de første timene, så er det kun å ligge i vri seg etterpå...
Flere?
Må legge meg i senga før 7 på kvelden hver kveld, føler at jeg verker i hele bena og føler meg ukomfortabel i mitt eget skinn, er eneste måten å forklare det på.
Har også blitt sykemeldt 100% nå pga kvalme og ekstreme og plagsomme luftsmerter
Håper ting snart snur nå
Sykemeldt 100% pga kvalme på 5 uken. Fredag får lille på 2 år puss i øynene, lørdag får vi mld fra barnehagen om at noen har fått barnemark (ingenting hos oss foreløpig, heldigvis, men får jo litt hetta), søndag får lille feber og øynene klistrer seg igjen. Mannen må være hjemme fra jobb for jeg klarer ikke passe på henne alene. Heldigvis legetime 1245 i dag. Ahhh! Godt å få ut!
Fått øyekatarr her i huset også, fikk heldigvis time hos legen og medisiner i dag. God bedring til lille!Sykemeldt 100% pga kvalme på 5 uken. Fredag får lille på 2 år puss i øynene, lørdag får vi mld fra barnehagen om at noen har fått barnemark (ingenting hos oss foreløpig, heldigvis, men får jo litt hetta), søndag får lille feber og øynene klistrer seg igjen. Mannen må være hjemme fra jobb for jeg klarer ikke passe på henne alene. Heldigvis legetime 1245 i dag. Ahhh! Godt å få ut!
10+2! Men var lenge kvalm og uvel med den første. Pleier å si at de to ukene på overtid var de beste, bortsett fra at jeg var veldig tung og slitenHvor mange uker er du på vei? Jeg håper så at det går over etter 3 mnds tid .. slitsomt å ha sånn kvalne som det her i 9 mnd..
Ja, da har vi fått medisiner hos legen og en ørebetennelse på kjøpetFått øyekatarr her i huset også, fikk heldigvis time hos legen og medisiner i dag. God bedring til lille!
Du kan jo se an formen?Ja, da har vi fått medisiner hos legen og en ørebetennelse på kjøpetI tillegg er det første barnehagefotografering i morgen (septemberbaby som ikke fikk plass før i år) og jeg har gledet meg sånn! Kanskje vi bare skal stille opp til gruppefoto og droppe resten... sukk!