Klagemuren

I dag er jeg virkelig lei av alt :( Er alltid trøtt, fryser og lav på energi, men i dag har jeg så skrekkelig vondt i hodet i tillegg :(

Jeg har ikke tid til dette :/ For mye som skjer på skolen, og jobb, og ikke minst har jeg dårlig samvittighet for mine to små som jeg hverken har energi eller tålmodighet til :(

Men lysglimtet er at jeg skal til legen på torsdag! Han har ul apparat og jeg håper han kan si noe om hvor langt jeg er på vei.. Jeg tror ca 9 uker, men vet egentlig ikke :)

Jeg har så vondt i ryggen i dag at jeg gråter av smerte... Gubben må gjøre alt og jeg føler meg udugelig...

Jeg er kvalm. Kjempekvalm. Er 25% sykemeldt, tenkte at rolige morgener ville hjelpe...men nei.

Kvalm :(

Bekkenet blir bare verre og verre. Jeg er bare 9+0, er kjemperedd for at jeg skal få bekkenløsning :( Huff, tenker på det hele tiden...

Kvalm, trøtt, vondt i ryggen, sure oppstøt og end mer kvalm..... Bah... Huset står på huet og middagen må gutta ordne selv :p Gleder meg til å få tilbake litt energi og form så man slipper å føle seg helt elendig og ubrukelig :)

Trøtt men sover så dårlig at jeg snart blir sprø.
Sover greit de første timene, så er det kun å ligge i vri seg etterpå...

Flere?

Flere?
Går litt i perioder, men ja!

Flere?

Ja.. Sov fra 23 til 00.20.. Måtte på do da.. Å var så dårlig at jeg bare lå og vugget i fosterstilling i senga .. Så har ungene kommet inn litt sånn hversin gang i natt.. :o

Har vært sykemeldt noen uker pga kvalme og utmattelse. Føler meg litt bedre nå, så i dag har jeg både gått tur med hunden OG truffet ei venninne. Resultat: dødssliten, småfeber, kvalm og svimmel. Ååå :(
Den gode nyheten er vel at det funker bra å bare ta det heeeelt rolig.

Føler meg drit i dag, smerter i bekken/hofter og klør overalt!! Sulten hele tiden og trøtt!!! håper dagen i morgen blir bedre!!!

Er veldig kvalm! Trodde jeg var så heldig at jeg slapp unna kvalmen.. Den kom for fult i går. Nå prøver jeg å sove før jeg skal på nattevakt.. Æsj..

Våknet i natt med voldsomme magekramper øverst i magen :o var til leggen å tok prøver av lever og galle .. Helt jævlig faktisk

I dag har jeg et stort behov for å klage over det å bare være ringevikar :( formen er dritt, men skal jeg ha noe penger så må jeg jobbe... Men de neste fem ukene gruer jeg meg til... Skoleuke neste uke, etterfulgt av 4 uker med praksis og kurs med ene jobben :( skjønner ikke hvordan jeg skal holde ut!

I dag har jeg et stort behov for å klage over det å bare være ringevikar :( formen er dritt, men skal jeg ha noe penger så må jeg jobbe... Men de neste fem ukene gruer jeg meg til... Skoleuke neste uke, etterfulgt av 4 uker med praksis og kurs med ene jobben :( skjønner ikke hvordan jeg skal holde ut!
Kanskje det blir litt bedre før de fem ukene er over? Det er iallfall ikke helt umulig!

Kanskje det blir litt bedre før de fem ukene er over? Det er iallfall ikke helt umulig!
Håper det iallefall.. Akkurat nå føles det nesten umulig og uoppnåelig å både følge med på skolen, være fulle dager i praksis på småbarnsavdelingen i barnehagen, gjøre ferdig både kjøkken, gang og soverom OG følge opp sønnen :o sukk!
Måtte formen bedre seg snart! :( :p

Håper det iallefall.. Akkurat nå føles det nesten umulig og uoppnåelig å både følge med på skolen, være fulle dager i praksis på småbarnsavdelingen i barnehagen, gjøre ferdig både kjøkken, gang og soverom OG følge opp sønnen :o sukk!
Måtte formen bedre seg snart! :( :p
Hjelpe meg, det høres faktisk nesten umulig ut. Haha. Uff. Masse lykke til med alt! Krysser fingrene for snarlig bedring.

Back
Topp