Klagemuren

Æsj... I dag holdt jeg på å svime av på jobb da jeg ble stående rett opp og ned ei lita stund.... ble kald I ansiktet, kvalm og ble så sinnssykt svimmel... hele synet ble uklart og holdt på å gå I bakken fram til jeg fikk satt meg.. så ufattelig ekkelt .:/

Æsj... I dag holdt jeg på å svime av på jobb da jeg ble stående rett opp og ned ei lita stund.... ble kald I ansiktet, kvalm og ble så sinnssykt svimmel... hele synet ble uklart og holdt på å gå I bakken fram til jeg fikk satt meg.. så ufattelig ekkelt .:/
Det høres ugreit ut! Kanskje ta deg en tur til lege for blodttykksmåling?

Det høres ugreit ut! Kanskje ta deg en tur til lege for blodttykksmåling?
Rimelig ugreit... er så typisk. hadde egentlig legetime I dag kl 11 men pga teit tidspunkt så flyttet jeg jo den... har time til tirsdagen igjen, men hvis jeg får noe mer sånt før det får jeg ta en tur innom..

Lei av at mannen ikke har forståelse for at jeg kaskje har en grunn for å være litt mer en trett og sliten en til vanlig.

Må legge meg i senga før 7 på kvelden hver kveld, føler at jeg verker i hele bena og føler meg ukomfortabel i mitt eget skinn, er eneste måten å forklare det på.
Har også blitt sykemeldt 100% nå pga kvalme og ekstreme og plagsomme luftsmerter :(

Håper ting snart snur nå

Æsj nå må jeg bare klage litt altså. Siden fredag har lillemor på 15 mnd hatt opp mot 40 i feber. Veldig av og på, men perioder oppi 40 men fortsatt ved godt mot!.. Hun har sovet på rommet sammen med oss og vært så urolig i perioder stakkar. I natt var hun plutselig nede i 35,8 og så kald slik at hun sov i sengen vår. Jeg har da i hele helgen sovet fryktelig dårlig fordi jeg har følt for å passe på jenta mi og har i tillegg blitt syk selv nå. Æsj altså.. Lillemor har heldigvis vært i vesentlig bedre form i dag, men fortsatt 39 nå før natta. Så spørs om mor og lillemor blir hjemme for å hvile i morgen!

Trøøøøtt og sliiiiten!

Hvor ble energien min av?
Kvalm, trøtt, sur, nedfor, bekymret.
Generelt mye som skjer med denne kroppen og hodet nå.

Trøtt men sover så dårlig at jeg snart blir sprø.
Sover greit de første timene, så er det kun å ligge i vri seg etterpå...

Flere?

Jepp, jeg vrir meg hele natten. Noen netter er verre enn andre. Men typisk for meg er at jeg 80 prosent av nattetiden er jeg supervarm, bare koker! Så da sover jeg med dynetrekket bare, og stikker beina og armene på utsida men likevel varm.. og har bare 5 grader på ovnen.. også blir jeg kald og fryser som en gal. Må kle på meg bukse, t skjorte og genser og hvertfall sokker også sovner jeg og noen ganger holder det til jeg våkner med alle klærne på, andre ganger våkner jeg noen timer senere og må skrelle av klærne.. er det sånn du og har det? flere andre som har det sånn på natta?

Må legge meg i senga før 7 på kvelden hver kveld, føler at jeg verker i hele bena og føler meg ukomfortabel i mitt eget skinn, er eneste måten å forklare det på.
Har også blitt sykemeldt 100% nå pga kvalme og ekstreme og plagsomme luftsmerter :(

Håper ting snart snur nå

Jeg er også sykemeldt 100 prosent pga kvalme :(. Er så rart å være sykemeldt.. også pga dette.. jeg trodde jeg skulle slippe unna alt sånt kjipt men.. den gang ei gitt! håper også det gir seg.. fikk 2 uker først så skal vi se hvordan det går..

Sykemeldt 100% pga kvalme på 5 uken. Fredag får lille på 2 år puss i øynene, lørdag får vi mld fra barnehagen om at noen har fått barnemark (ingenting hos oss foreløpig, heldigvis, men får jo litt hetta), søndag får lille feber og øynene klistrer seg igjen. Mannen må være hjemme fra jobb for jeg klarer ikke passe på henne alene. Heldigvis legetime 1245 i dag. Ahhh! Godt å få ut!

Sykemeldt 100% pga kvalme på 5 uken. Fredag får lille på 2 år puss i øynene, lørdag får vi mld fra barnehagen om at noen har fått barnemark (ingenting hos oss foreløpig, heldigvis, men får jo litt hetta), søndag får lille feber og øynene klistrer seg igjen. Mannen må være hjemme fra jobb for jeg klarer ikke passe på henne alene. Heldigvis legetime 1245 i dag. Ahhh! Godt å få ut!

Hvor mange uker er du på vei? Jeg håper så at det går over etter 3 mnds tid .. slitsomt å ha sånn kvalne som det her i 9 mnd..

Fått øyekatarr her i huset også, fikk heldigvis time hos legen og medisiner i dag. God bedring til lille!

Hvor mange uker er du på vei? Jeg håper så at det går over etter 3 mnds tid .. slitsomt å ha sånn kvalne som det her i 9 mnd..
10+2! Men var lenge kvalm og uvel med den første. Pleier å si at de to ukene på overtid var de beste, bortsett fra at jeg var veldig tung og sliten :p

Fått øyekatarr her i huset også, fikk heldigvis time hos legen og medisiner i dag. God bedring til lille!
Ja, da har vi fått medisiner hos legen og en ørebetennelse på kjøpet :p I tillegg er det første barnehagefotografering i morgen (septemberbaby som ikke fikk plass før i år) og jeg har gledet meg sånn! Kanskje vi bare skal stille opp til gruppefoto og droppe resten... sukk!

Ja, da har vi fått medisiner hos legen og en ørebetennelse på kjøpet :p I tillegg er det første barnehagefotografering i morgen (septemberbaby som ikke fikk plass før i år) og jeg har gledet meg sånn! Kanskje vi bare skal stille opp til gruppefoto og droppe resten... sukk!
Du kan jo se an formen? :) øyekatarren kan man fint gå i bhg med når behandling er startet, men sikkert ikke noe særlig om formen ellers er slapp?

Back
Topp