Kjønn?

Blir så syyykt spennende! Nei, skal til legen i morgen for første time. Så da blir henvisning til ul, nipt og hele bøttebaletten sendt:dance011 kjenner det blir mer reelt i morgen! Men har jo seff priv ul I desember, men for tidlig med noe kjønn da :joyful:
Har fått time til OUL 29. Jan (18+0), antar vi kanskje får vite kjønn da? :love017

Har TUL 15. des (11+4) og 26. des (13+1), men det er vel for tidlig for kjønn?
 
Har fått time til OUL 29. Jan (18+0), antar vi kanskje får vite kjønn da? :love017

Har TUL 15. des (11+4) og 26. des (13+1), men det er vel for tidlig for kjønn?
Den i romjulen kan være en mulighet. Om baby fungerer og om vedkommende som foretar ultralyden er villig! Det er ikke alltid:wideyed:

Med vår første (13+ noe) så var ikke mini samarbeidsvillig, så vi fikk ikke vite før OUL, det var laaaange uker! :wacky:
 
Har fått time til OUL 29. Jan (18+0), antar vi kanskje får vite kjønn da? :love017

Har TUL 15. des (11+4) og 26. des (13+1), men det er vel for tidlig for kjønn?

Uke 13 er ikke nødvendigvis for tidlig, men med en feilmargin såklart :love2 her er min gutt i uke 13 på innvendig ul, ikke noen tvil der (bilde tatt underfra, så man ser rett opp i to rumpeballer og en guttetiss):laughing002 IMG_4859.png
 
Den i romjulen kan være en mulighet. Om baby fungerer og om vedkommende som foretar ultralyden er villig! Det er ikke alltid:wideyed:

Med vår første (13+ noe) så var ikke mini samarbeidsvillig, så vi fikk ikke vite før OUL, det var laaaange uker! :wacky:
Så lenge lille er frisk er ikke kjønn så farlig, kunne ventet til fødsel for min del - men samboer har null tålmodighet for akkurat kjønn :knegg: Er første barn, og da føles kjønn veldig likegyldig, mens med nr 2 og evt 3 er jeg kanskje mer nysgjerrig!:Heartred

Så med mindre den som utfører ultralyden spør kommer ikke jeg til å pushe, vil unngå feil kjønn hvertfall haha.

Og jeg er ganske sikker på gutt, og de kan vel lettere vise seg frem?:smiley-angelic006
 
Uke 13 er ikke nødvendigvis for tidlig, men med en feilmargin såklart :love2 her er min gutt i uke 13 på innvendig ul, ikke noen tvil der (bilde tatt underfra, så man ser rett opp i to rumpeballer og en guttetiss):laughing002 Vis vedlegget 420166
Haha der ja! Har veldig sterk følelse på gutt, så mulig det kan synes i uke 13 :smiley-angelic006:Heartred
 
Så lenge lille er frisk er ikke kjønn så farlig, kunne ventet til fødsel for min del - men samboer har null tålmodighet for akkurat kjønn :knegg: Er første barn, og da føles kjønn veldig likegyldig, mens med nr 2 og evt 3 er jeg kanskje mer nysgjerrig!:Heartred

Så med mindre den som utfører ultralyden spør kommer ikke jeg til å pushe, vil unngå feil kjønn hvertfall haha.

Og jeg er ganske sikker på gutt, og de kan vel lettere vise seg frem?:smiley-angelic006
Wow jeg hadde aldri greid å vente til fødsel, jeg er ALT for nysgjerrig :hilarious: haha ja min mini viste seg ordentlig frem ved OUL, hun som utførte brukte 1 sek på å se :hilarious:

Er det noe som gjør at du er sikker på gutt? :love7
 
Wow jeg hadde aldri greid å vente til fødsel, jeg er ALT for nysgjerrig :hilarious: haha ja min mini viste seg ordentlig frem ved OUL, hun som utførte brukte 1 sek på å se :hilarious:

Er det noe som gjør at du er sikker på gutt? :love7
Bare gutter i familien på begge sider :love017 Og magefølelsen har vært sikker siden jeg ble gravid! Symptomer tror jeg ikke på, med tanke på at det er første og jeg ikke kan sammenligne - så kun gener og magefølelse! Alltid tenkt at første blir gutt:Heartred
 
Er så annerledes gravid denne gangen med uren hud og mer kvalme enn sist, så hvis jeg skal tippe noe akkurat nå tipper jeg jente :)
 
Magefølelsen min sier jente, blir spennende å se! Når får man vite kjønnet?
Enkelte studier har vist ca. 90% sikkerhet etter uke 14. Det er i Norge lov å opplyse om kjønn ved bruk av ultralyd etter uke 12. Bruk av NIPT for å vurdere kjønn har blitt aktuelt i løpet av de siste 10 årene, og her i Norge siden NIPT ble tillatt i 2021.
 
Back
Topp