Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vanligvis på ordinær UL rundt uke 18, men kjønn kan ses på TUL uke 12/13 i noen få tilfeller, men kan vise seg å ikke stemmeMagefølelsen min sier jente, blir spennende å se! Når får man vite kjønnet?
Spennende! Noen symptomer som er grunnen til det?Jeg tror jeg bytter magefølelsen til jente jeg
Litt mer uren hud og kviser, noe jeg aldri har. Men det er noe med den følelsen jeg har, kan ikke helt beskrive detSpennende! Noen symptomer som er grunnen til det?
Åå blir spennende da Har du fått dato for OUL?Litt mer uren hud og kviser, noe jeg aldri har. Men det er noe med den følelsen jeg har, kan ikke helt beskrive det
Blir så syyykt spennende! Nei, skal til legen i morgen for første time. Så da blir henvisning til ul, nipt og hele bøttebaletten sendt kjenner det blir mer reelt i morgen! Men har jo seff priv ul I desember, men for tidlig med noe kjønn daÅå blir spennende da Har du fått dato for OUL?
Har fått time til OUL 29. Jan (18+0), antar vi kanskje får vite kjønn da?Blir så syyykt spennende! Nei, skal til legen i morgen for første time. Så da blir henvisning til ul, nipt og hele bøttebaletten sendt kjenner det blir mer reelt i morgen! Men har jo seff priv ul I desember, men for tidlig med noe kjønn da
Den i romjulen kan være en mulighet. Om baby fungerer og om vedkommende som foretar ultralyden er villig! Det er ikke alltidHar fått time til OUL 29. Jan (18+0), antar vi kanskje får vite kjønn da?
Har TUL 15. des (11+4) og 26. des (13+1), men det er vel for tidlig for kjønn?
Har fått time til OUL 29. Jan (18+0), antar vi kanskje får vite kjønn da?
Har TUL 15. des (11+4) og 26. des (13+1), men det er vel for tidlig for kjønn?
Så lenge lille er frisk er ikke kjønn så farlig, kunne ventet til fødsel for min del - men samboer har null tålmodighet for akkurat kjønn Er første barn, og da føles kjønn veldig likegyldig, mens med nr 2 og evt 3 er jeg kanskje mer nysgjerrig!Den i romjulen kan være en mulighet. Om baby fungerer og om vedkommende som foretar ultralyden er villig! Det er ikke alltid
Med vår første (13+ noe) så var ikke mini samarbeidsvillig, så vi fikk ikke vite før OUL, det var laaaange uker!
Haha der ja! Har veldig sterk følelse på gutt, så mulig det kan synes i uke 13Uke 13 er ikke nødvendigvis for tidlig, men med en feilmargin såklart her er min gutt i uke 13 på innvendig ul, ikke noen tvil der (bilde tatt underfra, så man ser rett opp i to rumpeballer og en guttetiss) Vis vedlegget 420166
Wow jeg hadde aldri greid å vente til fødsel, jeg er ALT for nysgjerrig haha ja min mini viste seg ordentlig frem ved OUL, hun som utførte brukte 1 sek på å seSå lenge lille er frisk er ikke kjønn så farlig, kunne ventet til fødsel for min del - men samboer har null tålmodighet for akkurat kjønn Er første barn, og da føles kjønn veldig likegyldig, mens med nr 2 og evt 3 er jeg kanskje mer nysgjerrig!
Så med mindre den som utfører ultralyden spør kommer ikke jeg til å pushe, vil unngå feil kjønn hvertfall haha.
Og jeg er ganske sikker på gutt, og de kan vel lettere vise seg frem?
Bare gutter i familien på begge sider Og magefølelsen har vært sikker siden jeg ble gravid! Symptomer tror jeg ikke på, med tanke på at det er første og jeg ikke kan sammenligne - så kun gener og magefølelse! Alltid tenkt at første blir guttWow jeg hadde aldri greid å vente til fødsel, jeg er ALT for nysgjerrig haha ja min mini viste seg ordentlig frem ved OUL, hun som utførte brukte 1 sek på å se
Er det noe som gjør at du er sikker på gutt?
Enkelte studier har vist ca. 90% sikkerhet etter uke 14. Det er i Norge lov å opplyse om kjønn ved bruk av ultralyd etter uke 12. Bruk av NIPT for å vurdere kjønn har blitt aktuelt i løpet av de siste 10 årene, og her i Norge siden NIPT ble tillatt i 2021.Magefølelsen min sier jente, blir spennende å se! Når får man vite kjønnet?