Kjønn?

Trodde jente selv på forrige, ble gutt... har ikke fått noen magefølelse ennå! Kanskje den kommer om noen uker :joyful:

Hadde vært sykt praktisk med gutt med tanke på at vi har et tonn klær, mest navy osv. liggende - og førstemann kom i starten av juni, så det er bare 6-7 uker mellom terminene her. Da bør jo sesongene stemme sånn noenlunde også :)
 
Vi visste ikke kjønnet med datteren vår og skal ikke vite denne gangen heller :) Har en følelse på at det er en jente:Heartpink
 
Vi visste ikke kjønnet med datteren vår og skal ikke vite denne gangen heller :) Har en følelse på at det er en jente:Heartpink
Så spennende! Hvordan var det å få vite det akkurat når du fødte, syns du? Visste jordmor at dere ikke visste? :)
 
Så spennende! Hvordan var det å få vite det akkurat når du fødte, syns du? Visste jordmor at dere ikke visste? :)
Jordmor visste det ja :) Det var mer spennende i forkant enn under selve fødselen synes jeg. Var så sliten på det tidspunktet at jeg registrerte det nesten ikke :p
 
Jordmor visste det ja :) Det var mer spennende i forkant enn under selve fødselen synes jeg. Var så sliten på det tidspunktet at jeg registrerte det nesten ikke :p
Uff ja akkurat det skjønner jeg, var ikke så mye jeg fikk med meg heller helt i slutten… Men veldig spennende ja! Fikk nesten lyst å gjøre det sånn selv denne gangen, men jeg er alt for nysgjerrig, så jeg klarer nok ikke det :hilarious:
 
I følge det kinesiske fødselskartet skal det bli en jente og det stemte sist gang med sønnen, så jeg velger å stole på det og jeg tror det blir en jente. Ting føles annerledes denne gangen men blir glad for gutt og :happy119
 
Uff ja akkurat det skjønner jeg, var ikke så mye jeg fikk med meg heller helt i slutten… Men veldig spennende ja! Fikk nesten lyst å gjøre det sånn selv denne gangen, men jeg er alt for nysgjerrig, så jeg klarer nok ikke det :hilarious:
Jeg anbefaler det veldig! Supergøy! Er også veldig nysgjerrig så ble overrasket over at jeg klarte det, men det var også veldig gøy å se reaksjonene til alle rundt for de forventet at vi skulle vite det :)
 
Jeg anbefaler det veldig! Supergøy! Er også veldig nysgjerrig så ble overrasket over at jeg klarte det, men det var også veldig gøy å se reaksjonene til alle rundt for de forventet at vi skulle vite det :)
Hvordan gjorde du det mtp. redebygging og innkjøp på forhånd? Føler så mye enten er blått eller rosa av det til de minste, ikke bare klær, men andre ting også! :dummy::dummy1:
 
Hvordan gjorde du det mtp. redebygging og innkjøp på forhånd? Føler så mye enten er blått eller rosa av det til de minste, ikke bare klær, men andre ting også! :dummy::dummy1:
Vi kjøpte alt nøytralt, men flere steder var det kun rosa eller blått følte vi. Vi endte opp med endel av alle farger bortsett fra rosa :) Veldig praktisk med tanke på arving også! Jeg personlig er ikke så glad i babyrosa og babyblått uansett om jeg hadde visst kjønn. Da synes jeg gul, grønn, brun osv er finere :) Seng og øvrig interiør er hvitt og vognen er svart. Fortsatt kjøper vi mye nøytralt til henne, men får litt «jentete» farger i gaver og det er helt greit:)
 
Vi kjøpte alt nøytralt, men flere steder var det kun rosa eller blått følte vi. Vi endte opp med endel av alle farger bortsett fra rosa :) Veldig praktisk med tanke på arving også! Jeg personlig er ikke så glad i babyrosa og babyblått uansett om jeg hadde visst kjønn. Da synes jeg gul, grønn, brun osv er finere :) Seng og øvrig interiør er hvitt og vognen er svart. Fortsatt kjøper vi mye nøytralt til henne, men får litt «jentete» farger i gaver og det er helt greit:)
Skjønner! Ja, vi hadde lite babyblått vi også, men det var nesten umulig å unngå litt når vi tross alt allerede visste kjønn. Spennende tanke å la være å vite, skal snakke litt med mannen og se. Tviler på han blir med på idéen, men er jo greit å lufte det da :joyful:
 
Har følt jente siden jeg testa meeeen litt usikker nå!

Er det ikke noe som sier at hvis unnfangelsen skjer tidlig i eggløsning så er det jentesædcellene som har utholdenhet til å svømme helt opp? Vet unnfangelsen skjedde første dag i eggløsning:confused013:signs004:laughing005
 
Har jo vært sikker på at det er gutt, men de siste ukene har fått meg til å lure litt likevel :happy090 blir så spennende å finne ut:love017:Heartred
 
Tipper jente, da det er for godt til å være sant hvis vi får gutt denne gangen ❤️
 
Jeg har vært gravid to ganger tidligere, første gang med gutt og andre med jente. Husker ikke å ha vært dårlig med jenta, men var det med gutten. Hadde også rart symptom som dobbeltnys med gutten og trippelnys med jenta. Så langt har jeg fått dobbeltnyset, så jeg føler litt det er en gutt!
 
Magefølelsen min sier jente, blir spennende å se! Når får man vite kjønnet?
 
Back
Topp