Kjønn?

Enig! Det blir spennende å se! Jeg har veldig guttefølelse, veldig annerledes form nå. Spydde mye mer med jentene og sleit så md huden. Kvalm nå også, men spyr mindre og så fin i huden!
 
Har null feeling på ka det e denne gangen, men ungene og mannen her hjemme sier alle jente :laughing002 så då får eg og si jente til vi vet noe mer:laughing002
 
Jeg tror gutt og samboer tror jente :love017 Vi har en jente fra før, men begge kjønn er like velkommen! Mitt største ønske er at h*n er frisk :Heartred
 
Hvordan "vet" dere? Dette er min første graviditet, og forhåpentligvis første barn. Jeg føler virkelig ingenting (annet enn kvalme)
 
Hvordan "vet" dere? Dette er min første graviditet, og forhåpentligvis første barn. Jeg føler virkelig ingenting (annet enn kvalme)

Vet ikke, bare magefølelse. Høres sikkert teit ut, men når jeg ser for meg baby bli født og lagt på brystet mitt ser jeg en jente. Trodde jente med første også, og det var gutt så :laughing002
 
Jeg har oppdatert nå. Men mister litt oversikten
Hvis jeg nå har glemt noen så fint om dere skriver det slik:

Mai2016april2018 - gutt

Da blir det litt lettere jobb å kopiere. Fjernet to jeg har fått med meg mistet. Men er det noen andre som skal bort? :(

De første TOUL kommer vell neste uke? Så da kan det jo hende det kommer noen flere meldinger med en pekepinn! Herregud så spennende.

Jeg har to jenter fra før, da var jeg mye dårligere enn nå og fikk masse kviser. Nå er huden overraskende fin og mindre kvalm. Så tror og har magefølelse på gutt, annen mann denne gangen og genene hans tilsier utvilsomt gutt :)
 
Jeg har oppdatert nå. Men mister litt oversikten
Hvis jeg nå har glemt noen så fint om dere skriver det slik:

Mai2016april2018 - gutt

Da blir det litt lettere jobb å kopiere. Fjernet to jeg har fått med meg mistet. Men er det noen andre som skal bort? :(

De første TOUL kommer vell neste uke? Så da kan det jo hende det kommer noen flere meldinger med en pekepinn! Herregud så spennende.

Jeg har to jenter fra før, da var jeg mye dårligere enn nå og fikk masse kviser. Nå er huden overraskende fin og mindre kvalm. Så tror og har magefølelse på gutt, annen mann denne gangen og genene hans tilsier utvilsomt gutt :)
Jeg mener at Oidapoida ba om å bli tatt bort fra terminlisten
 
Jeg har oppdatert nå. Men mister litt oversikten
Hvis jeg nå har glemt noen så fint om dere skriver det slik:

Mai2016april2018 - gutt

Da blir det litt lettere jobb å kopiere. Fjernet to jeg har fått med meg mistet. Men er det noen andre som skal bort? :(

De første TOUL kommer vell neste uke? Så da kan det jo hende det kommer noen flere meldinger med en pekepinn! Herregud så spennende.

Jeg har to jenter fra før, da var jeg mye dårligere enn nå og fikk masse kviser. Nå er huden overraskende fin og mindre kvalm. Så tror og har magefølelse på gutt, annen mann denne gangen og genene hans tilsier utvilsomt gutt :)
Jeg har TOUL neste uke - veldig spennende håper de kan se noe
 
Jeg har tatt feil på de to første, og siden jeg har følelse på jente sier jeg det blir gutt denne gangen:hilarious:
 
Back
Topp