Kjønn?

Jeg tror kanskje gutt. Svangerskapet hittil føles ganske annerledes enn sist, så tenker kanskje kjønn på lille i magen kan være årsaken.
Tia - gutt
 
Har to jenter fra før, og svangerskapet er veldig likt så langt, men jeg velger likevel å tviholde på at vi får en gutt denne gangen :hilarious:
 
Hmm, i det siste så har jeg begynt å få mer følelse på guttebaby, så tror jeg må bytte til :Heartblue
 
Har vært sikker på gutt, men nå blir jeg mer og mer usikker.. Mye kviser, slik som med jenta.., så kanskje?? Spiller ingen rolle, denne gangen vurderer jeg faktisk å ikke vite. Vi har alt til både gutt og jente uansett :love2
 
Jeg tror det er gutt, men det er kanskje ønsketenkning?
Har to jenter og en gutt som har lenge bedt om en lillebror ☺️

Mitt første svangerskap var helt nydelig, litt kvalm første trimester, men ellers masse energi og GLØD - det ble gutt.
Andre svangerskap fullstendig motsatt, skikkelig kvalm og spydde fram til 17/18 uker. Følte meg stygg.
Gikk ned 10kg med kvalmen, men gikk så opp 35kg - jente.
Tredje svangerskap nokså likt det første, var sikker på at dette var en gutt, men det ble en lillesøster.
Hun er nokså lik broren da karaktermessig

Foreløpig er fjerde svangerskapet også likt første og tredje, litt kvalm og veldig trøtt for tiden, går og venter på gløden
 
Har vært sikker på gutt, men nå blir jeg mer og mer usikker.. Mye kviser, slik som med jenta.., så kanskje?? Spiller ingen rolle, denne gangen vurderer jeg faktisk å ikke vite. Vi har alt til både gutt og jente uansett :love2
Jeg også har begynt å få en del kviser og ekstremt mye mer kvalme de siste to ukene, så har begynt å si til folk «det er sikkert jente» :knegg: Hatt magefølelse på gutt siden jeg ble gravid, men de siste to ukene har jeg blitt såå usikker! Craver fortsatt salt mer enn søtt da!
 
Jeg trodde det var gutt frem til uke 9, følte meg "freshere" enn før med finere hud etc.. gleden ble kortvarig, for nå kom kviseutbruddet :bag: har også lagt på meg mye på kort tid (allerede nesten 5 kg, var tynn i utgangspunktet), så blir nok ei jente til :p har to jenter fra før
 
Back
Topp