Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sånn er det her også. Var sikker på jente når kvalmen kom så tidlig. Men nå tror jeg gutt Men svaret får vi når ungen er uteHmm, i det siste så har jeg begynt å få mer følelse på guttebaby, så tror jeg må bytte til
Vi har en gutt og ei jente fra før. Så denne gangen vil vi ikke vite kjønn før ungen er ute og vi selv får se for første gangNoen som vurderer å ikke få vite kjønn?
Ja, dette er nr 3 og vi har ikke tenkt å få vite det. Det er mannen som er mest pådriver for det, så spennende om jeg klarer å ikke spørreNoen som vurderer å ikke få vite kjønn?
Vi og venter nr.3, har en av hver fra før, har litt lyst å ikke vite jaNoen som vurderer å ikke få vite kjønn?
Vurderer det selv ogsåVi og venter nr.3, har en av hver fra før, har litt lyst å ikke vite ja
Jeg også har begynt å få en del kviser og ekstremt mye mer kvalme de siste to ukene, så har begynt å si til folk «det er sikkert jente» Hatt magefølelse på gutt siden jeg ble gravid, men de siste to ukene har jeg blitt såå usikker! Craver fortsatt salt mer enn søtt da!Har vært sikker på gutt, men nå blir jeg mer og mer usikker.. Mye kviser, slik som med jenta.., så kanskje?? Spiller ingen rolle, denne gangen vurderer jeg faktisk å ikke vite. Vi har alt til både gutt og jente uansett
Åå gratulerer med en liten prinsesseJeg tok feil i magen er det ei lita jente
Tusen takkÅå gratulerer med en liten prinsesse