Førstespire98 - gutt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kaster heldigvis ikke opp og blir ikke trigget av noe spesielt.. bare generelt kvalm så det kunne vært mange ganger verre, men slitsomt uansettJeg har to sykt irriterende og store kviser Er sjukt oppblåst selv, såpass at det gjør vondt.. ikke bra.
Er kvalmen veldig ille? Blir den trigget, kommer uansett, kaster du opp?
Ganske likt som deg her, har 2 jenter og dette blir sistemann! Med nr 2 fikk vi vite på tidlig ul 13+1 at det helt klart var gutt. På neste ul var det jente, så gutt og på oul var det jente igjen. Vi bestilte 3D uk for å få oppklart kjønn. Så nå har jeg null magefølelse fordi jeg ikke tørr å ha forhåpninger om gutt og regner med det blir jente. Begge deler er like velkommen, jente er jo super praktisk mtp at vi har alt vi trenger, men hadde vært gøy med en gutt til forandring også. Tipper det blir jente (men mest fordi jeg ikke vil bli skuffa på ul).Tanker, følelser og mistanke om kjønn gøy å se om det stemmer!
Jeg har to jenter fra før.
Mannen har kun gutte søsken og søskenbarn i familien, har en følelse av at noe er annerledes denne gangen. Et lite håp om kanskje en liten guttebaby. Kinesisk fødselskalender sier jente, men stemte ikke med de to første.
Selvfølgelig viktigst at det er et friskt barn