Kjønn?

Jeg har to sykt irriterende og store kviser :confused005 Er sjukt oppblåst selv, såpass at det gjør vondt.. ikke bra.

Er kvalmen veldig ille? :Heartred Blir den trigget, kommer uansett, kaster du opp?
Kaster heldigvis ikke opp og blir ikke trigget av noe spesielt.. bare generelt kvalm :bag: så det kunne vært mange ganger verre, men slitsomt uansett :hilarious:
 
Ganske sikker på at det er en gutt i min mage :love017 har både gutt og jente fra før. Me han hadde jeg lite symptomer, likt som nå. Me henne så var jeg kvalm før jeg testa og hadde sykt mange symptomer :whacky011

Mummitrolle - Gutt :Heartblue
 
Jeg har en jente, og jeg hadde nesten ingen symptomer under svangerskapet med henne. Såvidt bittelitt kvalm, og litt mensmurringer:)

Nå har jeg hatt mye mer symptomer, springer hele tiden på do, kvalm i ny og ne, mensmurringer og veldig oppblåst :p så jeg tipper at vi venter en Gutt :Heartblue
 
Slenger meg på gjettinga! Har en av hver. Var kvalm med begge, men det var ekstremt med jenta mi. Og nå synes jeg alt av symptomer er mye tydeligere. Veldig veldig kvalm allerede. Jeg gjetter derfor jente, men har endt opp med motsatt av magefølelsen begge gangene :joyful:
 
Har en gutt fra før, som jeg hadde på magefølelsen den gang.

Nå sier magefølelsen jente - blir spennende å se❤️
 
Tanker, følelser og mistanke om kjønn :) gøy å se om det stemmer!

Jeg har to jenter fra før.
Mannen har kun gutte søsken og søskenbarn i familien, har en følelse av at noe er annerledes denne gangen. Et lite håp om kanskje en liten guttebaby. Kinesisk fødselskalender sier jente, men stemte ikke med de to første.

Selvfølgelig viktigst at det er et friskt barn ❤️
Ganske likt som deg her, har 2 jenter og dette blir sistemann! Med nr 2 fikk vi vite på tidlig ul 13+1 at det helt klart var gutt. På neste ul var det jente, så gutt og på oul var det jente igjen. Vi bestilte 3D uk for å få oppklart kjønn. Så nå har jeg null magefølelse fordi jeg ikke tørr å ha forhåpninger om gutt og regner med det blir jente. Begge deler er like velkommen, jente er jo super praktisk mtp at vi har alt vi trenger, men hadde vært gøy med en gutt til forandring også. Tipper det blir jente (men mest fordi jeg ikke vil bli skuffa på ul).
Kinesisk fødselskart har jeg aldri trodd på, blir som om hvem som helst skulle gjette, er jo 50/50. Men for morroskyld, kartet sa jeg fikk gutt i begge de forrige svangerskapene, fikk jenter. Nå sier den gutt igjen, så mulig den viser hva det ikke blir i stedet :laughing002
 
Jeg tror nok det er ei jente ❤️ , samboeren min kan kun lage jenter :hilarious:.
Vi har 3 jenter sammen fra før av ❤️.
hadde vært artig å avslutte med en lillebror , men begge deler er like velkomment ❤️
 
Jeg har en gutt fra før, og til nå har svangerskapene vært ganske like. Tror derfor kanskje at det blir en liten gutt igjen:Heartbigred hadde vært praktisk og da 21gutten min er født i juli og alt av klar vil passe en lillebror født på samme tiden:love017
 
Ingen magefølelse, men har alltid tenkt at skulle få gutt og så jente. Riktig første gang, så da gjetter jeg jente nå. :Heartpink
 
Veldig vanskelig å føle noe som helt på kjønn her så tidlig. Men med tanke på at kvalmen kom så tidlig og at den kom tidlig når jeg fikk jente sist. Så tipper jeg jente. Fikk også kviser med jenta og det har jeg begynt å få nå også. :Heartpink
 
Har ikke noen følelse ene eller andre veien egentlig, men jeg har to nevøer fra før, så har kanskje et lite håp om jente.
 
Back
Topp