Kjønn?

Hehe, jeg kunne godt tenkt meg ei jente til! Men mannen tror det blir gutt. Vi får se. Jenta vår var vanskelig å finne kjønn på :laughing002
 
Har tre gutter fra før, og dette begynner å kjennes ganske så likt ut :happy: :Heartred

Tussatutt-gutt
 
Jeg vet ikke om vi skal finne ut kjønne, alt for tidlig å tenke på enda.
Men vi ønsker en liten jente. Selfølglig er gutt like akseptabelt.
Og siden vi vil ha jente blir det gutt:knegg:
 
Bettyspaghetti - gutt:Heartblue

Er heeilt sikker på at det er en gutt i magen, klarer ikke la vere å kalle mini for han. Kunne egentlig ventet til fødsel med å få vite denne gangen, men har så mye klær etter de to andre og siden dette blir siste hadde det vært greit å kvitta seg med litt før bebis kommer!
 
Foreløpig er det teori om:
* 7 gutter
* 4 jenter

:love2
 
Og nå har formen min snudd til rævva, hehe, så da tror jeg litt gutt igjen, men lar det stå jente ei stund enda :p
Jo mer jeg leser om hva forskjellige ting betyr, jo mer forvirret blir jeg. Men har hatt en følelse på gutt siden jeg ble gravid, så det mååå jo stemme :knegg:
 
Og nå har formen min snudd til rævva, hehe, så da tror jeg litt gutt igjen, men lar det stå jente ei stund enda :p
Hvilke symptomer har dukket opp i det siste for deg? :Heartred
 
Hvilke symptomer har dukket opp i det siste for deg? :Heartred
Har blitt like trøtt og kvalm og oppblåst som jeg var når jeg var gravid sist (dvs er nok mer oppblåst nå) da fikk jeg gutt, så derfor jeg har bytta litt i hodet mitt :P men så har jeg fått en kvise igjen og det pleier jeg ikke ha siden jeg ble gravid sist, såå da tror jeg jente igjen :hilarious: hehe ..
 
Har blitt like trøtt og kvalm og oppblåst som jeg var når jeg var gravid sist (dvs er nok mer oppblåst nå) da fikk jeg gutt, så derfor jeg har bytta litt i hodet mitt :p men så har jeg fått en kvise igjen og det pleier jeg ikke ha siden jeg ble gravid sist, såå da tror jeg jente igjen :hilarious: hehe ..
Jeg har to sykt irriterende og store kviser :confused005 Er sjukt oppblåst selv, såpass at det gjør vondt.. ikke bra.

Er kvalmen veldig ille? :Heartred Blir den trigget, kommer uansett, kaster du opp?
 
Back
Topp