Hehe, jeg kunne godt tenkt meg ei jente til! Men mannen tror det blir gutt. Vi får se. Jenta vår var vanskelig å finne kjønn på
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hahah! Hva vil du jeg skal skrive?Jeg vet ikke om vi skal finne ut kjønne, alt for tidlig å tenke på enda.
Men vi ønsker en liten jente. Selfølglig er gutt like akseptabelt.
Og siden vi vil ha jente blir det gutt
Hva tenker du på?Hahah! Hva vil du jeg skal skrive?
Er konklusjonen at du tror gutt eller jente?Hva tenker du på?
JenteEr konklusjonen at du tror gutt eller jente?
Og nå har formen min snudd til rævva, hehe, så da tror jeg litt gutt igjen, men lar det stå jente ei stund endaForeløpig er det teori om:
* 7 gutter
* 4 jenter
Jo mer jeg leser om hva forskjellige ting betyr, jo mer forvirret blir jeg. Men har hatt en følelse på gutt siden jeg ble gravid, så det mååå jo stemmeOg nå har formen min snudd til rævva, hehe, så da tror jeg litt gutt igjen, men lar det stå jente ei stund enda
Hvilke symptomer har dukket opp i det siste for deg?Og nå har formen min snudd til rævva, hehe, så da tror jeg litt gutt igjen, men lar det stå jente ei stund enda
Har blitt like trøtt og kvalm og oppblåst som jeg var når jeg var gravid sist (dvs er nok mer oppblåst nå) da fikk jeg gutt, så derfor jeg har bytta litt i hodet mitt men så har jeg fått en kvise igjen og det pleier jeg ikke ha siden jeg ble gravid sist, såå da tror jeg jente igjen hehe ..Hvilke symptomer har dukket opp i det siste for deg?
Jeg har to sykt irriterende og store kviser Er sjukt oppblåst selv, såpass at det gjør vondt.. ikke bra.Har blitt like trøtt og kvalm og oppblåst som jeg var når jeg var gravid sist (dvs er nok mer oppblåst nå) da fikk jeg gutt, så derfor jeg har bytta litt i hodet mitt men så har jeg fått en kvise igjen og det pleier jeg ikke ha siden jeg ble gravid sist, såå da tror jeg jente igjen hehe ..