Kjærlighetsbarn ved 45, går det?

12 dpo
Ingen røde dager, ingen skygger, bare spøkelseshvite tester….
Testdato er 3. oktober.

Tro om jeg må vente på mens til jeg er ferdig med cyclogest?
IKM i går, egentlig søndag. Cd 29 i dag.

13 dpo
Ingen mens , ingen dobbeltstrek…bare bivirkningene fra progesteron….temmelig kjedelig.

Er så rart også, ingen symptom verken på graviditet eller mens….

Cd 30….

Ja,ja.
Den som lever for se…..

Får bare smøre meg med den berømte tålmodigheten.
Har så lyst til å planlegge fryseforsøket..

Jeg har en meeeeget svak strek på tørket test fra i morrest…
Hvis det ikke er skygge, så er det i beste fall en streifer, så jeg lurer på om det er derfor mensen lar vente på seg….
Offf……

Krysser fingrene for deg, ikke rart om timer og minutter går sakte nå ❤️

Tusen takk. Vil veldig gjerne at noe skal skje. Veldig kjedelig å føle at man befinner seg i limbo….
Ser den ❤️ Håper du får en positiv test snart! Leste jeg lenger oppe at testdato var 3. oktober? Er det klinikken sin dato eller hvordan funker det? ☺️

Tante Rød
Nå kjennes det endelig ut som mensmurringer. Ingen blod enda, men i morgen er det 14 dager siden uttak.

Tenker det blir røde dager i helgen og planlegging av fryseforsøk på mandag. Kanskje kan jeg begynne med medisiner allerede neste mens. Husker ikke hvordan fryseforsøkene var, men det var en av de medisinene som gjorde meg nokså kvalm.

Det tåler man jo så klart. Mye mer kvalm i svangerskapet uansett. Eneste er at man føler litt på at det er for ingenting når det ikke blir positive tester…

Tante Rød
Nå kjennes det endelig ut som mensmurringer. Ingen blod enda, men i morgen er det 14 dager siden uttak.

Tenker det blir røde dager i helgen og planlegging av fryseforsøk på mandag. Kanskje kan jeg begynne med medisiner allerede neste mens. Husker ikke hvordan fryseforsøkene var, men det var en av de medisinene som gjorde meg nokså kvalm.

Det tåler man jo så klart. Mye mer kvalm i svangerskapet uansett. Eneste er at man føler litt på at det er for ingenting når det ikke blir positive tester…

Fryseforsøk, da spørs det jo om de vil gjøre det i naturlig eller styrt syklus. Hos meg, med styrt syklus, gikk jeg på progynova fra cd1, og lutinus noen dager før innsett. (Og altså på begge til 10 uker).
I naturlig syklus kan det jo hende du slipper medisiner, eller evt bare litt progesteron..?

Fryseforsøk, da spørs det jo om de vil gjøre det i naturlig eller styrt syklus. Hos meg, med styrt syklus, gikk jeg på progynova fra cd1, og lutinus noen dager før innsett. (Og altså på begge til 10 uker).
I naturlig syklus kan det jo hende du slipper medisiner, eller evt bare litt progesteron..?
Takk for svar :). Sant, men håper de velger styrt selv om medisinene er litt usj. Tror de kommer til å velge dette siden jeg må reise fra et mindre sted til Trondheim og det er et stykke. Tipper de vil ha kontroll på innsettingsdagen.

Takk for svar :). Sant, men håper de velger styrt selv om medisinene er litt usj. Tror de kommer til å velge dette siden jeg må reise fra et mindre sted til Trondheim og det er et stykke. Tipper de vil ha kontroll på innsettingsdagen.

St Olavs..? Nå har de innsett i helg, mener jeg.. stod i alle fall på FB i januar. Men skjønner hva du mener. Jeg fikk styrt pga reisevei, men når vi skal ha innsett ila høsten nå, så kan jeg ikke ta noe medisiner pga amming.

Jeg er hos Spiren. Veldig flinke der.
Ah, var der på utredning! (Men vi fikk henvisning i det offentlige da, så endte på St. Olavs).
De virket veldig flotte på spiren, da, så hadde absolutt ikke nølt med å ta behandling der dersom vi hadde måttet gå privat.

Ah, var der på utredning! (Men vi fikk henvisning i det offentlige da, så endte på St. Olavs).
De virket veldig flotte på spiren, da, så hadde absolutt ikke nølt med å ta behandling der dersom vi hadde måttet gå privat.
Jeg var på Medicus på utredning og fikk to barn på tre forsøk til sammen med hjelp fra St.Olav. Det var pga eks sin sædkvalitet. Nå går jeg for prøverør pga min høye alder med ny partner og at jeg tror vi har bedre sjans da. Derfor privat.

Må man gå til 14 dpo før man får mens….det er cd 31 i morgen. Ingen mens , ingen positiv test….Huff!

Jeg var på Medicus på utredning og fikk to barn på tre forsøk til sammen med hjelp fra St.Olav. Det var pga eks sin sædkvalitet. Nå går jeg for prøverør pga min høye alder med ny partner og at jeg tror vi har bedre sjans da. Derfor privat.

Må man gå til 14 dpo før man får mens….det er cd 31 i morgen. Ingen mens , ingen positiv test….Huff!

Er nok like greit det, ja.

14-15 dpo før mens, er vel "normalen", så med progesteron inne, så kan det godt tenkes lutealfasen forlenges litt :/ kjedelig å bare vente på mens .. :/

14 dpo.
Cd 31…… Ingen mens, ingen positiv test…

Har bare vondt i hodet, litt kvalm og veldig metallsmak i munnen. Skjønner nå at dette må komme av progesterontilskuddet.

Nå er jeg fryyyktelig lei. Vil så gjerne at det ene eller det andre skjer…

Ja. To uker etter innsetting av 3 dagers embryo, dvs 17 dager etter egguttak.

Er du til behandling?
Nei, vi er bare i PP1 nå med andremann så ikke foreløpig i alle fall. Håper vi slipper ekstrahjelp (vi trengte ikke det på første) - men hvis vi må så er det jo veldig godt å vite at det finnes eksperter på dette som har kontroll :Heartred
Sender deg varme tanker og klemmer, ser du er på Cd31 i dag og fremdeles venter. Krysser fingrene for deg!

Nei, vi er bare i PP1 nå med andremann så ikke foreløpig i alle fall. Håper vi slipper ekstrahjelp (vi trengte ikke det på første) - men hvis vi må så er det jo veldig godt å vite at det finnes eksperter på dette som har kontroll :Heartred
Sender deg varme tanker og klemmer, ser du er på Cd31 i dag og fremdeles venter. Krysser fingrene for deg!
Kjekt med hjemmelagde!
Jeg har dagboken min her fordi jeg ble gravid naturlig mens jeg ventet på prøverør. Testene mine var svake og steg liksom ikke, så forventet i grunnen at det ikke ble noe av. Det ble en såkalt kjemisk da jeg fikk mens før uke 5. Burde vel flyttet dagboken min, men vet ikke hvordan jeg gjør det.

Kjekt med søsken. Jeg greide å få til to relativt tette selv med prøverør. Det er 22 mnd mellom mine. De er gode venner og leker fint sammen.

Håper spiren sitter fort hos deg :)

Back
Topp