Kjærlighetsbarn ved 45, går det?

Ul
Jeg er veldig glad og lettet så langt. 4 follikler presenterte seg. Har enda noen dager igjen med stimulering og ny UL ut i neste uke. Ved min alder vet man ikke hvor mange man får ut. Jeg krysser fingrene for at det blir alle!

Ruger?
I morgen får jeg vite om jeg blir ruger. Kan det bli til noe?

Jeg hadde tre innsettinger før jeg ble gravid for første gang…., men da ble jeg faktisk gravid fire gg på rad, selv om jeg mistet to.

Hva skjer nå? Har de to som ble befruktet klart seg? Får jeg innsetting? En på frys? Blir jeg gravid?

Bare en Haug med spørsmål….

Ruger!
Hurra! Jeg ruger på en superfin morula! Det var to som var like fine, men det spørs litt om det blir noe på frys. Jeg krysser fingrene for at det blir en der i fryseren også!
Nydelig!

Har bare erfaring med innsett av blasto, men det her blir spennende! Håper de har satt inn vinneren nå:Heartred

Nydelig!

Har bare erfaring med innsett av blasto, men det her blir spennende! Håper de har satt inn vinneren nå:Heartred
Tuuuusen takk! Jeg er sååååå lykkelig akkurat nå! Rett og slett fordi det ble noe å sette inn! Jeg har to barn fra ICSI fra før, begge var morula og to blastocyster fra frys som jeg mistet. Det er sikkert helt tilfeldig, men det gjør jo selvfølgelig at jeg har veldig troen på fersk når det kommer til mine forsøk. Det er sikkert bare overtro :) :) :)

Tuuuusen takk! Jeg er sååååå lykkelig akkurat nå! Rett og slett fordi det ble noe å sette inn! Jeg har to barn fra ICSI fra før, begge var morula og to blastocyster fra frys som jeg mistet. Det er sikkert helt tilfeldig, men det gjør jo selvfølgelig at jeg har veldig troen på fersk når det kommer til mine forsøk. Det er sikkert bare overtro :) :) :)
Overtro eller ikke, innsett er helt fantastisk! En reel sjanse :Heartred
Synes det er så flott at du følger drømmen, å bikke det store 4 tallet er liksom så avgjørende for mange. Selv med så få års forskjell til/fra.
Fikk satt inn en liten pusling av en fryst eskimo, dagen etter 40 års dagen min, som nå ventes i desember. Etter over to års prøving.

Jeg håper, tror og heier på deg!

Overtro eller ikke, innsett er helt fantastisk! En reel sjanse :Heartred
Synes det er så flott at du følger drømmen, å bikke det store 4 tallet er liksom så avgjørende for mange. Selv med så få års forskjell til/fra.
Fikk satt inn en liten pusling av en fryst eskimo, dagen etter 40 års dagen min, som nå ventes i desember. Etter over to års prøving.

Jeg håper, tror og heier på deg!
Dette unner jeg deg så veldig!
Jeg var barnløs fra 32 til 38. Jeg er veldig takknemlig for de to jeg fikk. Fikk en da jeg var 38,5 og en da jeg var 40,5. Det er nok særdeles vanskelig denne gangen og jeg er forespeilet veldig små sjanser. Den som våger intet vinner….

Det er så fantastisk at du venter barn. Det gir livet en annen og ny mening! Jeg mener selvfølgelig at et liv uten barn kan være like givende, men ingen tvil om at livet endres drastisk!
Det er spennende, kjekt, vanskelig ….lett, ja egentlig alt! Alle følelser! Helt unikt!

Dysgeusi.
Jeg er en av de kvinnene som får dette når jeg blir gravid. Metallsmak i munnen er det første tegnet på at jeg er gravid. Dette får jeg gjerne før jeg får positiv test.
De første gangene skjønte jeg det ikke, fordi jeg var ikke vant til å være gravid.

Men nå lurer jeg veldig på om naturen lurer meg fordi jeg så inderlig ønsker at det skal klaffe…., men akkurat i dette øyeblikk, så fikk jeg dette… akkurat nå!

Det er nok FOR tidlig, eller så er det kanskje fordi jeg pøser på med hormoner i form av medisiner?

Ikke vet jeg, men jeg bare vet at jeg er superspent.

Jeg har nå blenda test og ovitrellen er ute. Tidligere erfaringer har vist at jeg kan få svak positiv test fra 9 dpo, altså om 4 dager fra nå.

Eskimo
Jeg er helt ekstatisk lykkelig akkurat nå! Kanskje er følelsene ekstra gode nettopp fordi mine sjanser er så små…. Hvert positive skritt er et mål i seg selv.
I dag fikk jeg vite at jeg har fått en eskimo på frys. Det håpet jeg veldig på, men trodde mindre på!
Dette gir meg rett og slett ekstra håp for den som gikk inn på fersk og siden det ble sagt at embryoene var like fine på det tidspunktet jeg skulle sette inn.

Jeg har aldri fått mer enn halvparten eller under halvparten på frys, så det at man kunne bruke 2/2 befruktede egg er for meg helt vidunderlig.
Forskjellen forrige forsøk var at jeg hadde en mann med dårlig sædkvalitet, men nå har jeg en med god kvalitet selv om vi er «gamle» prøvere. Kanskje har dette betydning, eller det kan være tilfeldighetene som havnet på riktig side av gjerdet denne gangen.

Åh, det er så sinnsykt godt å få en på frys! Spesielt når man får så få å spille med i utgangspunktet :Heartred

Følger spent med på testingen din fremover.. heia heia :D

Symptomjeger’n

Ømme bryster- men dette er typisk også før mens….så dessverre ingen sikker indikasjon.
Uheldigvis……

Jeg har IKM på søndag/mandag sånn etter min syklus som stort sett er på cd 26-cd27. Men testedatoen min er 3. oktober. Jeg får nok « vite» om jeg er gravid i løpet av disse dagene tipper jeg. Enten får jeg positiv test eller så kommer Tante rød på besøk. Jeg vil heller ha Tante blå på besøk, hun som gjør at jeg gråter av en reklame…..

8dpo.
Jeg skimter noe svakt på strimmeltest ,men for svakt til å si noe enda. Make sure testestav har svak strek både i går og i dag og da begynte jeg altså 7 dpo. Her er det nok ovitrellen som ikke er heeeeelt ute. Så jeg tror jeg blir klokere i morgen og på mandag. Blir det tydeligere da, så er det positiv test.

Tro om jeg kommer meg gjennom dagen og får sove på natta……:)

9 dpo
Fortsatt svaaaakt, ingen stigning. Er nok ovitrellen enda. Kan sitte i rundt 10 dager +/-.

Tester igjen i morgen tidlig….eller i kveld om jeg ikke greier å holde meg….

10dpo
Negativ test…. Begynner å bli reduserte sjanser nå.
IKM i dag ift vanlig syklus.

Ingen tante rød enda. Ift eggløsning skal det vel være mens ca 14 dager etter uttak. Dvs på fredag.
Finnes enda sjanser, men føler meg på ingen måte gravid.
Kjenner enda ikke at tanta er på veg. Bruker å komme mensmurringer 1-2 dager før, men ikke alltid.

Vi får se…

Kjenner at håpet har sunket.

Lurt å teste mye?
Typ morgen og kveld? Neiii, jeg tror vel at hvis jeg tester og tester, så kan jeg «teste frem» en strek….noe så teit liksom….

Men jeg fikk tiltakende metallsmak i munnen igjen, så da ble det en kveldstest på nokså utvannet urin.

Jeg fjerter som en fisegris og livmortappen er høy og bakovervendt… lov til å håpe…

Testen viser negativ, men med sterkere skygge. Så da blir jeg jo usikker igjen da….nei, det burde komme noe skikkelig snart før tanta tar meg….he,he.

Føler meg ikke gravid da..

Back
Topp