Kjærlighetsbarn ved 45, går det?

Gratulerer så mye med graviditeten! :Heartred Nipt får du gratis i Norge pga. alder. Man kan også bestille fra Danmark og få dem til å ta blodprøve her, men jeg ville sjekket ut hvor klinikken sender for tolkning. Denne artikkelen i vg forteller om at flere private klinikker i Danmark sender til Kina og dnaet til mor og barn blir brukt i befolkningsforskning. I Kina har vi heller ikke samme rettighetene som vi har her i Norge rundt personvern:

Gratulerer så mye med graviditeten! :Heartred Nipt får du gratis i Norge pga. alder. Man kan også bestille fra Danmark og få dem til å ta blodprøve her, men jeg ville sjekket ut hvor klinikken sender for tolkning. Denne artikkelen i vg forteller om at flere private klinikker i Danmark sender til Kina og dnaet til mor og barn blir brukt i befolkningsforskning. I Kina har vi heller ikke samme rettighetene som vi har her i Norge rundt personvern:

Ultralydklinikken bruker en klinikk i California, i alle fall.

Legetime
Vi tar ett skritt om gangen. Først måle hcg i blodprøve med noen dagers mellomrom for å se om det stiger som det skal.

Etter hvert henvisning til FD.

Jeg troooor nok at jeg ikke kan ha så store forhåpninger denne gangen. Ser ut som hcg synker hos meg. Testen i dag hadde ikke styrket seg.

Veldig synd å si dette, men forventer en forsinket mens nå.

Krysser likevel fingrene for at hcg stiger sakte hos meg og at alt er i orden :håp:

Legetime
Vi tar ett skritt om gangen. Først måle hcg i blodprøve med noen dagers mellomrom for å se om det stiger som det skal.

Etter hvert henvisning til FD.

Jeg troooor nok at jeg ikke kan ha så store forhåpninger denne gangen. Ser ut som hcg synker hos meg. Testen i dag hadde ikke styrket seg.

Veldig synd å si dette, men forventer en forsinket mens nå.

Krysser likevel fingrene for at hcg stiger sakte hos meg og at alt er i orden :håp:
Krysser med deg! Du er 16 DPO i dag (altså over ikm)? Hva med de andre symptomene, de fortsetter?

Krysser med deg! Du er 16 DPO i dag (altså over ikm)? Hva med de andre symptomene, de fortsetter?
Ja, 15 eller 16. Har veldig vonde bryst, metallsmak i munnen og stikninger i magen. Er trøttere enn ellers… så ja….

Jeg tok en kveldstest, strimmel, som ble sterkere enn den i morrest. Så jeg vet ikke…. Har så lyst på en bekreftelse på at det skal gå bra, eller i hvert fall ikke at det går galt. Huff, man blir litt tullerusk i denne fasen….

Du da? Hvor er du i løypa?

Det er jo et godt tegn at du fortsetter med symptomer, da! Men ja - det endelige svaret får du hos legen, og sånn ventetid i uvisshet er jo bare det verste! Forstår sååå godt!

Jeg er 11 DPO i morgen, tenkte kanskje å teste, selv om jeg har lang lutealfase og har ikm først på søndag. Er så dårlig på å se svake streker, så jeg prøver meg nok på en sånn ultra early digital ….

Det er jo et godt tegn at du fortsetter med symptomer, da! Men ja - det endelige svaret får du hos legen, og sånn ventetid i uvisshet er jo bare det verste! Forstår sååå godt!

Jeg er 11 DPO i morgen, tenkte kanskje å teste, selv om jeg har lang lutealfase og har ikm først på søndag. Er så dårlig på å se svake streker, så jeg prøver meg nok på en sånn ultra early digital ….
Så spennende! Når fikk du din nr en da?

Blødning.

Da kom det jeg og alle som ønsker seg en liten…..Blødning….
Heldigvis har jeg avtalt hcg måling hos legen. Hvis denne er lav, så kan jeg kanskje starte opp kort protokoll allerede nå. Kanskje må jeg vente til neste mens…

Medisinene ligger på apoteket.

Jeg var tenkt å starte opp ICSI.

Klart jeg er skuffet…. Samtidig er det ingenting som er bedre enn at kroppen fikser opp i det som ikke er liv laga på et tidlig tidspunkt. Ikke som de forrige gangene at jeg må gå nesten hele første trimester.

Jeg mistet en i 2015 og fikk en gutt Samme mnd 2016, jeg mistet en 2017 og fikk ei jente samme mnd 2018.
Kanskje blir det slik nå og? Lov til å håpe…

Tilbake til start.
Jeg skulle egentlig til ICSI, men så ble jeg gravid, eller så trodde jeg, men det var en streifer.

Første stimulering begynt i dag.
Jeg tror det er smart å gjøre dette pga alderen min. Det vil gi meg best mulig sjanse.
Leit å høre at det ikke gikk naturlig, men godt å høre at du allerede er i gang med stimulering og tent nytt håp!

Back
Topp