NyttKapittel
Forelsket i forumet
Introduksjon:
Hei! Litt kort og godt om meg :
Jeg er ei jente på 32 år som bor i Telemark. Vi har forsøkt å få barn siden hormonspiralen ble fjernet januar 2019.
Kapittel I : Fikk to vakre skatter - Gutt 2009 & Gutt 2012.
Kapittel II :Trekløveren ble til firkløver etter at drømmeprinsen kom inn i livet vårt. Giftet oss september 2019. Prinsen har ingen barn fra før, så vi håper at denne fantastiske bonuspappaen og jeg kan få bebis i 2020.
_________
Kjære Dagbok
..Eller skal jeg si kjære Unnfangelse.
Jeg venter på deg. VELDIG.
Hva mer kan jeg gjøre for deg?
Bena høyt etter sengeakten. Ikke bare én eggløsnings-app, -men to !
Ja, mannen slipper ikke unna, vi har hver vår app, to typer som visstnok ikke alltid er like enig om når jeg har eggløsning. Så vi helgarderer - hele den fertile perioden.
Noen perioder tar vi annenhver dag. Noen ganger hver dag. Prøver oss frem..
Men klaffer det..?
NEI !
Overhodet ikke!
..Så 11 prøveperioder senere, to innbilte svangerskap, og to tente lys i en katedral i Riga for vårt etterlengtede barn så sitter jeg her da... Med mine frustrerte bekjennelser, håp og ønsker.
Kjære Unnfangelse hva mer kan vi gjøre?
For all del, det å skulle lage baby er jo en fornøyelse i seg selv..
Men skal ærlig innrømme at prosjektet har vel ikke vært alltid like poppis måned etter måned.
Vi kom til et punkt der vi ikke lenger kunne late som at vi var gira HVER ENESTE GANG....
Så hva gjorde vi? Det vi alltid gjør!
Vi gjorde det beste ut av det, og har nå gitt sexlivet vårt to ulike arenaer:
Business og Pleasure
Da er alle seksuelle forventninger lagt på hylla, vi behøver ikke late som at vi er gira - vi gjør en jobb!
Og det skal jeg jammen meg si deg, Unnfangelse!
Hjernen er ganske spøkefull sådan, for jammen viser det seg at det likevel blir pleasure av business-møtene våre!!
Men, til tross for stor møtevirksomhet så savner vi arbeiderne dine vår kjære leder.
Det er DEG jeg sikter til, kjære Unnfangelse.
Du må møte opp. Komme deg hit. Vi trenger deg !
En av to apper mener at jeg har eggløsning i dag, vi har kalt inn til møte i kveld, og jeg ber deg -vær så snill..
Kan du møte opp?
På forhånd takk.
Hei! Litt kort og godt om meg :
Jeg er ei jente på 32 år som bor i Telemark. Vi har forsøkt å få barn siden hormonspiralen ble fjernet januar 2019.
Kapittel I : Fikk to vakre skatter - Gutt 2009 & Gutt 2012.
Kapittel II :Trekløveren ble til firkløver etter at drømmeprinsen kom inn i livet vårt. Giftet oss september 2019. Prinsen har ingen barn fra før, så vi håper at denne fantastiske bonuspappaen og jeg kan få bebis i 2020.
_________
Kjære Dagbok
..Eller skal jeg si kjære Unnfangelse.
Jeg venter på deg. VELDIG.
Hva mer kan jeg gjøre for deg?
Bena høyt etter sengeakten. Ikke bare én eggløsnings-app, -men to !
Ja, mannen slipper ikke unna, vi har hver vår app, to typer som visstnok ikke alltid er like enig om når jeg har eggløsning. Så vi helgarderer - hele den fertile perioden.
Noen perioder tar vi annenhver dag. Noen ganger hver dag. Prøver oss frem..
Men klaffer det..?
NEI !
Overhodet ikke!
..Så 11 prøveperioder senere, to innbilte svangerskap, og to tente lys i en katedral i Riga for vårt etterlengtede barn så sitter jeg her da... Med mine frustrerte bekjennelser, håp og ønsker.
Kjære Unnfangelse hva mer kan vi gjøre?
For all del, det å skulle lage baby er jo en fornøyelse i seg selv..
Men skal ærlig innrømme at prosjektet har vel ikke vært alltid like poppis måned etter måned.
Vi kom til et punkt der vi ikke lenger kunne late som at vi var gira HVER ENESTE GANG....
Så hva gjorde vi? Det vi alltid gjør!
Vi gjorde det beste ut av det, og har nå gitt sexlivet vårt to ulike arenaer:
Business og Pleasure
Da er alle seksuelle forventninger lagt på hylla, vi behøver ikke late som at vi er gira - vi gjør en jobb!
Og det skal jeg jammen meg si deg, Unnfangelse!
Hjernen er ganske spøkefull sådan, for jammen viser det seg at det likevel blir pleasure av business-møtene våre!!
Men, til tross for stor møtevirksomhet så savner vi arbeiderne dine vår kjære leder.
Det er DEG jeg sikter til, kjære Unnfangelse.
Du må møte opp. Komme deg hit. Vi trenger deg !
En av to apper mener at jeg har eggløsning i dag, vi har kalt inn til møte i kveld, og jeg ber deg -vær så snill..
Kan du møte opp?
På forhånd takk.
Last edited: