Ja, der er helt sant.Slitsomt
Merkelig hvor trøtt og energitom det går an å bli uten å "gjøre" noe liksom
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, der er helt sant.Slitsomt
Merkelig hvor trøtt og energitom det går an å bli uten å "gjøre" noe liksom
Ja, akkurat ferdig heldigvis.Hadde du tatt glukosebelastning idag?
Hvordan gikk det?Ja, akkurat ferdig heldigvis.
Ble sittende på føden til jeg fikk tatt de siste blodprøvene, så testen ble gjennomført. Ikke fått resultatet enda.Hvordan gikk det?
Både ift formen og verdier?
Eneste jeg fikk vite var den fastende som var fin på 4,7. Det var hurtigtest. Det ble tatt både en blodprøve før og etter jeg drakk glucosen + Hb. Blir veldig spennende å høre resultatet. Krysser virkelig fingrene!Kjedelig å måtte innse at kroppen sier stopp, men er vel for at man skal ha sjans til å fungere etter fødsel også.
Ta vare på deg selv nå.
Litt ulikt hvordan det er med resultater. Denne gangen fikk jeg vite blodsukrene med en gang
Da hadde du ihvertfall bra verdi før.Eneste jeg fikk vite var den fastende som var fin på 4,7. Det var hurtigtest. Det ble tatt både en blodprøve før og etter jeg drakk glucosen + Hb. Blir veldig spennende å høre resultatet. Krysser virkelig fingrene!
Gratulerer med 25 uker
Du bærer tvillingene godt altså. Vakkert.
Håper det var tilfeldig at BT var så høyt idag og at alt ser bra ut neste gang
Hurra for 25 uker[emoji7] Og nydelig mage du har, dette kler du[emoji173][emoji173][emoji173]
Håper BT synker snart og at det bare var tilfeldig at det var høyt idag[emoji8]
Tusen takk, dere finingerGratulerer med 25 uker! Så godt at jentene dine har det fint! Får ikke blitt bedre enn det! håper formen din blir bedre snart også fin babymage har du!
TakkFor en nydelig mage [emoji7] Får håpe du slipper svangerskapsforgiftning, for det er noe skikkelig dritt.. Husker ikke hva blodtrykket mitt lå på på slutten, men til og med legene måtte dobbelsjekke fordi de ikke trodde det kunne være så høyt. Så ta godt vare på deg selv [emoji173]️
Takk
Får håpe jeg slipper det ja, men er jo ekstra i faresonen siden det er tvillinger også..
Avventer nok litt. Urinprøven var jo normal i går, og jeg har blodtrykksapparat hjemme. Nå var det lavt igjen på formiddagen, men slik er det jo hver dag før jeg kommer i gang. Får se hvordan det blir ut på ettermiddag/kveld. Føler det er noe rart vertfall, men det kan jo bare være en dårlig dag..Så fin mage!
Huff, så dumt med hodepinen og, ringer du jordmor og drøfter med henne da?
Avventer nok litt. Urinprøven var jo normal i går, og jeg har blodtrykksapparat hjemme. Nå var det lavt igjen på formiddagen, men slik er det jo hver dag før jeg kommer i gang. Får se hvordan det blir ut på ettermiddag/kveld. Føler det er noe rart vertfall, men det kan jo bare være en dårlig dag..
Tror jeg ser det an til i morgen tidlig om det ikke blir noe verre.