Takk Ja, helt fantastiskGratulerer med 23 uker og nydelig mage.
Herlig hvordan de reagerte på sangen altså og frustrerende med permisjon-søknader i ulike varianter
Uff, de permisjonsgreiene er snart til å spy av..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk Ja, helt fantastiskGratulerer med 23 uker og nydelig mage.
Herlig hvordan de reagerte på sangen altså og frustrerende med permisjon-søknader i ulike varianter
Så utrolig hyggelig Tusen takkJeg har lest dagboken din. Dere har også vært gjennom en del. Gratulerer med tvillinger!
Takk Det var en ganske spesiell opplevelseNydelig mage [emoji2] Og rørende historie med nynningen [emoji7] Jeg hadde en omvendt opplevelse for noen uker siden på en dag jeg hadde kjent lite liv. Da satte jeg på Kygo for henne og det ble full action [emoji23] Artig at man kan kommunisere litt allerede [emoji2]
Uff, nei det hørtes jo ikke noe kjekt ut!Håper du er 100% sykemeldt?
Jeg hadde som du rygg og bekkenproblemer i tredje trimester og har det enda 3 mnd etter fødsel!!!
Jeg har knapt kunnet gå meg en tur ut!
Kjempebra at du har fysio allerede!
I tillegg vil jeg anbefale å gå minst mulig nå før fødsel. Belaste kroppen din minst mulig, rett og slett ligge på sofaen!
Jeg angrer som en hund på at jeg ikke tok signalene fra kroppen min på alvor! Trodde det var graviditetsvondter som ville gå over kort tid etter fødsel. Jeg skulle vært 100 % sykemeldt i hele tredje trimester.
Det er et lite helvete når du ikke kan gå å bære på en baby!!!
Du får jo to!
Så hvis du ikke har 100 % sykemelding, så må du bare se til å få det! Stå på kravene, få gjerne en uttalelse fra fysio med til legen din for å unnerbygge argumentene.
Du vil ikke ha så kjip barseltid som jeg har hatt.
Beste ønsker til deg.
Uff, nei det hørtes jo ikke noe kjekt ut!
Jeg jobber fortsatt til sammen 50% som jeg har gjort siden uke 13. Om vondtene og blodtrykket fortsetter slik kommer jeg til å bare be om å bli helt ute. Jordmor har søkt om svangerskapspenger for de resterende prosentene.
Det er igrunn jeg som har stått på mitt for å være litt i jobb, siden jeg så inderlig ønsker det selv. Men som sagt, er det slik det skal være, er det ikke gøy lenger, og jeg vil be om å få søkt svangerskapspenger for resten også. Jordmor har sagt jeg bare skal gi et vink, så ordner hun det på sparket.
Takk for råd!Mitt beste råd til deg er å ta imot svangerskapspenger!
Ikke ta sjansen for all del! Det er på ingen måte verdt det!!!
Når fysikken svikter deg og du har blitt mamma,så er du i stor fare for at psyken svikter deg også! Da faller dere rett ut i en krise som nybakte foreldre!
Det er mye tøffere å bli mamma og pappa enn du kan tenke deg til på forhånd!!! Det er også fint selvfølgelig, men ikke om du sliter med rygg og bekken i ettertid!
Ikke vent med å bli 100 % sykemeldt med dine plager! Det er INGEN som tjener på at dine plager forverres!
Min fysio har sagt at jeg må smøre meg med tidenes tålmodighet og at jeg ikke kan forvente å bli bra igjen i nærmeste fremtid.
Jeg har fått treningsforbud ( bortsett fra å gå littegranne) og advarsel om at jeg er utsatt for å få prolaps i korsryggen om jeg ikke tar det med ro.
Hvis du får svangerskapspenger og sykemelding ut svangerskapet: ta for all del i mot!!!
Ønsker ingen den tiden jeg har gjennomgått de siste 3 mnd og fortsatt har foran meg!!!
Spesielt ikke deg som venter tvillinger og skal bli mamma endelig!!!
Takk for råd!
Ønsker deg masse god bedring, og synd det ble slik for deg
Neida, men jeg skjønner jo det siden det gikk for langt for deg. Råd og anbefalinger fra de som har gått gjennom det samme er ofte de beste også, selv om det ikke trenger å gå like langt for meg uansettTakk . Var kanskje litt bastant skrevet, men det er absolutt i beste mening .
Du har hatt litt å gjort på da, hehe Veldig hyggeligNå har jeg akkurat lest igjennom hele dagboka de, og så utrolig kjekt at det gikk til slutt for dere! Ble rørt til tårer flere ganger, kjenner meg sånn igjen! Og at det ble tvillinger, så fantastisk
Litt ekstra interessant for meg å lese om symptomene dine fra uke til uke, da jeg selv venter tvillinger er i dag 7+2, så gleder meg til jeg er over de magiske 12 og ikke minst at det holder seg slik i lang tid fremover
Tusen takkMasse god bedring! Det er kanskje lurt med 100% sykmeldig. Du trenger å spare på hele energien din. Når jentene dine er født blir det travelt